Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3878 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: Challte Chalte Yunhi Ruk Jata Hoon Main
Bethe Bethe Yunhi Kho Jata Hoon Main
Kya Ye Hi Pyaar Hy . . .???










Girl: Nahi Ye Kamzori Hy
Subha Shaam Glucose Piya Karo . . . ;->


Ab Pesh Hai BUSH..

Joota Munh Par Nahi Laga To Kya Huwa BUSH..

Jurrat Dekh Ke Ik Jawan Ki,

Saare Musalman Huwe Hain Khush.. :p :d :-)
Musharaf dedicate song 2 mulana abdul AZIZ.

AJ KALA BURKA PA SADI FARMAISH TY.AJ PA K SAMNAY Aa SADI FARMAISH TY. aj pa k NA SHARMA.SADE FARMAISH TY.


Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
Kisi ko board mein number brhwane honto mujhe Naam,roll no aur mera commision Sms Kardain
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Asif Ali Zardari"


"hAmY" IS D BEST N CUTEST"

Say dis 10 tymz slowly wid ful AQEEDAT!

Ye msg 7 logo ko send kro 1 khush khabri milegi..

Dont Delete dis iz real,

1 larki ne ise delete krdya tha us k affairs uski AMMI ko pta chal gye

1 or larkay ne ise jhoot smjha usy raat k 2bje uske ABBU ne fone pe baat krte hue pakra kr phenti lagaie,

1 or ny name change kr k fwd kr dya
to usy date pr jaty howy kuttay ny kat lia

so plz dnt ignore n fwd it wdout any CHANGE.. =P ;->
Purpose Of Life . . .


GOD Sent Us 2 Find
Such Frndz, Dat If We
Meet Them Even In Hell,
They Will Say


















"Chal Yaar Shetaan Ki Class
Bunk Kerte Hyn..." ;->
A lady went to a restaurant and ordered a bowl of soup.
Lady : Waiter, what is this soup called?
Waiter : It is called special chicken soup.
Lady : But I see no chicken in it!
Waiter : That''s why it''s so special!
(-.-)/’
<)( Kaka Gal
_/\_ Sun
.
.
.
.
.
.
.
Masjid Wichun 3 Lotey Fie
Gaib Ney,
(-.-)/’
<)( Baaz
_/\_ kyu nal
Dad – aaj tak tune koi aisa kaam kiya hai jis se
mera sar uncha huaa ho ?
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
Son – ek baar aapke sar ke niche takiya lagaya tha
bhul gaye..:P:P
Pathan darakht pe charha to upar bandar ne pocha: Upar Q aye?

Pathan:AMROOD khanay

Bandar:Yeh to AAM ka Darakht ha;

pathan. pata ha:

Main AMROOD sath laya hon..
Husbnd:Kya Tumne Mujhe KUTTA Kaha?

No Ans.

Husbnd Again Asks, No Ans.

Then Again He Asks,

Wife: Nahi Kaha.

Plz Ab Bhoka Na Bandh Karo :D