lahore walo

lahore walo
Lah0re waaaaaaalllllooooooooo.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mera agla target 14 feb hy
Hahahaaahahhha….:P
From
Rehman Malik…:-P
  

Aug, 16 2013     117 chars (1 sms)     3030 views       Funny

more Funny SMS Messages

when u give a flower to gilrz so rection in nation

Japniess: pass rakh k muskuria gi

Austrilan: pyar bhari nazar se dekhe gi

Kiwi: tumhare gal pe kiss kere gi

Indian: guldan mai saje gi

pakistani: soche gi kash yeh gobi ka phool hota
raat ko aalo(potato) milla k saag banati ;->
W1y w2y w1y w5y
W5x w1y w2y w1y

Nhi smaj aya?
Zra ulta kr k dekho




HaHaHa!

Paagal!
Jab seedha smaj nhi aya to ulta kese smaj aaey ga
42723958281956

Card ka number hai load kar k Miss Call De Do ...






Main ne bhi kar lia hai... ;->

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)

New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
Aaj k Baad Jis Kisi Ko
Bhi 10 Number Ka
Joota Chahiye Wo Is
Terha Maangey k
Mujhy


.


.


.


.


.


.


.

"BUSH NUMBERI"
Joota Chahiye ... ;->
9876543210

Ye

Mera

Naya

Number

Mat Samaj Lena, mamu Ye To 0 Se 9 Tak Ulti Ginti Likhi He!
.*""* . * ""*.
"* Dil ki *"
*Gehrayon*
"*. se .*"
"*..*"
*



.
Fitay moo!
.
.
.
.
.
us ka jo apka
Bura chahy.

Once "Chhakka"



Goes To A




"Raymonds Showroom"




Guess Y?


















2 Become A COMPLETE MAN
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari

Once there was Fight between teeth & tongue;


teeth: manay zra sa dabana hai or tumhari cheekh nikal aani hai



t0ngue:manay th0ri si bakwas karni hai or tum 32 k 32 bahir ho gay:-D
Police:Instead of hospital why did u take ur wife to COMEDY MOVIE during pregnancy
Sardar: ALL the child were crying when they born
I want my child to laugh so i take my wife TO CINEMA