2 Cockroaches eating potti in washroom.

2 Cockroaches eating potti in washroom.
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     3925 views       Funny

more Funny SMS Messages

I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!

Larke Wale: Hum
Ko Larki Pasand Hy
Shaadi Kab Krni Hy ?

Larki Wale: Abhi Tou
Larki Parh Rhi Hy !

Larke Wale: Humara
Beta Kya Bandar
Hy jo Kitabai''n Phaar
De ga ... ;->
Identification Of
Students ...

Books In Bag,
Faisalabad

Books In Hands
Sialkot

Rolled Books In Jeans
Lahore

W/o Books
But Cell Fones In Hands
Karachi ... ;->
Ek Aadmi Ne Samosey Wale Se Kaha : O Bhai
Tumhare Samose Main Se Larki Ka Baal Nikla Hy !

Samosey Wala : Aby Tou Kia 5 Rs K Samosey Main
Puri Larki Nikle Gi ... ;->
There are only 5 things we need in life: Good friends, Good job, Good food, Good sleep & Good _ UCK. Whatever u are thinking... is right. Good Day.


If Time Doesn''t Wait For You,

Don''t Worry !









































Just Remove The Damn Battery

From The Clock And Enjoy Life .



After Eating Fish Santa Dont Drink Water
Y
Coz
He Feared That Fish Will
Start Swimming In His Stomach
Filmstar Meera ne Geo k interview me kaha hai k
"Ager Main Jhoot Bolon tu Mera Baap Mar Jaye"

Lahore main us Din 26 Log Heart-Attack se Mar gye :-
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
Munnabhai:- How To Distinguish Between BAKRA & BAKRI ? Circuit:-SIMPLE BHAI Patthar Mar Kar Dekho Ager BHAGA to BAKARA Aur BHAGI to BAKARI.


In maths class

Stdnt: Y do we have to learn dis?
Teachr:To save lives
Stdnt:How does math save lives?
Teachr:It keeps idiots like u out of medical college!
Juice Piyo
Pepsi piyo
Coke Piyo
Marinda Piyo
Dew piyo
aur piyo
Kyonke , Pampers ab sirf 99 ruppees main hain :)