ek hoor ne jannat mein khudkashi

ek hoor ne jannat mein khudkashi


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)
  

May, 05 2010     165 chars (2 sms)     3289 views       Funny

more Funny SMS Messages

I Saw A Dream Last Night That All Angels Had Died. . . .

Plz Give Me A Message . . .

That U''re Still In The World . . . :->


Newton''s law of load shedding:

"The rate of load shedding is
directly propotional to the
temperature of atmosphere,

provided that the role of

WAPDA remains constant".


Biwi(Ghusse Main):
Tumhare Dimagh Main To
Sirf Gobar Hi Bhara Hai..!!

Husband (Pyar Se):
To Phr Itni Dyer Se Kha Q Rahi Ho.??
Breaking News:



Pakistan cricket team has complained in ICC about australia that:



Ye baray larkay le aye they hum jabi haar gay..:->

To Be Great
Is To Be Misunderstood ...
And
I m Always Misunderstood
Therefore
I m Great ... =P ;)


~AtTiTuDe PeRsOnIfIeD~

MaiNe nAyA MobiLE LiyA hy

JiS mE

USB


InfrAred


BLuE Tooth


DoubLE CAmErA



TouCh SCrEEn



Mp3 PLAyEr



2 GB MemOry






KuCh b nhi hy... :p :d :->
Ek admi rat k time qabar par betha tha
Ek musafir ne us se pucha...
TM KO DAR NAHI LAG RHA?
ADMI: darne ki kia baat hai,
Andr garmi lag rahi thi to bahar agaya.
Meri Qoum K Bahadur Jawano Utho
Kab Tak Sote Rahoge?
Qoum Par ye Waqt Bohat Bhari Ha
Utho Jaldi Karo,Jute Chapal Sab Chorhdo

Utility Store Par Aata Agya Ha
Larke wale: shadi ki date jald fix kr dain.

Larki wale: nahi abi hamari beti parh rahi hai.

Larke wale: parhai bad me b ho jaye gi, hamara beta
monkey nhi jo ap ki beti ki kitabain phaar de ga. :-D
1 Aurat Ne Bare Fakhar Se Kaha
Kuda Ka Shukar Ha k Is Ne Mujhe
Mard Nahe Banya Agr Mard Hoti
Tou Phr Mujhe kisi
Aurat Se Shadi Krni Parti.>
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
Baloch:hm tmhary lye sb chor denga

Girl:ami abu?
Bloch:Ao Re

Grl:khana pina?
Blch:Ao Re

Grl:apne dost?
Blch:Ao

Grl:gutka?
Blch:Jao re masi apna kam kro =P