2 girl frndz

2 girl frndz
2 girl frndz
girl 1: Yar ye larkay apas main kaisi batain krtay hain..
Girl 2: waisi hi jaisi hm larkian krti hain..
Girl 1: Astagfirullah itni gandi batain..
  

May, 25 2010     161 chars (2 sms)     3166 views       Funny

more Funny SMS Messages

How amazing!! – A mother makes her son “INTELLIGNET” in 20 years, but a girl makes him “STUPID” in 2 mins…
Ek Roz Roshni K Hazaro''n Sitaare Honge

Aap Ki Aankhon Main Haseen Nazare Hohge

Qayamat K Din Jab Aap Ka Mobile Check Kia Jaye Ga

Tou Sab Se Ziada Sms Humare Honge .... ;->
''Aap ka chalna, aap ka hansna,

aap ka daikna,daikh kar muskrana,

ankain milana,nigain churana,

aap ka bolna, aap ka khana pina,

hata k aap ka chalte chalte murna

..........uf kuch to sahi hota.''
Pakitan Means In 2008

P = Petrol 68.89 Rs Ltr

A = Aata 26 Rs Kg

K = Khud Kash hamle

I = Ilm Ki Kami

S = Sarko''n Pe Paani

T = Traffic Jamm

A = Awaam Helpless

N = No Electricity :-<
Aik jin aik sheikh ko chimar gaya..
3 din guzerne k bad wo jin khud hi aik aalim k pas gaya aur kaha
"mei teen dinan tun kuch nai khada menu bahar kaddo"




If I were to make a dictionary

CUTE - YOU

SWEET - YOU

THOUGHTFUL - YOU

GOOD LOOKING - YOU

BEAUTIFUL - YOU

LIAR - ME ... =P ;->
Pathan Proposed girl wid a romentic poetry,
Kutta mar gaya razai main,
Main Paagal hun teri judai main.
Gobar pe machar baith nahi sakta,
Pathaan tere bin reh nahi sakta.

1 Of the Most Entertaining Place In Pakistan Is
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Parliment hoUse...;->
Yaar


Ranjha Chala Gya



Mahiwal Duub Gya



Majnu Bhi Nahi Raha




Romeo Bhi nahi



Meri Bhi Tabiyat Ab Theek Nahi Rehti



Pata Nahi Ab Larkiyon Ka Kia Banega ;->
Phoolo Me or Insaano Me
kya Farq Hota Hai,


Phool Insaano Se Zada
Khoobsorat Hotey HAin,


Lekin Kuch Insaan Phoolo
Se B Ziada Khoobsorat
Hote Hain,


JeSE K


Mein



he he he
Friendship Is A Sea
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Go Deep In It
Go Deep
More Deep
Chal Bus kr Hunn Dubb K Mrna Ee..

Modern Dictionary:

*Muhbt:Jske Dam Se Restaurants Abad Hain.

*Talib-E-Ilm:Mustqbl Ka Be Rozgar Tabqa.

*Parda:Jse Khawaten Khirki Pe Dalti Hain.

*Kitab:Wqt Zaya Krne Ka Zaria.

*Dil:Bgher Operation K B Ksi Ko Dye Jaskte Hain.

*College: Tafre Gah,

*University: Lover Se Milne Ki Jagah... =P ;->