aaj jo kuch ho jaye mein naheen

aaj jo kuch ho jaye mein naheen
aaj jo kuch ho jaye mein naheen rukoon gha, jo sach mein mein bata doon gha,




yehi k mein apni gf sey friendship naheen tordna chahta
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3193 views       Funny

more Funny SMS Messages

What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
1 love me
2 hate me
3 miss me
4 need me
5 adore me
6 like me
7 feel me
8 wana hug me
9 wana kiss me
10 wanna kill me
send ur best 3 answers
Friends r like films, some r musical some r romantic,
some r adventurous,
some r tragedy,
some comedy but very few r OSCAR WINNERS LIKE U . . . ;->
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)
After Reading The Form Filled By An Applicant

The Employer Said: "We Do Have An Opening For U"

Applicant: What Is It ?

Employer: Its Called The
"DOOR" ;->
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
''Director to actress:

tumhe 4 gunde pakrenge

aur hero bachane ayega

Actress: Hero Kaun hai?

Director: Emraan Hashmi

Actress: phir mujhe

usse kaun bachayega?????''
Hello,
Plz.

Dhyan Den

Agr Ap Is Dhyan Denewale

Msg ko Dhyan se Padhenge

To Apke Dhyan Main 1 Bat
Aaegi k Is Msg Main

Dhyan Denewali koi Bat He Nahi haì... ;->

Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
Aap Mujhe Itne Pasand Ho
Jitna...


U||o Ko Raat...


Dentist Ko Daant...



Gadhe Ko Laat...


Ghareeb Ko Gaddi...


Kuttay Ko Haddi


Aur


Aur



Nange Ko Chadii........... ;->