Once a man was smoking in Airport

Once a man was smoking in Airport
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
  

May, 13 2010     424 chars (3 sms)     3038 views       Funny

more Funny SMS Messages

Rab kare apko sab mily
Himut
Izut
Rupiya
Bangla
Style
Smile
Personality
Popularity
car
pyaar



Aur kya dekh rahe ho,kuch reh gya kya?

.. LAALCHEE ...
Think Diffrnt
Do Diffrnt

Make Diffrnt

Achieve Diffrnt


Speak Diffrnt

Then Only You Can Get
A Easy Entry To:

-Mental Hospitl
Impact of Movies:

Teacher- who is mahatma Gandhi?

Student- He is d 1 who helped Munna Bhai

to impress his girlfriend!! !
''Ladka bola :
kash in hasinao ke baap mar jate,
kash in hasinao ke baap mar jate,
bahana gham ka hota, hum inke ghar to aate.
Ladki boli:
Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga,
Bewkoof, Yeh bolana bhi paap hoga,
kisi din tu bhi kisi hasina ka baap hoga.''
''Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali

Wah Wah

Faraz Aaj Sheher-e-Ishq Bhi Hay Mohabbat Say Khaali
:
:
:
:
:
Kameez Teri Kaali Tay Sohnay Phulla Wali:-)''

PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
Eq.1:
study=dont fail
Eq.2:
dont study=fail
adding eq 1&2
study+dont study=fail+dont fail
taking common
study(1+dont)=fail(1+dont)
sol:study=fail.
HENCE PROVED.;-)
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?


Dunya Main TOKYO woh shehar hai,

Jis Main koi Faqeer nahi hai.

Lekin Dunya main aik aisa Faqeer hai jo wahan bhi pohanch gaya hai.

Samajh to Tum Gaye Ho. :-)
(0 0)





( 0 0)






(0 0 )






(0 0)






(0 0)







(0 0)








Ullo Ki Trha Kia Dekh Rahe Ho


Sms Hii Tou Bheja Hy . . . ;->
Attendence..

Pappu
Yes Sir

Bablu
Yes Sir

Tinku
Yes Sir

Ullu
??
Ullu
??

Ullu
Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
Lady 2 accountant: can i met 2 manager,
"...Y NOT..." He is always ready to met beautiful women,
Ok then tell him that his wife has come to met him... :P