Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3872 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aey Phool yeh Phool mere Phool ko dedena..

Aey Phool yeh Phool mere Phool ko dedena..

Agar woh Na mane toh usein Swimming Pool mein dahkha dedena..
Wah Wah Wah Wah!!
1 Shekh mrty waqt: Begum Tum kahan ho..?
Begum: Ap k pas..

Shekh: Aur mery bchy..?

Wo b ap k pas hain..

Shehk:tO phr sth wAly kmry ka pnkha Q chL rha hy..!!!
Sunday mean

S=Sote raho

U=Utho der se

N=Nachte raho

D=Dekhte raho TV

A=Aram hi Aram karo

Y=Yaad karo sirf humain hii

So njoy ur SUNDAY ;->
Ap ko pata hai Jis Ghar me Kutta ho us me Rehmat k Farishte Dakhil nahi hote

To jis mulk ka Sadar he Kutta ho wahan Rehmat bhala kese Nazil ho gi... ;->
Meri Maut Ke Baad Kasam Hai Tumhe


Meri Kabr Pe Mat Aana.

Kyo Ki.


Kyo Ki.


Maine Suna Hai Tum


Agarbattiyan Churate Ho..
1st Man : Yar Ye
"AAHO" Kon Log Bolty Hyn???

2nd Man : Bhai Ye Hi Jo
Paindo Log Hoty Hyn
Wo Bolty Hyn !!!

1st Man: Acha Aap
Parhy Likhy Hyn ???

2nd Man : AAHO ... ;->
If U Like My Sms, It Means I m Smart


If U Save, U Agree I m Smart


If U Frwrd, U Spread That I''m Smart


&


If U Delete It

Simply

U''re Jealous

Coz

I m Smart ;->
Mat Nikalo Mera Janaza Uski Gali Se "pAppu"
.
.
.
Warna Uska Baap Kahega..
.
.
.
.
.
Sala Marte Marte B Ek Chakar Laga Gaya... ;->
Breaking News!

Now call charges will b charged accordng 2 ur brain size.

smaller da size cheaper wil be da call rates.



Congrats U can make free calls now....
Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
Aik Nars ka Mangaitar usay bari hasrat se:
kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare pass aata, tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata.
Nars: Tumhen mere pass koi haadsa nahi bal-k mojza hi la sakta hy, kyun k main "ZACHA BACHA" ward mein hoti hon.
Dil Cheer k B Dekho Ge To Dard Dhoond Na Pao GA





DOST





Q K



.



.



.



Dard Mere Dil Mai Nahi

"Sar" Mai Hy

(,")>/)( <"\_ UuFF penadol hai tmhary pas...