2 Cockroaches eating potti in washroom.

2 Cockroaches eating potti in washroom.
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     3936 views       Funny

more Funny SMS Messages


Aata Hy Yaad Humain Double Sawari Ka Zamana,
Wo Apni Bike Ko Chamkana,
Wo Kaminapan Krna,
Wo Coaching K Samne Villi Lagana,
Wo Bachiyan Phansana,
Wo Hasna Hasana,
Wo C-View Jana,
Wo Baot Basin Per Raja Sahab Ka Pan Khana Aur Sutte Lagana,
Wo Logo Ki Hatana,
Wo Tulley Ko Cherh Kar Bike Bhagana
Burns Road Jana,
Wo Roll Point K Roll Khana,
Wo Paise Urana,
Na Wo Din Hain
Na Ratain,
Agar Kuch Hy To Bus Yaadein He Yaadein... ;->
Jab se tumhein jana hai,


Jab se tumhein paya hai,


Her dua mein tera naam aya hai,


Taa k pooch sakun rab se k,



''''Yeh tu ne kaisa ajooba
banaya hai..?
Meri Dua Hai K
Aap Taraqi Ker K
Uppar Jao





Itna




Uppar Jao





Itna




Uppar Jao



K



Farishte Kahain
“Nawa Aya Ain Sonya. . . “ ;->
Mother : How Was Your First Day At School . . . ? ? ?

Son : It Was All Right Except For Some Men Called "TEACHER"
Who Kept Spoiling All Our Fun . . . ;->
A good friend is one who tells u 2 study well but a best friend is one who sits outside ur exam hall n says ABY KITNA LIKHAY GA CHAL BAHAR AA..
Judge : Tum Teesri Adalat Main Aa Rahe Ho tumhain Sharam Nahi Aati ???

Pathan : Kocha , Tum Roz Aata Hy ,

Tum Ko Aati Hy Kia ??? ;->
''SARDAR: KAL HUM NAY EASYLOAD WALAY KO BEWAKOOF BNAYA

BOY: WO KASAY?

SARDAR: HUM NAY US KO 100 RS KA NOTE DYA OR NUMBER GLAT LIKHWA DYA!!!!''
Flower dies,



stories end,



songs fade,



memories r 4goten,


all things come to end,


but precious people like u,



. . . Chipak hi jate hain.
''Mere Kitne SMS mile?
Bahut saare?
Aur tune kitne bheje? Ek bhi nahi!
Haaak Thu: Ab tak bahut SMS khaye - Ab Goli Kha -
DHISHKYOUN!''
1st Girl Proudly Says: Meri To Her Sans Par Ek Insan Marta Hai!

2nd Girl: Yaar Tum Acha Tooth Paste Kyoun Istemal Nahi Karti ;-)


1 pathan aero plane me pilot
say headphone cheen leta hai.

Pilot says! yeh kia ker rahe ho?
Pathan says:
Ticket ka paisa hum bhare
aur gana tum akela suney:p
What is the moral of movie RANG DE BASANTI?
Larkiyo ke lafre me mat paro…
Khali larkiya bachti hai,
baki sab larke mar jate hai..