Once a man was smoking in Airport

Once a man was smoking in Airport
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
  

May, 13 2010     424 chars (3 sms)     3044 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jo Dil Main Hai USay Jatate Rehna

Jise Chahte Ho Usey Btate Rehna


Nahi Tou




Nahi Tou



Us Ki Shaadi Me ''''TENT'''' Aur ''''KURSI'''' Sajate Rehna ;->
Suna Hai Aapki Muskurahat Pe Har Kio Marta Hai.

.
.
.

Zara Time Nikaal Kar Aana To.

.
.
.

Ek Chooha Maarna Hai. :-P
pata hai GABBAR ne thakur ke haath kyo kaate the?
?
?
?
?
?
?
?
kyo?
socho?
socho?
kyonki?
kyonki thakur GABBAR ko SMS nahi karta tha!!!
AB TERA KYA HOGA RE KALIYA.......


Considering his achievements
of creating shortage of
wheat
gas
power
sugar
water

Musharaf has been given
the title of Quaid-e-Qillat !!
SMS ek bimari hai jo waqt ko barbad kar rahi hai

Aao mil k kasam khaye k is bimari ko khatam kar dein ge.

Ek Call rooz app karo

baki MISS CALL hum kar dein ge
Friends Will Share An Umbrela With You When Its Raining ...

But

Best Friends Will Grab The Umbrella From You

And

Yell

"Run LOSER Run" :->
2 Punabi
Yaar Kal Main Tenu Kinni Wari Call Kiti
Par Tu Nahi Chukya

2nd:
Q Chukda, Yera Main 25 Rupay Da Gana Lawaya Hy
O tera Peo Suney Ga . . . ;->
Jb akelapan mehsus ho

Jab har janib khamoshi ho

Jab tanhai ka ehsas barh jaye

Jb taangen thak jaen

To
Samj lena
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
.

.
.
.
.
apko TOILET mei bethy kafi der ho gayi hy ;->
Teachr: Ande Me Se Murgi Ka

Bacha Kaise Nikla?

Banta: Madam Ye Koi
Badi Bat Nahi Hai,

Jyada Interesting Ye Hai

Ki Wo Usme Gaya Kaise ?!


ye Shadi nahin Aasan Bus itna Samajh lijiey..!!

Ek Fernail ki Goli hay aur Choostey Jana hai...!! :)
Faqeer: Oh..Bab kuch dedo boht bhooka hun.

Pathan: 100 rupees dikhaty huwe bola 50 rupees hein tere pass ?

Faqeer: (Khush ho kar) G haan.

Pathan: To pehle wo to kharch karlo.
Ek Pathan Se Poocha Gaya,
Tumara Favrate Actress Kon Hai.
To Pathan Ne Kaha.
Katreena
Kareena
Pretty
Prianka
Amisha
Aur











Shahid Kapoor.