All da elecTrons were

All da elecTrons were
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     3228 views       Funny

more Funny SMS Messages

AMERICAN :"OUR DOG FIND BOMS"

JAPANIES: " OUR FISH PLAY FOOT BALL"

INDIAN: YE TO KUCH BHI NAHI HAI YAAR....................................... HUMARE TO GADHE BHI WORDCUP KHELTE HAIN.



31 December ko is saal load shedding ka akhri din hoga..
"Raja Pervaiz Ashraf"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Baqi load shedding agle saal se hogi... ;->
Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->
Brrrr...
BBRRRR...
BBBRRRRR....
brrr...
BBbRrrRRR

BRRRRR...


PAppu CocaCola Pee raha hai... ;->
Janab Asif Zardari Apni Kitab

"Kuttapan"

Main Likhtay Hai K

"MAIN Kuttay Ko Ya Kutta Mujhay Kat Lay

Dun0 Surton Main Teeka

Kuttay Ko He Lagay Ga "
''THE JANAZA OF MAHBOOB NIKLA
FROM THE GALI OF MAHBOOBA
WITH LOTS OF ZOOR O SHOR

THE MAHBOOBA JANKI FROM THE DOOR
AND SPEAKI,"MAR GAYA HARAMKHOR"
Meera says about Sania and Shoaib:





" Main bohat khush hun that both are






"Sports MAN:-D"
Bapo Ne Kaha Zong Ka Msg Pakage Krwalo,

Maa Ne Kaha U-F0ne Ka Msg Pakage Krwalo,

Paro Ne Kaha Mobilink Ka Msg Pakage Krwalo,

Aik Waqt Aye Ga Jab Sab Kahain Ge Dev Babo,

Ptcl Ka Msg Pakage Krwalo... ;->
PHATAN 14 AUG ko kabrustan me kabrain khud rha tha 1 admi ne pocha khan sb kya kr rahe ho, Khan bola wo yara aj azadi ka din ha to hum in ko azad kar raha ha


Yeh ladki

Uffff

Ya allah

ItnI sundar

Haye

ItnI smart

Oye hoye

ItnI mast

Haye main mar janwan

ItnI cute

Itni IntellIgent

ItnI lovable

Aur kItnI sweet hai

WARNING: Iss msg ke sabhi shabd farzii hai.
Inka hamari duniya se koi talaq nahi hai.
eslia aisi chizon par dhyan na dein.”
1 Saab Nay Apni Shadi Ki Movie Reveres

Chala Kar Daki

Wo Dekna Chata Ta K Adami "Azad"


Hotay Waqt Kasy Lagta Hay...
New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.