All da elecTrons were

All da elecTrons were
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     3242 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Bacha Doosre Se:

Yaar Mere Abbu Ka Intikaal Ho Gaya

Doosra Bacha :

Shit Yaar
China Ki Cheezo''n Main Ye Hi
Masla Hai ;->
Collage Ki Ladki.

Ghar Ki Kidki.

Dono Taadne K Lye Use Hote Hain . . !!
Love in France IS A COMEDY

In England A TRAGEDY

In Italy A WONDER!

In Germany A DRAMA

But

In PAK LOve is a


"National Game"


HUM BOLAIN MOHABBAT KI ZABAN

Jahaz tofan me ghir gya

CAPTAN : ksiko tofan sa bach nklna ki dua ati ha?

A man raisd hand

CAPT said: OK ap dua pr gzara krn
hmary pas 1 life jackt km hy ;->
Apka Hansana Qayamat
Apka chlna Qayamat
Apka Sona qayamat
Apka uthna qayamat

Mujhe tu pehle hi shak tha ap qayamat ki nishaniyoon main se ek ho
Chicken ready? Yes Boss. Fish ready? Yes Boss. Omlet ready? Yes Boss. Mutton ready? No Boss. why...? BAKRA abhi sms parh raha hai boss.
The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->
Pir Sahib went to a prostitute for sex.
after having fun the prostitute asked: " pir sahib paise ?"
Pir sahib replied " pagli ,tujh se thori na longaa "
Q Hr bar mosam
ki trha badal
jate ho''

Q Hr roz hmra dil dukhate ho

Ye bat sunkr
mri rooh tak
kanp gai

K tm ab b

Brtan Dhony
waly SOAP se
Nahaty ho. ;)
“SONEHRI BAAT”
“NAIKI” Kar K Aisy bhool jaaya
Karo
Jaisay
Log
“Shadi” Kr k Muskrana Bhol jaaty Hain..
Akbar:Anarkali tjhe kya chahye

"Taj"ya"Takht"?

Anarkali:
Jahanpanah mujhe na Taj chahye aur na hi Takht

mujhe sirf 1 naya Connection chye

Talk shak ka :-)
Kon Kehta Hai Ke Pakistan Main Job Nahi Milti...

Yeh Lo Jhaaroo..
\\\\|////
\\\|///
\\|//
\|/
|
|

Aur Shandaar Career Ka Aaghaz Karo..!;>