Smart man + smart woman = Romance

Smart man + smart woman = Romance
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
  

May, 24 2010     143 chars (1 sms)     3196 views       Funny

more Funny SMS Messages

Men discovered FRIENDSHIP and invented LOVE,
Women discovered LOVE and invented MARRIAGE

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Aapki Or Apki Poori Family Ki Next Week Hamare Ghar Aftari Hy,
Ghar Waley To Mana Kar Rahey They K,
Aata, Chawal, G0shat Sub Mehenga Hogaya Hy,
Magar
Meine Kaha K Aane Wala Apna Rizq 7 Le Kr Aata Hy,
Lihaza Ap Apna Aftari Ka Smaan 7 Le Kr Aana,
Waise,
Hum Log BIRYANI Sh0q Sy Khatay Hain
OK
"Aana Zar0or"
Hum Nay Ic Darr Se Vedio Game Hi Khailna Chor Di "hAmY"




K Achanak Lite Chali Gai To Rupaiya Zaya Hoga
AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->
Somebody up there Loves you
Somebody down here cares for you
Happy Birthday!!!
What Is D Moral Of The

Movie ''Love Story 2050'' ?































Thandi Ke Mausam Me Kabhi


"Ice Cream"


Nahi Khana Chaiye. :)
I just met your duplicate.
I swear it was you, I even called your name...
But
you ignored me and continued to eat
Banana
and
swing
on the Tree... :p
Pathan Ka baita Awaaz badal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy.. "Maira baita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa sakta" Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay sy ßola.. Tum Kon baat Ker Rahay Hou? bacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu baat Ker Rahay Hain..

Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
True relatives always
stand behind u during bad times.

Check ur marriage album.
All your relatives were standing behind u!
Pathan 2ble sawari ja
rha tha
Police waly ny rok kr
kaha:
Pata nhi hy k 2ble
sawari py pabandi hy
Pathan:
O Yara pata hy isliye
to isko waps chorny ja
rha hn ;->