Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3859 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?





















simple...usse doodh se nehlado...uska "ABHISHEK" ho jayega!!!
Hum dua karte hain Khuda se,
ki wo aap jaisa dost aur na banaye,
Ek Cartoon jaisi cheez hai humare paas,
kahin wo bhi common na ho jaye
Aj tab tak piyenge jab tak wo samny waly 3 darakht 6 nhi dikhty.

Bar owner:
Bas kro kamino, samny 1 hi darakht hy. Ab kya jungle banaoge?
1 Pathan Bap Ki Death Par Bohat Roya
Phr Uski Behan Ka Fon Aya,
Pathan Or B ziada Rone Laga.Logon Ne Pucha,
kya hua?

Pathan: Meri Bhen K Abu Ka B Intiqal Ho Gya
Faqeer To Memon :

Allah k Naam Pe Kuch De Do Baba

Memon:

Aao Baba , Cycle Pe betho

Round De Deta Hoon ... ;->
When a Guy does Something Wrong...

Girl : You broke my Favorite Lamp !!!
Boy : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Girl : I can't believe you did this.
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/


When a Girl does Something Wrong...

Boy : You Lost My Dog??!!!
Girl : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Boy : I can't believe you did this.
Girl : I already feel bad about it..!! Stop making me feel Worse..!!
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
Apni Tou Paatshal
Masti Ki Paatshal
Na Koi Likhne Wala
Na Koi Parhne Wala















Ye Sab Tou Theek Hy








Par Pappu Can''t Dance Sala ... ;->
Girls Psychology!!!!

Fraud with Innocent Boys,

Fun with Handsome Boys,

Friendship With Charming Boys,

Contact With Intelligent Boys,

Flirt with freaky Boys,

Love with faithful Boys,

and In the end marriage with Rich boy

Moral: Chandarmukhi ho aya paaro , Sab ek jaisi hain Yaaro
Iqbal K Kehnay Pe Jab Basera Kiya
Shaheen Ne Chattanon May...

.
.
.
.
.
.
Usay Bhi firing Kar k Bhaga Diya Pathano Ne...
Ek Pathan Doosre Pathan Se
''''Yaara Mujhe Tou Samajh Nahi Aata
K Log Mahina Mahina Kese Nah Nahate . . .?
Mujhe Toy 28wain Din Hi Kharish Shruu Ho Jati Hai . . . '''' ;->
Ek Larka Dr Sy Lagta Hai Ma Andha Ho Gya Hon

Dr. Ny Uski Ankhon Ko Check Kia
Or Kha Nahi Beta Tmhari Ankhein Tu Theek Hain.

Larka. Tu Phr Newspaper Me
Mujhy Maira Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Rha ?