aaj jo kuch ho jaye mein naheen

aaj jo kuch ho jaye mein naheen
aaj jo kuch ho jaye mein naheen rukoon gha, jo sach mein mein bata doon gha,




yehi k mein apni gf sey friendship naheen tordna chahta
  

May, 17 2010     141 chars (1 sms)     3188 views       Funny

more Funny SMS Messages

''hum mast hain apni masti main.. kiyon jayin kisi ki basti main .. aisi ki tesi aisi basti ki.. jis ne kadar na ki hum jesi hasti ki..''
ll Desirable thing''s in life are either...

ILLEGAL,

BANNED,

FATTENING,

EXPENSIVE,

OR''


MARRIED TO SOMEONE ELSE...!!(,")
A Memon Family rcvd a dead body of their Father 4m USA
letter on top writn, I m sendng ABBA''s body it ws his wish 2 b buried here.Under ABBA''s body r 12 cans of Cheese,10pk of Chocolates & 8pk of Badam.ABBA is wearing pair of Rebok Shoes 4 manjorBhai.dere r 2 pair of Shoes 4 Jubaida & Jarina.Abba is wearing 6 T-Shirts Large 1 is 4 Satar Bhai othrs r 4 Boys.2 Jeans Abba is wearng r 4 Boys.if u want anythin else then cal me coz AMMA is not feelin well..
OYe Tere Blood Group kia hy?
JADi Bta YR Abi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Veena Mailk ki Tabiyat Bht kharb
hy Doctor ne kha hy k Sirf Begairaton ka
khoon hi chalay ga……
If U Feel A Bit Dizzy

U r Sad

Not Feeling Well

And

U Are Craving 4 Something Sweet


Do U Know What''s Wrong Wid U . . . .? ? ?













U Are Suffering From
VITAMIN ''''Me''''
Deficiency ;->


Rehman Malik mera naam hai..

Awam ko topi pehnana mera kaam hai..

Jab se aaya hon Media pe chaya hon..

Kabhi Double Sawari band kabhi Bomb ki khabar laya hon..

Sab kahania purani bhulaiye Ab ek naya jhatka khaiye..

Zardari or Sheri k khilaf SMS mat banaiye..

Warna kuch hi din Mein SMS service band paaiye..

Mere Dosto Isko Ab Hum Se Panga Chaiye..

Aaiye aaj se SMS mein Isi Ki bajaye... ;->
''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''
''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Your b''thday is a day set aside just to celebrate you,
A day to shower you with attention and appreciate your gudness and warmth,
In my own,I celebrate you the rest of the year,too
For you are a very rare person and special friend and I thank you for being the wonderful part of my world..Happy B''thday My 4ever Friend
Lo Jee!
Mitran Di Pur-Zor Frmaish, Tay Awam Day Jazbat Di Tarjmani Wastey...
Ik Wari Fair Paish Aye..


Na ZUBAN Se
Na MISS CAL Se
Na SMS Se
Na PHONE Se
Na POST Se
Na E-MAIL Se
DIRECT
;+""+.+""+;
+ DIL SE +
"+.
.+""+"

WAPDA Walyan Di Maa Di ...
Sardar writing passive voice of "i made a mistake"

He wrote: i was made by a mistake.
''*I
*Miss
*You


Tumhari Yaad mein hum is Qadar Rote hain


Tumhari Yaad mein is Qadar Rotey hain


k

k


Parosi b Hamare Aansuon se Kapre or Bartan Dhote Hen''