sonehri baat

sonehri baat
“SONEHRI BAAT”
“NAIKI” Kar K Aisy bhool jaaya
Karo
Jaisay
Log
“Shadi” Kr k Muskrana Bhol jaaty Hain..
  

Aug, 16 2013     101 chars (1 sms)     3460 views       Funny

more Funny SMS Messages

yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....

tere pyar ne Teri cha ne,.....
teri bheki bheki nighaa ne........mujhe 1 sharabi bana diya....
Re Sa

Sa

Re

Dha Ni Pa

Ni

Sa

Sa Sa

Re

Re Ma Ga

Ni Maga

Sa

Sare

Bas Mere
Indian Idol Ab Soja
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!
A lady delivered twins. Suprisingly one is a boy and another is a dog how it is possible?

Bcoz her husband is HUTCH DEALER....

wherever u go out network follows
Wedding nite:

Dulhan Sardar se,

aaj mujay itna khus kro
k ma sari zindgi yad
rakhon....







SArdar sari raat usay
gud gudi Krta raha...->
Memon ka 1 rupia chatt se gir gaya,

memon neeche pohncha to rupia nahe mila

kion??









memon rupiay se pehley pohnch gaya tha!...=P;->
What a Wondrful Drama..
Writen by Dr Farooq Sattar
Cast:
Hero:Altaf bhai
Heroen:Altaf
Vilan:Altaf
Drama Name
"Istifa,topi ya chalaki"
Altaf, Altaf.. Bajao tali.


Attendence..

Pappu

Yes Sir

Bablu

Yes Sir

Tinku

Yes Sir
Ullu

??
Ullu
??

Ullu

Button dabana band kar,
teri baari hai,
attendence lagwa
Ghajini me Aamir khan ne apko kia msg deliver krne ki koshish ki hai?


Nahi pata..?


Aray bhai yehi,

K Ab ganjay bhi maang nikaal sakte hen....;-)
Musharaf kay janay kay baad ye dil ki dua hai Faraz...

Zardari ko phanti lagay Altaf kay sath