Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3868 views       Funny

more Funny SMS Messages

hello! kaisay ho. mein tum par aik Film bananey kee soch raha hoon jiss mein tum bataor Hero kaam karo ghey.Fikar na karo 12larkion k sath tumhara affair ho gha.





11 tumhein chord jayein ghee aur 12 veen tumhein Goli maar dey ghee iss tarha film Khatam ho jaye ghee.


Oh Film ka naam to batana hee bhool gaya, Film ka naam hai"App Close Up kyun naheen kartey hein?"
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".....
Ek Janaza Ja Raha Tha
Bht Log Saath Ja Rahe Thay
1 Sindhi b Janaze k Saath
Mil Gaya
Kisi Ne Kaha
"Kalma-e-Shahadat"
Sindhi Zor Se Bola
"G.A Bhutto" ... ;->
"MilNay Ka Wada Un K Mun Sy Nikal to Gya...
*
*
*
*
*
Poocha Jaga To Hans K Kaha Kwaab me Aajana..
*
(',')dekha kitni
<))\funter
_l?bachi hy yaar..
Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->
"JHOOM RE"
Ek sahab nAshay me LarkhratAY hUay fOOT paTH per JA rahay thay..!

Pol¡CemAn nE Roka oR poocha:Tum Jantay hO mA¡N Kon hoON?

Nashai Sahab Ne Gor Se Dekha oR kaha:NAHI...!

Haan agR Tum ye Bta Do k Tumhara ghar Kahan hai?

TO mAIN tumhaien tumharay ghar Tak Chor Aaon ga.
Girls are never wrong..
Just sumtimes
confused
childish
stubborn
senseless
emotional
unchangeable
crazy
stupid
idiot ‘n even Mad!!
But,
Never Wrong..
G-Ghost

I- In

R-Real

L-Life




So Avoid Girls & Forwrd Their Numbers To Me. . .


Dont Worry About My Life I''m A Proffesional. . . .

" GHOST RIDER " . . . .
Thandi hai CoFFe garam kar Lo, Is PaTHar DiL ko thoda sa NaRaM kar Lo, Aapke hote hue InBoX khali Hai, Thori si to YaaRoN sHaRaM kar Lo...;-)


Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->
Hamari Dosti Aisi Ho

K Tum

Har Raah

Har Nagar

Har Safar Me Milo
.
.
.
.
.
.
.
.
Agar Me Mar Bhi Jaaon To...
Agley Hi Din Barabar Wali Qabar Me
Milo... ;->
0321 arab 63 crore 07 lakh 89
thousand 3 rs only.

ye mera bank balance nahi he to
kya hua

mera mob no. to he.tum SMS karte
raho