2 Cockroaches eating potti in washroom.

2 Cockroaches eating potti in washroom.
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     3918 views       Funny

more Funny SMS Messages


No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->


Pappu mulk ko or k.e.s.c ko gusse mai yeh shair arz krta hai..

''''Karachi k Halat Dekh K Rota Hun,
.
.
.
.

Rat mai Chaddi pehen k Sota hun.. ;->
''Khud ko kr kanjoos itna
k har SmS bhejny sy pehly
.
Service center waly call kr k khud poochen
.
Paa g
Pakki gall a
Bhejna ay
k sending fail kariye.:-/


Ek Kisan Gadi me Gehun le Ja raha tha
Police ne usko rok liya

Sipahi: Kya h isme?
Kisan: Gehun


.


Sipahi: Abe Hath mila main bhi GAY Hun
Tumhain Kia Pata
Gum Kia Hai




Tumhain Kia Pata
Gum Kisay Kehte Hai




Tum Kia Jano
Gum Kia Cheez Hai






Tum Ne Tou Hamesha







Thoook Se Hi Lifafa Chipkaya Hai ....
1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->
The Best Gifts 2 B Given.

2 A Frnd:
H0nesty,

2 An Enemy:
Forgiveness,

2 Parents:
Gratefulness,

2 God
Ur Life,

2 Me:
Nokia N95, Sony Laptop,Bmw Etc Etc. ;->
Press Unlock

and then *

Keypad

active.

Now Go to

Messages

& then

Inbox.

Now Select some

Gud Messages

&

forward to Me!

Logon ko msg send karne ka bhi

Tarika batana padta hai.


A sardar prays daily for 2 hours,
“Hey vaheguru meri lottery lagady.”

After 11 years VaheGuru angrily appeared
& said,”Khoti de putar 1 vari ticket te le ley”
A Man: "Your Mother-In-Law Fell Into My Pond

Which Has Some Crocodiles Into".

The Other Man - "The Crocodiles Are Yours,

So You''ll Have To Save Them".


Sikh: Ghar ma Mera hi Hukam chlta hy
Ma Kehta hon, garm pani ly aao, wo le aati hy,

Dost: Garam pani Q?
Sikh: Garam pani ma hi Bartan Achay Dhultay hain:-)
Chahty hain wo hum sy waisi chahat ka wada!!!!
..

Jaisy!!!!!!
.
.
.
Lemon max, ghuly km or chaly ziada :-)