Once a man was smoking in Airport

Once a man was smoking in Airport
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
  

May, 13 2010     424 chars (3 sms)     3018 views       Funny

more Funny SMS Messages

5 Signs U Need To Be A Taliban:
1. U Have More Wives Than Teeth
A2. U Own A $5000 Rocket Launcher But Can''t Afford Shoes.
3. U Refine Heroin But Haue A Moral Objection To Beer.
4. U Think Vests Come In 2 Sttyles : Bullet Proof And Suicide.
And Most Significantly !
5. U Wipe Your Arse With A Stonee....
Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.


Jab se begum ne mujhe murgha bana rakha hai,
Main ne nazron ki tarhan sir bhi jhuka rakha hai,

Bartano aaj mere sir pe baraste kion ho ?
Mein ne dho dha k tumhain kitna saja rakha hai,

Roz leti he talashi wo police ki manind,
Pochti he kahan paison ko chupa rakha hai,

Wahi duniya main muqaddar ka sikandar tehra,
Jis ne khud ko yahan shadi se bacha rakha hai,

Pi ja is maar ki talkhi ko bhi has k shohar,
Mar khane mein bhi qudrat ne maza rakha hai..
Zardari Celebrating His
Victory Singing ...

"Bachna Ae Ghareebo''n
Lo Main Aa Gaya
Fasaad Ka Aashiq
Aman Ka Dushman
Apni Ada Hy
Bibi Se Juda .. Hey Ho " =D =P
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..." ;->

Before Marriage
Everyone Has A
Hundred Theories
About Raising Children
And No Children

But

After Marriage
They Only Have Children
And No Theories ... ;->
1960 girl : Pehla phela pyaar hai chahee bahaar hai,

aja sajna tera intzar hai. --
--
--
--
--
--
--
--
--



2003 girl.....

--
--
--
--
--
--
--
--
2003 girl : dusara/tisra pyar hai,

dil bekrar hai,....







........





..................

...













....



aja morey payaray sajna verna chautha tayyar hai. :D
1 Admi Ne Anda Fry Kia To Wo Jal Gaya.

Murghi Ne Dekhlia..

Murghi Ne Admi K Moo Par
Zor Se Thappar Marte Hue
Kaha:

Begherat Tujhe Dena Pare To Ehsaas Ho... ;->
MujK0 Malom Nhi Husun Ki "Tareef
Mgr
Haqiqat Me Haseen Sirf "Whi he"Jis Ne ApKo Msg Kya He
.... <(',')>
) (
// uff , ammi meri nazar utaren..
Pathan To Imran Hashmi
Tum Buht Jhota Hai

Imran Hashmi : Kiun ?

Pathan : Kitni Baar Bola Aik Baar Aja Aja Aja Aaja
Hum Teen Baar Aya Par Tum Hum Ko Milta Na
Badalo ke sath jab hawa chalti hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Aasman mein jab badal garajte hai...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
Barsaat jab shuru hoti hai ...
To mujhe tumhari yaad aati hai.
...................................
Abey mera chata vapas kar.
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire? "
Millionaire: "I owe everything to my wife."
Interviewer: "Wow, she must be some woman.
Interviewer: "What were you before you married her?"
Millionaire: "A Billionaire"