Smart man + smart woman = Romance

Smart man + smart woman = Romance
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
  

May, 24 2010     143 chars (1 sms)     3189 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bazu main dam rakhta hun, Dil main gham rakhta hun, Aapki dosti k baad logoun se wasta kam rakhta hun, Pata tha mujhe SMS aayega, Isliye disprin sath rakhta hun!
Iqbal K Kehnay Pe Jab Basera Kiya
Shaheen Ne Chattanon May...

.
.
.
.
.
.
Usay Bhi firing Kar k Bhaga Diya Pathano Ne...
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
If one doctor doctors another doctor does the doctor who
doctors the doctor doctor the doctor the way the doctor he is
doctoring doctors? Or does the doctor doctor the way the
doctor who doctors doctors?
"When a doctor falls ill another doctor doctor''s the doctor.
Does the doctor doctoring the doctor doctor the doctor in his
own way or does the doctor doctoring the doctor doctors the
doctor in the doctor''s way"


A boy goes to see a dance.

His mom angrily asks him:
Did u see anything there that
u were not supposed to see?

Boy: yes, I saw dad!
Breaking news..

abhi abhi mili tazza khabar ke anusaar pata chala hai ki......



Australia ki oneday team me Steave buckner ko jagah mil gaye hai..


lekin abhi tak ye pata nahi chala hai ki wo team me karenge kya....!
Teachr: Ande Me Se Murgi Ka

Bacha Kaise Nikla?

Banta: Madam Ye Koi
Badi Bat Nahi Hai,

Jyada Interesting Ye Hai

Ki Wo Usme Gaya Kaise ?!
''Acha silla dia to ne mere piyar ka"
"Yar ne hi loot liya ghar yaar ka"

Remix by FARAAZ

"Acha kurta siya tu ne mere naap ka"
"Naap liya mere sey dia mere dia mere baap ka"
agar tum merey khwab mein aa jayo to kya ho?


Ho hee nahee sakta k tum merey khwab mein aayo,"kyun k meinein khwabon par b SPAM ALERT lagwaya huwa hai"
(Astagfe ru llah)
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya
Mummy: Jo Mera Sabse

Jyada Kehna Manega,

Usse Hi Me Yeh Saari Toffies Dungi.

Kid: Tab To Yeh Saari Toffee Papa Ko Hi Milengi.....! ;-D
1 Bar 1 Larki Akeli Ja Rahi Thi
1 Larka Saamne Se Aaya Dono''n Bilkul Paas Aa Gaye
Larka Side Pe ho Gya Aur Larki Chali Gayi


Moral :

Har Koi Tumhari Terha Begairat nahi Hota ...