2 Cockroaches eating potti in washroom.

2 Cockroaches eating potti in washroom.
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     3930 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo Choom Le Ek Baar Tou Ud Jati Hy Neend

Un Ki Awaz Sunte Sunte Raat Jati Hy Beet

Is Liye Kehte Hyn Ye Risk na Uthao


"MORTIEN JALAO"
"MACHAR BHAGAO" ... ;->
Reason Of Smile:Ek Ghar Se Har Waqt Hasne Ki Awazain Ati Thi.

Ek Din Ek Sahab Us Ghar Ki Taraf Gae K Itni Khush-Gwar Zindagi Ka Raz Malom Hoske.

Whan Jakar Pocha To Unho Ne Btaya, Ke Mere Biwi Larai Karte Waqt Mujhay Belan Se Marti Hai.
Agar Lag Jae To Wo Hasti Hai Aur Na Lage To Me Hasta Ho :-D
A Man Came Home Late At Night After A Party. His Wife Yelled: "How Would You Feel If You Don't See Me For Two Days?" The Man Couldnt Believe His Luck: 'That Would Be Great'! Monday Passed And He Didnt See Her...... Tuesday And Wednesday Passed Too..... On Thursday His Swelling Became Better And Now He Could See Her From The Corner Of One Eye... =P
Sali:jijaG 500 RS. dedo

agley haftey doongi

Jiji-1000 RS. lely par
abhi dedo.;->


Teacher : Correct the sentence,
“A bull and a cow is grazing in the field”

Student : “A cow and a bull is grazing in the field”
Teacher : How?

Student : Ladies first.
sardar, a japanese, and a britisher were shipwrecked on a deserted
island. One day they came upon an old lamp buried in the sand.
As they brushed the sand from the lamp a Genie appeared and said I''ll
give each of you one wish." The japanese said "I wish I was home!" PUFF and
he was gone! The britisher said "I wish I was home!" PUFF and he too
was gone. The sardar said "Boy is it lonely here! I wish my friends were
back!"
Anarkali in akbar''s
darbar:

Paad dia to darna kia jb pad dia to darna kai,

pad dia koi tatti nai ki
chup chup k badboo
soonghna kia,

jab paad dia.->
Hubbies do only two things wrong.....

They always say wrong
They alway do wrong

TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->
Aik bhoot nay bhagwan ke Khidmat ke bhagwan nay khush hoo kar kaha Mang kya mangta hai.
Bhoot:Mughay khoobsorat larkion ka khoon chosna hai...
Bhagwan nay usay Always Ultra bana dya...
Choose 1 Option:

If U r..
muslim=make me a easyload of 100Rs

If U r..
christen=sms me

If u r..
hindu=miss call me

If u r..
sikh=no answer

Ab faisla kar Lo!