ek hoor ne jannat mein khudkashi

ek hoor ne jannat mein khudkashi


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)
  

May, 05 2010     165 chars (2 sms)     3307 views       Funny

more Funny SMS Messages




In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.

''Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P


Ustad : Agar Me Tmhary Walid Ko Rs 5000 Dun
Un Ko 2000 Ki Zarurat Ho To
Kitne Wapas Mil Jange?

Student :1 B Nhi
Ustd : Hisab Nhi Janty
Student : Ap Mere Baap Ko Nahi Jante..
''Shayar hun main aawara math samajhna,
logon ko hasaane wala hun joker math samajhna,
pati hun apni biwi ka kisi aur ka math samajhna,
agar yeh dekh kar aap hasey to mujhey shabashi de dena,
nahi hasey to ek aam shayar hun ghalib math samajh lena''
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->
*~SARDAR: Yaar Tere Bhai di Maut da bara Afsos hoya, Waisy hoya Ki Si?
FRIEND: Goli lagi Si Mathey Wich.
Sardar: Oh Tu
Shukar Kar Akh bach gai..%-)
''Free ho?
?
?
?
?
?
ha tum sai hi kaha hai
Free ho?
?
?
?
?
?
?
Main ny pocha hai Free ho?
?
?
?
?
?
?
?
Yar tumhe sunai nhi dyta kb sai poch rehi hun free ho kya?
?
?
?
?
?
Bhar mai jao na bataooo
:)''
Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
"Husband Biwi Se Phone Par:

"Jan Kia Pakay He Aj Khane Me?

biwi (Gusse se)

"Zeher"

Husband:

Kha Kar So Jana Me Dair Se Aaonga:-pp