ek hoor ne jannat mein khudkashi

ek hoor ne jannat mein khudkashi


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)
  

May, 05 2010     165 chars (2 sms)     3311 views       Funny

more Funny SMS Messages

It''s MOONSOON
&
I''m Sure... U must Be Very Happy
U Must B Feelimg Like Goimg Out.. Drench.... Sing Songs ........... Splash Water & Find Sum 1 Special.....

RyTe..???


Isn''t It.....???




Every Frog Feels De Same.... ;->
Larkio ki ada humain pasand nai,

Larkio se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid hai k MAMA chahiye,

Warna humain shaadi karna pasand nai!
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
What is the moral of movie RANG DE BASANTI?
Larkiyo ke lafre me mat paro…
Khali larkiya bachti hai,
baki sab larke mar jate hai..

Ek Bacha Paida Hotay He
Nurse Se bola


LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No




Bacha Bola:
Oh Shit








































PAKISTAN Me Hua Hun.. ;->
Jab tum aine ke paas jate ho to aina kehta hai

beautiful beautiful"

aur jab tum aine se dur jate ho to aina kahata hai

" aprilfool, aprilfool "
New Remix Song Of
"ALI AZMAT"
.


.


.


.


.


.


.


Junon Or Ishq Se Barhti Hai Abadi. . . . . . . .;-.
"DIL MANGAY MORE"
Q) Aisa kaunsa motion hai jisse insaan badaa uncomfortable ho jaata hai ??
.
.
.
.
.
Naa.. its not EMOTION
.
.
.
.
.
A) LOOSE MOTION :))
Pyar
B Ajab Shay HePyar
B Ajab Shay He
Maa Se Ho To
"EBADAT"
Baap Se Ho To
"AQEEDAT"
Behan Se Ho To
"FARZ"
&
Bivi Se Ho To
Sub Kehtay Hen
"JORU" Ka Ghulam. . ;->
Pathaan''s wish: when i die,
I wana die like
my grandpa who died peacefuly in
his sleep not screamin like
all d passengers
in d bus he
was driving ;->
I Filled In A Form At A
Dating Agency Recently
Describing My Ideal
Woman, "She Should Be
Pretty Cute, Into Water
Sports And Group
Activities Plus Look
Good In Black"
The Agency Replied
Me Back And Told Me
"I Should Marry
Penguin ..." ;->
*Nice Patriotic Story*

1 Pakistani, Jo Pakistan Se Nafrat Karta Tha, Aur Har Waqt Problms Ki Waja Se Pakistan Ko Bura Bolta Rehta Tha.

Us Pe 1 Din Bijli Ka Taar Gir Gaya



Wo Tarap Tarap K Marne Hi Wala Tha



K



Light Chali Gai



Pakistani Sari Nafrat Bhool K Khushi

Se Bola



*Pakistan Zindabad* ~¤