All da elecTrons were

All da elecTrons were
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     3237 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:Tum School Kisliye Aate Ho?

Stud:Vidya K Liye Sir.

Teacher:To Phir Tum

Class Mein So Kyu Rahe Ho?

Stdnt:Aaj Vidya Nahi Aai Isliye
Maa: Beta Kya Kar Rahe Ho?

Beta: Padh Rha Hu.

Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho?

Beta: Ji, Film Shole Ki Story
Principal: Y R U LATE?

Ur Classmates Came

2gether On Time.

Student: Sir,

Sheeps Always

Come Together.

But Lion Always Comes ALONE


Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT
Q: When Do You Congratulate Someone For Their Mistake. . .?

























Ans : On their Wedding. . . ;->
I Dont Want 2 Live Anoder Day If U''re No Longer Der,
4 In Dis Lyf Only U Can
Inspyr Me 2 C D Nxt Sunryz,
Only U Can Motiv8 Me 2 Apprec8 D Colors Of Lyf Dat No One Else Can.

I Want U 2 Know Dat Our Frndship Means Alot 2 Me.
U Cry I Cry
U Laugh I L augh.
U Jump Out Of Da Window.
I Look Down & Den
I Laugh Again
Dhanya Rs=3 Mirch Rs=5 Palak Rs=15 Aaloo Rs=20 Teenday Rs=30 Tomato Rs=40 Yeh sab tu mehanga hai... par sms tu sasta hai! phir karti kion nahi? kanjoos.
Mareez: ap ki nurse bhot ache hai... us ne hath lagaiya or mai thek ho gaiya..!!!! :)
.
.
Doctor: pata hai "THAPER" ki awaz ander tak aye the...!!! :P
Allah Aap ko sub kuch de car ghar daulat izzat shohrat property khushian sukoon aur aur aur aur bas kar laalchi kuch reh gaya hai kia? itna lalach bhi acha nahin hota
Ek larki thi dewani C

Mobile lekr chlati thi

Nazren jhuka k

Sharma k

Mbl mein jany kya dekha krti thi

Kuch krna tha shayad usko

Pr jane kis se drti thi

Jb b mlti thi muj se

Yehi pucha krti thi

Ye ON kese hota hai
Ye ON kese hota hai

Aur main sirf yahi kehta tha
Ye mob nhi


T.V ka remote hai.
Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)
''What is the Difference Between Dost and Condom?

1. Dost musibat mai kaam aata hai aur Condom Musibat Aane hi nahin deta.

2. Date per Dost sath ho aur Condom na ho to Girlfriend naraz ho jati hai.

3. Dost k Saath Zindagi k liye lekin Condom ka Saath kuch lamhay k liye hota hai.

4. Dost juda ho kar Dhoka deta hai aur Condom phat kar.

5. Dost Anmol hota hai aur Condom 6 rupay k 4 Miltay hain...''