If YOU Love Someone

If YOU Love Someone
If YOU
Love
Someone
Just
Dont''t
Tell

B''cos
.

.
.
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Iss mai uss masoom ka kya kasoor...

wo kyon sazaa bhugte
  

May, 13 2010     175 chars (2 sms)     3472 views       Funny

more Funny SMS Messages

Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
Memon Ask2 Taxi Driver? Abdullah Shah Ghazi K Mazar Jaoge?

Taxi Driver: Haan Jaonga.

Memon Ne Jaib Se Shoper Nikala Or

Kaha Wapsi Mai Langar Ki Biryani Le Ana.
Agar 2 Pipal K Ped Ko
1 Rassi Se Bandha
Jaye To Us Rassi Ko
Kya Kahege?

?

?

?

?

?

?

?

?

NOKIA
Connecting Pipal
Jab tak zinda hain msg krty rahenGe,
Or jis din na karen to samaj lena k.
.
.
.
.
.
.
.
Aglay din karenGe,
.
Maar dO
Maar dO zalimO
Haly tay wia v ni h0ya.;-(
Itni Shiddat Se Maine Paas Hone Ki Koshish Ki Hai,

k har teacher ne mujhe marks dene ki saazish ki hai,

Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hote hain,

ant tak sab kuch achha ho hi jata hai-HAPPYS ENDINGS.

Agar tum kisi paper mein paas hona chahte ho,

to saari kaaynat tumhe usko paas karane me lag jati hai,

aur agar aisa nahi hota.. to exam abhi khatam nahi hue,

SUPPLY abhi baaki hai mere dost..!


A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

:-( Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
Sharab ek bimari hai jo pure samaj ko khatam kar deti hai aao milkar
is bimari ko khatm Karen ek botal tum khatam karo ek botal hum khatam
Height of confidence...Mallika sherawat gives handkerchief to tailor and asks to stitch 5 dresses...Tailor replies" wat 2 do with remaining cloth....!!
Beemar shohar:
MuJhe Janwron k doctor k pass le Jao..
Biwi: Wo kiun..?
Shohar: Roz subah ''Murghe ki trah uth jata hun,
''Ghore ki trah bhag k ofice jata hun,
ghaday ki trah kaam krta
hun,
Ghar aa k sub par kutte ki trah bhonkta hun,
Aur

Raat ko ''Bhains k sath so jata hun..
agar tumhein kabhi meri zaroorat mehsoos ho, yun lagey k mein tumharey kuch kaam aa sakta hoon, to phir plz kabhi hichkichana mat, mujhsey kehna mein ussee waqt,








Na kardoon gha, kyun k aur b kaam karney ko.
Ek Zaruri Suchna-
Driving Karte SaMay,
Sharab Matt Piyo,


Kyun Ki,

Kyun Ki,


SPEED BREAKER
Aa Jaane Se
Bottle Gir Sakti Hai..


Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->