Smart man + smart woman = Romance

Smart man + smart woman = Romance
Smart man + smart woman = Romance

Smart man + dumb woman = Affair

Dumb man + smart woman = Marriage

Dumb man + dumb woman = Pregnancy
  

May, 24 2010     143 chars (1 sms)     3208 views       Funny

more Funny SMS Messages

New Student Remix Of Amplifier:

KaAliyan bariyan we paper nu me laawa,
Speed me 220 di likhaan,
Teacher de saamne me nai rukda,
Em a night writer,
Rem0vAan maAr mar paper nu chehk kad da,
Sarey bchey takde we ki hogaya,
Lagda we aj mera paper hogaya,
Un nu me puchda,
Ni paper sada le ja ni jattiye,
Ni dur isey le ja we ariye,
Ni teacher tu meri, meri, Mein tera student dent.
Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P
REPORTER: Laaluji, the poor women in bihar

dont have clothes to wear.

LAALU: U FOOL,tum FTV dekhe ho?

Rich women bhi cloth nahin pehanti hai.

Yeh fashionwa hai .
(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
The World Thinnest Book, Has Only 1 Word Written In it....... "EveryThing"
& The Book Is Tittled By
"WhaT WoMeN WaNt"........... ;)
Teacher Asked A Student : What''s Ur Cast . . . ? ? ?

Student : Jii, Pehle Butt

Phr Rajput

Phr Darzi

Aur

Baaqi Mummy Ki Marzi . . . ;->
Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->
Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->

Can u dance?






No...






Sure....







Just try it....







Sure u cant .....





That means u r pappu!!!





Bcoz pappu cant dance ..
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D
Question: why did GOD create Husbands? Because Fingers, Candles, Vibrator, Banana, Kheera, Lokkie, Lamba Bangan, cannot pay for SHOPPING.
A Police Recruit Was Asked During Exam,
"What Would U Do If U Had To Arrest Ur Own
Mother?"

He Said, "Call For Backup.".