Smart man + smart woman = Romance

Smart man + smart woman = Romance
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
  

May, 24 2010     143 chars (1 sms)     3187 views       Funny

more Funny SMS Messages



Mallika Ko MIXER pe kaam karte Dekh k Naukar Bola:


Madam, JUICE Bana Rahi ho kya?

Mallika: NA Re Baba!

Main to Apne Kapde Dho Rahi Hon. :-)



PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
My
eyes:
Miss u

My
feelings:
LOve u

My
mind:
Calls u

My life is U


I''ll die without u
I LOVE U

Aisa Teri wali mujhe bolti hai

Sambhal usko
Agr Kisi Chowk

Per
Apko
Lady Trafic
Wardenpasand Aa
JAYE
TO
CHOWK
K Ird Gird
Chkr
Lgain
Or JAB
7 Chakr
Poray Ho
Jain
To Uska
Hath Pakrain
Or Bolain
Bidhai Ho Bidhai
Aj Se Tum Ho
Hmari Lugai. . .>
Iblees
Ne 1 din apne cheelön se kaha!
Logon ko
TLAWAT
ZIKAR
TASBiH
Se door rakhne ka khas Nuska
Batao?
Cheelon ne yak zuban ho kar kaha:Sir sms Free krwa dain.
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de..:p:p
Teacher;
Translate into English
"Yad-e-Mazi Azab hy Ya RAB, Cheen le Mjhse Hafiza Mera"

Papu:My Mind is Full of Data Base,
O God!Plz Make Me a Mental Case" ;->
Do U Know The Rules To Succeed In Life. . . ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata.
.
.
.
.
.
.
Ok

.
.
.
.
Nahi Pata Tou Scroll Q Kr Rahe Ho. Mujhe B Nahi Pata . . . ;->
Mai Aur Tum

Tum Aur Main

Yani Hum Dono

Aaj Raat Ko

Aik Dosre Ko

1 baja K Baad

Akele Mein


Miss calls denge ok :-)
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se phnsta Hai

Jo Reply Karta Hai
GREAT NEWS !!!
Call Ufone 2 Ufone & Ufone 2 Other Netwrk FREE @ Rs.3/month ...
Just Type
"UFONE MERE ABBAY KA HAI"
& Send it to 420 !!
A Sensible Proposal:
From Boy to Girl-
I Am Not Forcing You
to Love Me

but,
Dont Let Love be The
Reason For Heating Me.!