All da elecTrons were

All da elecTrons were
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     3217 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->
Pathan,sindhi, Balochi Farishtay sy bolay k ALLAH sy arz karo k Jahan dekho har Mehkmay mein Punjabi hi hoty hain
Q?

Farishta bola:
Mai hunay Gya ty Hunay aya . . . ;->
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.

Aur Bola:

.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
Dr ne 1 pagal se poocha:
Tum chhat se Q latak rahe ho?

pagal:
Main aik bulb hoon

Doctor:
Tum jal Q nahi rahe?

Pagal:
bewakof ye pakistan hai light gai hui hai.
Ek premi ne kaha prmika se,

men tmhari zulfon se khelna chahta hon

premika ne.. wig utar kr dedi or boli khelte rho

mgr kal wapas krdena college b jana ha
3 bacho ki ma ne 3 bacho k baap se shadi karli,

hasti khelti jindgi ki barbadi karli.

Din ache ho gaye 3 aur bache ho gaye,

ek din office ki ghanti khadki.

Aage se patni bhadki,

"aap vaha bethe kalam ghasit rahe hain

aur yahan aap k bache aur mere bache milke

hamare bacho ko peet rahe hain!"
Birthdays are 4 fun
Enjoys a sticky bun
I''m glad u are my mate
Hope ur birthdays great.
1 Dehati Red Dhoti or white
banyan main jaa raha tha:

kuch larkiyon ne daikha tu kaha:

oh "Red&White"


Dehati ne dhoti uthai or
Bola:





:King Size Filter"
DONO EYES PE

DONO CHEEKS PE

DO BAR LIPS PE

EK BAR NECK PE

DO BAR NECK SE NEACHAY

SONE SE PEHLE

-:D

LOTION ZAROR LAGANA :p


HAHAHAHAHAHAHAHA
Fizayen Kehti hain Pyaar kro

Baharain kehti hain Aankhain Chaar kro

Magar Ghar walay kehte hain

Abhi Umar kam hai beta

PehLe B.COM tu Pass kro
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
aaj ki taaza khabar aaj ki taaza khabar,
sciensdanon nay parhnay wala bandar dhoond lia hain,

kia aap ko yaqeen nahin aata

waqai nahin aata

common sense hay yaar

unhon nay tum ko kisi ka sms parhtay dekh lia hain.