2 girl frndz

2 girl frndz
2 girl frndz
girl 1: Yar ye larkay apas main kaisi batain krtay hain..
Girl 2: waisi hi jaisi hm larkian krti hain..
Girl 1: Astagfirullah itni gandi batain..
  

May, 25 2010     161 chars (2 sms)     3161 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wo ankh bohat payari thi jo hum ne us ko mari thi
Wo joti bohat bahri thi jo us ne hume mari thi
Hum to muft main e pit gaye Ghalib
Hamain to ankhon ki bimari thi.
Police-Chor Se-" Wada Karo Aagey Se Kabhi Jeb Nahi Katoge !"



Chor-"Mai Wada Karta Hun Ab

Aagey Se Nahi

Balki Pichhe Se Jeb Katunga..
What is the moral of movie RANG DE BASANTI?
Larkiyo ke lafre me mat paro…
Khali larkiya bachti hai,
baki sab larke mar jate hai..
You are so smart
You are so beautiful,
You are so brilliant,
You are so lovely,
You are so cute,



Gee nahi gee:-

Jo kehta hae wohi hota hae.

Teacher: Batao Wo Kon C Chiz Hai
Jo Tm Roz Dekh To Sakte
Ho Pr Torr Ni Sakte???




Student: Miss Aapka Mooun.......!! ;)
ShoHar Shadi k bad apni biwi se bola...

''Aj se tum he meri zindagi ho,
pyar ho,
tamanna ho..!

Biwi- Mere liye b aj se aap he SaiF ho SHaHrUkh ho AuR SaLmaN ho... ;->
Love Is An Illusion..

Its A Highly Dependency Disorder Of Weak Hearted People...



People Wid Strong Hearts Belive In



Flirting...!! ;-)
Real Heart Touching Story
"A b0y sent the most expensive bird that c0uld speak 40 languages as a birthday gift 2 his g.f.
next day he asked about the gift.
b.f:hows the bird??...
g.f:very tasty:-)
Lady : So, you want to become my son-in-law? Boy: Not really, but I don''t see any other way 2 marry ur daughter!
We"ve had our ups and downs,This we both know, Through it all
our love Still managed to grow Different thoughts we had About
many things,But our love for each other,Had no attached strings.
Happy Anniversary
Tee Quotes

1- Take my advice
I''ve never use it anywhere
2- My mum thinks I''m special
If You R 18 Years Old then scroll and read the mail other wise plz leave here....










are U 18 Years Old?

if

YES

Then Scroll down

''

''

''

''

''

''

''

''

I again Advice you if you are not 18 plz go back!

''

''

''

''

''

''

ok as u like now see this

''

''

''

''

''

''

''

NADRA

National Database & Registration Authority, Pakistan

Agar aap ne apna CNIC (Computerized National Identity Card) abhi tak nahin banwaya tau foran banwa Lain...

as Govt. of Pakistan has rule that CNIC holder must be 18 yrs OLD ...

Tention Door Ho gayee na!!! Ha ha ha ha