Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3856 views       Funny

more Funny SMS Messages

Maalik:abay nokar kuttay abhi tak tujh se machar nahi maray meray kano mien gunguna rahay hain

Nokar:sahab mainay machar maar diay hain yeh to un ki bivia hain jo vidva ho ker ro rahi hai
jis dil mein bsa tha pyar tera,
us dil nei dharkna chord diya,




ab rent pe dil ley guzara kar raha hoon


;-)Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.
two frn are talking to each other
1st: kal tumhare pati pipe se apne flat mai ja rahe the.
2nd:haan pairon mai plaster k baad doctor ne unhe seediyan[stairs] chadne se mana kiya hai


Yun Pakistan Se Dushmani Achi Nahi INDIA.





Bachiyan Teri Jawan Hain, Kuch To Khayal Kar. :-)
Heer Ranjhey Se Pyar Main

''''Mera Gulla
Mera Munna
MEra Sona
Mera Gugloo''''
.
.
.
.
.
Ranjha Heer Se: ''''Meri Mashooqa Ban, Maa Na Ban'''' ;-


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D
A brand new love story......
In theatres this august..

Starring:

George W Bush
Condoleezza Rize
Tony Blair
Pamela Anderson

Special guest appearance:

Bill Clinton

&

Introducing the villain - Osama Bin Laden..
Music by Gen Pervez Reshamiya..
Item number by Monica lewinsky..


Khabi Al-Qaeda Na Kehna.. :d
If MQM goes to Jannat, the News will be:
* 25 Janti gun-point per Mobile se mehroom.
* Aaj 20 Hooron ki chooriyan utarwa li gayen. Hoorain dehshat-zda.
* 17 Farishton se Shrab-e-Tahoor zabardasti cheen li gaye.
* Bhatta na dene per Jannat ka Darogha qatal. Uss ki bori-band Lash Shehed ki neher se bar-aamad.
* Altaf bhai na jahanam-ul-haram se telephonic khatab karte huye jantiyon ko Muttahid aur pur-aman rahne ki talqeen ki hai.
Hum Gaye Thay Un K Ghar,


Kehna Tha Dil Se Dil Mila Lo,,,,


Unki Ammi Ne Khola Darwaza

Hum Ghabra K Bolay Aunti





Taliban aa gaye hain cable katwa Lo!
Pathan Ne Apne Dost Ko
Apna Mobile Dia Aur Kaha :

"Kocha ! Plz Meri Girl Friend Ko Sms
Send Ker Do , Humara
Hand-Writing Bohat Kharab Hy" ;->
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P