2 Cockroaches eating potti in washroom.

2 Cockroaches eating potti in washroom.
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
  

May, 22 2010     167 chars (2 sms)     3919 views       Funny

more Funny SMS Messages



When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->
It''s v easy
2 eat Sweet Choclate,
Speak Sweet Words,
Watch
Swet Dreams
Bt
It''s v Difficult
2
Find A
Sweet Person. bt I Salute U
"Tusi menu lab ei lya"
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.
"Doctor, are you sure I''m suffering from pneumonia? I''ve heard once about a doctor treating someone with pneumonia and finally he died of typhus."
"Don''t worry, it won''t happen to you. If I treat someone with pneumonia he will die of pneumonia only." . . . ;->
SONO
SUNO
BAHI
LOGO
.
.
.
.
.
AaJ
TUM
SAB
SUN
HI
LO
.
.
.
.
.
PLEAS
SUN
LO
YAAR
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAI
JHANGIR
HUN YAR.....;->


Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
-=- Height Of Progress -=-






























A Cannibal
Uses
Knife & Fork To Eat ... ;->
GIRL: If U will try 2 kiss me,main shor macha dongi.
boy: lekin yahan tu dur tuk koi nahi ha
grl:i know but formatlity bhi tu pori karni ha
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->
T^r^u^e
F^a^c^t

Brain x Beauty x
Availability = Constant

And

This Constant Is
Always Zero ... ;->
A Finance Faculty Asked His Student..
"Which Is The Most Important Law Of Finance For Starting A New Business ?? "

Student Replied..
"Father-In-Law !!"