Once a man was smoking in Airport

Once a man was smoking in Airport
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
  

May, 13 2010     424 chars (3 sms)     3031 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aj pehli bar ap k Mobile
per Nangi Larki nahaye
gi,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Aj loadsheding ki wajah
se pani nahi hai. Is liay
Larki nahi nahaye gi.



"GEO MUSHARAF"
An engineering student to his sweeper brother:

"mere paas degree hai,

knowledge hai,

4 logon mein baithne ki izzat hai.

Tere paas kya hai?".

Sweeper: Mere paas naukri hai
Bhagwan to Man:BOL KIA CHAHIYE?
Man:MERI SHAADI AISH SE KARA DO.
Bhagwan:USKI 1 SAARI 1 LAC KI HAI,KHARCHA UTHA PAYEGA?
Man:KOI Solution????
Bhagwan:MALLIKA SE KAR LE………
Papa- Beti 12th K Bad Kya Karogi...?

Beti- B.B.A Karungi!!

Papa- What Is Bba.

Beti- Boyfriend Ki Bike Par Aish
''Dekho yaar?




































































































kisi ne bilkul khali msg bheja he.''
What Happens When
The Elephant Sat On
The Mercedes Car ... ???
.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Everyone Knows

"The Mercedes bends" ;->
Teacher:IF EUROPE IS 2WARDS UR LEFT SIDE. . . .

AFRICA 2WARDS RIGHT SIDE. . .

AND ASIA IN FRNT . . .

DAN WAT WIL B AT UR BACK SIDE?

studnt:SIR . . . . .

MENE ami SE PEHLE HE KAHA THA K SIR MERE phati pent DEKH LE GEY . . . . . . . . . ;->
Mom: Have you given the goldfish fresh water?
Child:No Mommy, they still have not finished the water I gave them last week... ;->


Your Sms R Not My Disturbance

But.....

The Disturbance Is Your Silence.....

SO Don''t Disturb Me Please !!! ;->
PATHAN: O Yar!

Me Kal Film Dekhne Theater Gaya!

Wahan Such Much Admi Ko Kat Rahe Thy

SARDAR: O Tu Konse Theater Gaya Tha?
PATHAN:



"OPERATION THEATRE"
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho


Kia aap k0 pata hay ??


B00ks samnay rakh kar b na perh panay wali bemari ka nam kia hay ??



.


.


.


.


.


.


.


"BE-GAIRTI'''':-):-o