Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3855 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan Ko CHirag Milla


Chirag Ragra , Jin Nikla ... Jin Ne Kaha 3 Wishes Batao

Pathan

1 : Aik Bara Bangla hooo

2 : Us Main Me Khub Dolat MAnd log Ho

3 : Mujhe Isme CHOWKIDAR lagwadoooo :D :D
Mat perh...
mat perh...
chour day...
mat perh...aray janay day...
abay janay day....




chal merra kiya jata hai perhi ja...
main nay kuon sa agay kuch likha hai
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
ONE DAY A MAN ASKED TO SARDAR "MR.SARDAR DOES ANY BIG AND GREAT POEPLE BORN IN YOUR COUNTRY. SARDAR:NO SIR ONLY SMALL BABIES
JANGAL ME MANGAL TERE HI DAM SE
SAB NE YA SHOR MACHAYA HA
SAILGIRAH KA DIN AYA HA
HAPPY BIRTHDAY TO U MERE JAN
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->
Har insaan ko shaadi zaroor kar leni chahiye...
.
.
.
Akhir khushi hi to zindagi mein sab kuch nahin hoti
1st Frnd : Yaar Meri Biwi Bohat Ghussa Karti Hai

2nd Frnd :Meri Biwi Bhi Pehle BOhat Ghussa Karti Thi Ab Bilkul Nahi KAri

1st Frnd : Tumne Kya Elaaj Kya ?

2nd Frnd : Kuch Nahi Bas ITna Hi Kaha Tha K Burhapay Main Ghussa A Hi Jata Hai Tab Se Us Ne Kabhi Ghussa Nahi Kya :P
DEFINITION OF LAZINESS:

Its a talent of taking rest before you get tired !!
Jiddat k iss daur mein,
Shadi ho LAHORE mein..

Pyaari si ik biwi ho,
Jaisay rangeen tv ho..

Gol matol sey saalay hon,
Jaisay dahi k pyaalay hon..

Pyaari si ik saali ho,
Biwi k baad ghar wali ho..

Jiddat k iss daur mein,
shaadi ho LAHORE mein..
''Larka:Mere sath chalogi GIRL:Kehan?Larka:Jahan tm kaho wahan.
GIRL: 0K Police station chalte hen
Larka: Lo batao ab banda apni Baji se mazaq b nhi kr sakta''
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->