Smart man + smart woman = Romance

Smart man + smart woman = Romance
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
  

May, 24 2010     143 chars (1 sms)     3190 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zamana bhot hi kharab
ho gya hai,


her sawal ka ylta jawab
ho gaya hai,


Na Sms na call na hi koi
miss call,


Her banda hi mobile ly
ker nawab ho gaya hai.->
Aik bhoot nay bhagwan ke Khidmat ke bhagwan nay khush hoo kar kaha Mang kya mangta hai.
Bhoot:Mughay khoobsorat larkion ka khoon chosna hai...
Bhagwan nay usay Always Ultra bana dya...
Zara socho yar SMS
receive karne ke
paise lagte to kya
hota?
.
.
Kuchh log MERE
MURDER KA PLAN bana
chuke hote!
Subha Teri , Shaam MEri ho

Din Tera , Raat meri Ho

Hasi Teri , Udasi Meri Ho

Or Jab Maut ay to Dost

Kabar Teri ,

Fawad Kumzurf


Ohello

Teri Ho Meri q Ho? :)
?3 SaaL K Bachay Ne Pyar Ki Definition Bataai:
?
?
Pyar ??
Pamper Mei Huwe SuSu Ki Tarha Hota Hy.
Jb Ho Jata Hy To Kisi Ko Nazar Nhi Aata,
Bus Khud Ko Hi FeeL Hota Hy..:-
Ek Sheikh Doctor K Pass Gya Or Bo|A K Ghar Ja Kr Mareez Check Krnay Kitnay Pesay.
Doctor:300 Rs.
Sheikh:Chlain Doctor Shb.
Ghar Puhanchay To Docor Ne Pocha K Mareez Kahan Hai?
Sheikh: Mareez Koi Nahi Hai,
Taxi Wala 500 Mang Raha Tha,
''Jab jab aati hai aap ki miscall....skooon, chain aur khushian laati hai aap ki miscall.
.
.
.
.
.
carry on 4 life time skoooon.''
In USA Every Year Edison''s Birthday Is Celebrated By Power Cut For 2 Mins.

But Here Due To Over Respect,

We Celebrate It Daily For 3-4 Hours! ;-)
Teacher: Tumhare Abbu Ka Kya Naam Hai? Pathan: Google Khan Teacher: Yeh Kaisa Naam Hua? Pathan: Hum Jahan B Hota Hai, Wo Humko Dhoond Hi Leta Hai. Like
A Fool Can Ask More Questions Than A Wise Man Can Answer. . .
So
There Is No Wonder That We Are Speechless During The VIVA In Practicals. . . ;->
Teacher: Did You Father Help

You With Your Homework?


Student: No,


He Did It All By Himself

Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.