Final bandar Ka!!!!!!

Final bandar Ka!!!!!!
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain

Dr: yeh dawa aaj se kha lena

Pathan: kal se kha lun

Dr: kyun?

Pathan: aaj final hai
  

Jul, 04 2012     168 chars (2 sms)     3858 views       Funny

more Funny SMS Messages

Muskurate Chehre Ko Rula Dete Hain Log


Khuloos-e-Ulfat Ki Kuch Aisi Saza Dete Hain Log



Barha K Baal Baghlo''n K


Haath Utha Utha K Sungha Dete Hain Log . . . ;->
YuN to BohAt hAiN ZAmAne mEi sMs kArnE wALe "PAppu" , , ,

Woh Kehte hAiN
''''HumAyuN" kA AndAz-e-SeNdinG hE kuCh Or hAi.. =P ;->
Professional Lover''s:

Hajjaam:
Chehry Pe Mery Zulf Ko Bikhrao Kisi Din

Doctor:
Akhir Is Dard Ki Dawa Kya Hy?

Sunyara:
Kash Main Tery Haseen Hath Ka Kangan Hota

Wakeel:
Wo Qadam Qadam Pe Jeety, Main Qadam Pe Haara

Choki Daar:
Tooti Hy Meri Nend Magar Tumko Is Sy Kya?

Maali:
Suna Hy Boly To Baton Sy Phool Jharty Hain

Police:
Main Qatal Hova Kesy Mery Yar Sy Pocho

Driver:
Barra Kathan Hy Raasta Jo Aa Sako To Sath Do :-)

Doctor:
Aap k Shohar ko mukamal aram ki zaroorat hai..!

Ye neend ki goliyan Le Jayen

Biwi:
Ye mein inhen
kis waqt doon?

Doctor:
Jab mein aaon... =P ;->
EK pathan apny Cat say Bhut paryshan Hota HA......

Ek din uski cat ki tabyat kharab hojati ha tu wo kapny lagti ha...

pathan ..doctor k pas jata ha

o docotr sb is ko dhko kab say vibration pay is charging khatam ho tu ya mary...

doctor...ya janwaro ka hospital ha is say mobile market lay jao...Cool
Hi
Agr Aap Dunya Mein Kamyabi Hasil Krna Chahty Hyn

Tou

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Tou




Mehnat Kren, Button Dabany Se Kuch Nhi Hota ;->
''hame to sms ne loota call mein kaha dum tha mere sms wha ponche jin kanjooso ke pass bal nhe tha''


Sardarji was asked,
what is a adult joke?

Reply came
any joke which is eighteen years old.
''Mu se log milty hain
merey ikhlaq ki waja se

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hor meri koi "PHAKKI"
nai mashoor.''
Doctor- Mrs.MEGHA
Gud News
4 U!

MEGHA- What Do
U
Mean By Mrs.MEGHA!
I''m Unmarried.

Doctor- Miss MEGHA,
Bad
News
4 U!
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend?
A: About 45 pounds!!
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.