Once a man was smoking in Airport

Once a man was smoking in Airport
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
  

May, 13 2010     424 chars (3 sms)     3016 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Larka:Mere sath chalogi GIRL:Kehan?Larka:Jahan tm kaho wahan.
GIRL: 0K Police station chalte hen
Larka: Lo batao ab banda apni Baji se mazaq b nhi kr sakta''
Ek Adbi Shair Mulahiza Famaiye Ga

Arz Kia Hai


Aage Barho , Aasman Choolo . . .


Zara Gaur Farmayega

Aage Barho , Aasman Choolo . . .





Paapi Paapi, Paapi Choolo . . . ;->
''On this special day
When the world is filled with
Love, hope and joy

I would like to express
My appreciation and care

For the most wonderful person
In the whole wide world

Wont you please be my valentine''
Boy to a Girl : ager main tumhari sirf kiss karu tu tum kia socho gi?
Girl : I will think ek bewakof jo purra USA ghoom sakta tha airport se hi wapis chala gaya
Vakeel:Tallaaq Karwane K Rs.50,000/-Lgengey

Husband:Pagal Ho Kia?Qazi Ne Rs.101/- May Shaadi Karwai Thi!

VAKeeL Dekh liya na Sastey Kaam ka Nateeja
karachi mein itni mehngai

bad-amni

aur

hangama-aarai
k bawajood

agar aap
pur-sukoon aur
pur-aman KARACHI dekhna chahtay hain
to

.

.

.

PTV Lagain.
Girlfriend’s r like an Internet virus
They Entry Ur life
Scan Ur pocket,
Transfer Ur money,
Edit Ur mind,
Download their problems,
Deletes Ur smile,
& Hang u 4ever….
Zindagi Hai Tou Mushkilain Hain...




Mushkilain Hain Tou Hosle Hain...




Chirrya Hain Tou Ghosle Hain...



Aasha Hai Tou Bhosle Hain.... ;->


Baray-e-Meherbani

Is Saal Qurbani
Ki Khaalai''n
Khi Stock Exchange (KSE)
k Fund Main Jama
Kara Ker
Sawab-e-Darain Hasil
Kare''n

Frm
KSE 100 Index
Khaal Committee ;->
What do you call a lawyer
with an IQ of 50?
Your Honor:D.
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->

Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->