ek hoor ne jannat mein khudkashi

ek hoor ne jannat mein khudkashi


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)
  

May, 05 2010     165 chars (2 sms)     3312 views       Funny

more Funny SMS Messages

What do you do when a Sardar throws a hand Grenade at you?
Pull the pin and throw it back :)
Dunia mein 3 loag Bahut khush naseeb hotay hein.....

1 – Wo Jinko Achha Yaar milta hai.


2 – Wo jinhein sachha Pyaar milta hai.


3 – Wo jinhein mera Scrap baar baar milta hai
Neeche mat jao neeche star plus laga howa hai!


Mat jao!



Plz mat jao!





* +


Daikh liya?
Hogaye tasalli?
'Aj Te Yar Skoon Ni Aya.
MENU TERA FON NI AYA.

Eni V Ki Beprwaii?
Teri Koi Miscal Ni i.
Tu Dil Apna Kithe Laya?
Menu Tera Fon ni aya.

J Ni Balnce Te ethon Kallan
Fer Kran Ge Rj Rj Gallan
Kade Lyi A Maal Kmaya?
Menu Tera Fon ni aya

J Dil Kidhre La Betha en
Meri Yad Bhula Betha en
Mere GaL Wich Pa De Phaya.
Menu Tera Fon ni aya

Aj Dihari Okhi Lngi..
Na E Surma Te Na E Kngi..
Zulfan Nu V Tail Ni Laya
Menu tera Fone ni aya'

Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!
Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->
An Ideal Home Work Excuse . . .

Teacher : Where Is Ur HomeWork ? ? ?

Student: I Lost It Fighting This Kid Who Said:
"U Weren''t The Best Teacher In School" ;->
''Sincere Apology:
If u dont like n e of my SMS or dont like 2 read or if my msgs disturb u
then plz dont hesitate feel free 2 Throw Ur Mobile!!''


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Jis tarha 1 machhar marnay say ap SHIKARI nahi ban jaogay.......










Theek usi tarah.../









2-3 sms karnay say aap BHIKARI nahi ban jao gay.....