2 Cockroaches eating potti in washroom.

2 Cockroaches eating potti in washroom.
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     3924 views       Funny

more Funny SMS Messages

Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Q: Wo Konsa Kutta Hai Jo Logon Ka Kho0n Chosta Hai Or paisy ki chamak Ka boht Deewana Hai?
uska Name ''Z'' Se Start Hota Hai












Zentaier,
SOuth Africa Me Paya jata Hai.

But I Like The Way You Think...
Karachi main birdflu ki waja se 3 lakh murghiya qatal ki gayi..

Murghiyo ka naya naara "Tum kitni murghiyan maaroge?

Har anday se murghi niklegi . . . ;->
''Que: Ek baby Africa Main paida hui....
Uske Daton Ka color kya hoga?
.
.
.
.
.
.
.
Socho
Socho
..

Are itna bhi kya sochna

Kya kissi nayi paida hui ladki dant bhi hotain hain?''
Knock knock...



Any1 there?



Oh good,hi i have a delivery 4u...


()"""() ,@
( ''(;)'' ) ,@@@
=(,,)=("'')<-@@@
(""),,,("") "@@

Roses specialy 4u...

HaPpY BiRtHdAy!!!
Husbnd:Kya Tumne Mujhe KUTTA Kaha?

No Ans.

Husbnd Again Asks, No Ans.

Then Again He Asks,

Wife: Nahi Kaha.

Plz Ab Bhoka Na Bandh Karo :D
AaiNdA,







Se,









''sms''












SenD,









KarNE ki koshish karna,

Man: Doctor my Wife Recently has Lost her voice.

What should I do to help her to Get it back?









Doctor: Try to come home at 3 in the Mor
Khila Hua Gulaab




Aur




Laga Hua Julaab





Hamesha Nahi Rehte ..... ;->


Moral
[ Failure Is Temporary ... =) ]


Biwi(Ghusse Main):
Tumhare Dimagh Main To
Sirf Gobar Hi Bhara Hai..!!

Husband (Pyar Se):
To Phr Itni Dyer Se Kha Q Rahi Ho.??
U May Have 10 Ppl 2 Talk

U may Have 100 Ppl 2 Care

U may Have 1000 Ppl 2 Love



But

U have Only 1 Crazy Frnd

Who Disturbs U Ne Tym


N


That''s me . . . =)
.


.


.

Message dhoond rahe ho?




Zaroori nahi k har SMS main koi message ho,



BASS

AAP Ki yaad aayi, is liye Missed SMS kar diya