Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3882 views       Funny

more Funny SMS Messages

At A Bus Stop A Man Entered The Bus
And
Shouted Out Loudly


''''Dont Try To Move From Ur Seats''''




















Tariq qulfi Wala Aap Chal Kr Tuwade Kol Aayega ;->
.


.


.

Message dhoond rahe ho?




Zaroori nahi k har SMS main koi message ho,



BASS

AAP Ki yaad aayi, is liye Missed SMS kar diya
Gabbar: Aare o sambha! yeh sms padhnewala insaan hai ki bandar?

Samba: Sarkar agar reply kare toh insaan nahi toh bandar.
What is the Limit of
telling aliE?

.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
A HUBSHI taking a Bath &
Singing:"PAANI ME JALAY
MERA GORA BADAN..
Manzil ki taraf badhte raho.
Jo dil kahe usi rah ko chuno,
peeche walon ko age na jaane do
aur jo aage hai unse aage niklo.
Tabhi 1 acche Truck Driver banoge.
Teacher:Tell me The perfect example for Newton''s 3rd law?

.

.

.

.
.
Student:Every Time I open my Book,
My Eyes Close automatically..!


Ab Pesh Hai BUSH..

Joota Munh Par Nahi Laga To Kya Huwa BUSH..

Jurrat Dekh Ke Ik Jawan Ki,

Saare Musalman Huwe Hain Khush.. :p :d :-)
Why is Sex a 3 letter word? Its easier to spell than... OHMYGODYESNOOSSHITYESDEEPER-YESGODNOPLEASENOSHITYESOH- SHITFU*KNOYESYESYESSHITOH
Who said english is easy???Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid..
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
every morning ur d 1st thing tat comes2my mind
i wish i wud start my day with u in my bed
i luv d feel on my lips
u just make my day
i lvu u "NESCAFE"...

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->