2 girl frndz

2 girl frndz
2 girl frndz
girl 1: Yar ye larkay apas main kaisi batain krtay hain..
Girl 2: waisi hi jaisi hm larkian krti hain..
Girl 1: Astagfirullah itni gandi batain..
  

May, 25 2010     161 chars (2 sms)     3170 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kia Le Kar Aaye Thay



Kia Le Ker Jayenge



Mujhe Sms Na Ker K Kitne Paise Bachayenge



Itne Paise Bacha Ker Kia




Mobile Me CNG Lagwayenge ;-
''hame to sms ne loota call mein kaha dum tha mere sms wha ponche jin kanjooso ke pass bal nhe tha''
Beautiful Girls Don''t Like to Study Because....

.
.
.
.
.
.


They Knows K Dunya K Kisi Konay Main.

Koi Na Koi Gadha, Unke Liye Parh He Raha Hoga. :-)
Wonderful Combinations in this World...

Heart & beats.

Night & Moon.

Music & Songs.

Roses & Love.


My costly SMS
& ur fokat ki smile...;->
peshawar NDRA men pathano ke naam

Rishwat khan

Zillat khan

Mutafiq khan

Ajeeb khan

Hairat khan

Makan khan

Ma''loom khan

Pathjhar khan

Zameen khan

Akhrot khan
Aaj kal k Log Bhi kitne Jealous Hogaye Hain..

''pAppu''
.

.

.

.

.



.



.



Naya Phone Dekhte He Bolte Hain Chal Bey "CHINA" ka hai... ;->
Ankhain kissi k Husn-E-Tasawar Me Band Thin



Duniya Samjh Rahi Thi, Neend Aagai Mujko



Shadiya Karo KASHISH Ki Tarah,

Lambi Umar Ho BAA Ki Tarah,

Rote Raho TULSI Ki Tarah,

Aur,

GADHO,

*Plus Band Karo Aur Insaan Bano
8 Saal Pehle Mobile Zyada Thay Orr Mobile Choor Kam ...

Lekin Aj Mobile Choor Zyada Hain Orr Mobile Kam


Jeo Musharaf
Teachr: Tum bade ho kr kya kroge?
Santa: Shadi.
.
Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa:"DADDY
Aik Bihkari Ne Ghar Ke Bahir Se Awaaz Lagai: Babu Jee Roti Milay Gi...
Andar Se Awaz Aai: " Biwi Ghar Per Nhi Hai"
Bihkari: Me Ne Roti Mangi Hai "Chummi" Nhi..
Pyaare Dost Film MaiN kam akru Gaye??

RLL sirf itna hai k 1 larki apko 1 ghar main lay jai gi

or apko goli mar de gi.

Film ka nam hai " KuTAY KI MAUT "
Professor to Students: "1 platform 2km lamba hy, Aandhi chal rahi hy 60km/h ki speed se, aur 1 train aai aur mashriq se maghrib ki taraf chali gayi. tou ab sawal yeh hy k meri umar kitni hy?"

Saaray Students hairaan ho kar aik doosre ki taraf dekhne lagay, 1 Student ne jawab dene k liye haath kharra kiaa.

Student: Sir apki umar 42 saal hy.

Professor: Good, lekin tum ne kese calculate kiaa?

Student: Sir humare ghar k pass 1 aadmi rehta hy, woh half mental hy aur uski umar 21 saal hy....