Once a man was smoking in Airport

Once a man was smoking in Airport
Once a man was smoking
in Airport
A gentleman arrive n ask
him: "Ek din mei kitni
cigarette pee lete ho ?"

Man : Why ?

Gentleman : Agar tum ab tak
zndgi me cigarete pe kharch
kiye paise bachaty tou
Samne khara hua plane
tumhara hota ..

Man: Tou kia wo plane aap
ka hy ?

Gentleman: Nhi

Man: Thnkx Sir for ur advice
wo plabe mera hi hy ... =P

Moral :
Don''t try to be over-smart
Sutta Laga k Geo
  

May, 13 2010     424 chars (3 sms)     3025 views       Funny

more Funny SMS Messages

" A man asked sardar ji " Akal bhari ya bhari "
Sardar: " pehel date date of birth batao "
''Kabi Kabi Dil Chahta Hai Ka Kuch Aisa Hojae:-
Paperz Hon Mger Result Na Aye
Classes Hon Mger Teacherz Ns Ayen

Bus Me Bethain College Na Aye,
Picnic Pr Jaey Mger Wapis Na Aye,

Gaadi Chalean Magar Petrol Na Delwaen
Kabi Kabi Parhain Mger Pass Hojayen

Haftey Me Chaar Chaar Din Hon Takay Itwar Jaldi Aye!
Karachi''s Girls.

1st: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n gi Jo
Handsome Ho Aur Tum ?

2nd: Main Tou Us Se
Shaadi Kro''n Gi Jis k
Ghar UPS Laga Hoga ... ;->
Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
Reaction of Girl When She Lost Dere Purse!


POOR GIRL: Oh ! I''ve Lost Money . . .



RICH GIRL: Oh ! I''ve lost Credit Cards . . . .




BEAUTIFUL GIRL: Oh !! Us Me RoCk3r Ki Photo Thee. . . . ;->
Why has the government. fixed voting age- 18 yrs & marriage age- 21 yrs?



Govt.. ko ye pata hai ki desh sambhalna aasaan hai, lekin biwi nahi...!!!
No matter whether guys buy 220cc pulsars or 350cc royal enfields,

it cannot overtake a beautiful girl
on a 80cc scooty-pep!
WelCome to
"SACH KA SAMNA"

jawab sirf
HA
ya
NA
me dena he

Aapke Liye Pehla Sawal..

Kya Apke gharwale jante He Ki Aap pagal Ho?


Ans plz


Boy friend is fun,
&
Husband is gun,

Boy friend is light of moon,
&
Husband is month of june,

Boy friend is tooty fruity,
&
Husband is qismat phooti.
Aaj mene 1jaan bachai.
Vo aise bachai
Fakir ko pucha.. 1000 ka note dun to kya karega?
wo Bola..
khushi se mar jaunga.
Mene kaha..
ja
nahi deta...!
Ek Pathan Ghar Aaya
Tou Sochny Laga k Aaj
Kia Khaas Kaam Krna
Thaa
Soch Soch Ker
Subha 5 Bajey Yaad
Aaya !


















"Oye Kocha Aaj Tou
Jaldi Sona Tha " ;->
2days weather 4cast:

it wud b cloudy if u frown,

rainy if u cry, clear if u r happy,

.

.
.
.
.
.
.
.
.

sunny if u smile & stormy if u sing!