All da elecTrons were

All da elecTrons were
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     3229 views       Funny

more Funny SMS Messages

Es Dil Ki hy ek " CONDITION"

Jisme Nahi har kisi ko " PERMISSION "

Sirf ap Jese Dost ko hy " ADMISSION "

Who Be Bina " DONATION "

Just Maintain " GOOD RELATION "
Teacher asked : What is Ur caste
Student: Pehle to hum Singh the,
fir Rajput the,
fir Sharma ho gaye
abhi hai Darzi
Aage Mummy ki marzi
In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.
Police ne larka aur lrki ko motar cycle pe jatay rok kr pocha

Kya lagti hai yeh tmhari?

Lrka:Wesay to kuch nhi lagti,
Break lgaon to thori thori sath lgti Hai..
Child 2 Dentist Doctor..!!!

Kya Dard k Baigar Bhi Daant nikalay Ja Saktay Hain ??

Dr: Nahi

Child: Ager Main Nikal K Dikhao

Dr: nikaloo

Child: He He He He He He
Qus: Why Do Mens Die Before Their Wives . . . ?

.

Any Idea !

.

No !

.

Not To Worry !

.

I Tell Ya !

.

Ans: BCoZ They Want To . . . ;->
Chan,chandni raat Mehrma Timtmanday taaray
* * *
* * *
* * *
* * *
Na koi reply na koi SMS lagda a pasay muk gaye nay saray.

How Did Aamir Got
Sch Solid Body In
''Ghajni'' ?





Coz Of
Short Term Memory
Lost




How ... ?




Every Time He Did
Exercise n Forgot
After 15 Minuts ... ;->
U R my best frnd.

Bharosa nahi?

Chalo fir Mina-e-Pakistan par chadenge

Me 1 2 3 bolunga Tum Kood jana.

Baad me jab tum 1 2 3 bologi

to me kood jaunga... :)
Wishing u 12 months of happiness,
52 weeks of fun,
365 days of laughter,
8760 hrs of Gud luck,
525600 min of joy,
31536000 secs of success in 2005 & always
Is msg ko aagay frwrd zarur kare''n
Kya pata aap ki waja se kisi ka bhala ho jaye...

"Jin larkiyo''n ko is Eid pe date marney k liye ya apni frndz ko jalaney k liye boyfriend ki zarurat ho tou wo is # pe contact kare''n..."

0321*6307893

Number change kr k Be-gairati mat dikhaiye ga =P ;)
Always Keep Ur Pic in Ur Pocket,

U Know Y?

WhenEver U Face Any Problem

Just C Ur Pic

& Say 3 Times

"If i Can FaceThis,

i Can Face AnyThing."