All da elecTrons were

All da elecTrons were
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     3224 views       Funny

more Funny SMS Messages

(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim,
agar aurat se pit jaye to buzdil,
aurat ke agay chalay to Firoun,
peeche chale to zan mured,
aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous,
agar kuch na kahe to beghairat,
agar ghar se bahar rahe to awara,
ghar mein rahe to nakara,
bachon ko dantay to jabir,
na dantay to laperwah,
aurat ko kam se rokay to daqianos,
na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
.
.
Haye Mard bechara jaye tu jaye kahan...
Neend jab b mujhe aaghosh may leti hei
Aapka chehra nigahon may bus jata hei
Ek dum se meri aankh khul jati hei
Dil se yahi awaz ati hei










AMMI BHAOOOOOOOOOO
Accounts K Student Ki Gali

Saala Bounced Cheque
Dharti Pe Liability
Paidaishi Bad Debt
Dishonoured Bil
Insolvent Aadmi

Itna Maunga K balnce Sheet Tele Nahi Hogi ;->
Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night
Teacher: What''s your cast?


Student: Pehlay hum Lahori thay

phir Bhatti huay,

phir Rajput hogaye,

ab hain darzi,

aagey mummy ki marzi. .
Father:Tumne college mai sub se mushkil kam konsa sikha.
Beta:2 kam sikhe,
Aik danto se bear ki botel kholna,
Dosra teiz andhi mai 1 teeli se cigarat jlana! ;-)
Newton ne apple niche girte dekha or gravity ki khoj ki
Koi ya puchey k 25 saal sa potty karta tha
to wo kya upar jati thi Saaley hamain bevakuf banatey hain
Itz tHE DaY of CakEs N CandlEs..
snOw N soNgs..
cElebrAtions N dEcoRtions..
LaughtEr N Luv..
Itz ur B''day!
jaise hi khunchuus ne pakya, pappu aur bittu ko kaata....
teeno ne milke khunchuus ko ek ke baad ek kaan ke neeche diye...pairon se....thakur ke chappal pehne the unhone...

ab khunchuus ko bahut sharam aayi aur lajja ke maare dispensary se bahar bhag gaya...chaman bhi uske peeche peeche bhaaga...

lekin ab machchar ro rahe the kyu ki unke kaan ab tak saaf nahi hue...
udhar KAAN film festival bhi deri se shuru hui.......-;>
Man saw snake on bed of his Mom-in-law.
Man 2 snake : Meri saas ko dans le.
Snake : Kya dansle ? Mai usse hi to apna zehar recharge karvata hun.
If u don’t have a gf/bf, don’t have a nice job, don’t like partying & dancing, just have a boring life, then don’t worry just log on to
.
.
.
.
.
www.rabba chukk lay.com
EURO=79.50
US$=60.70
UAE=16.50
PST=117.00
Heart=.........??
What Is Rate Of My Precious Heart...??
Give Me The Rate (Must Reply)