ek hoor ne jannat mein khudkashi

ek hoor ne jannat mein khudkashi


Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)
  

May, 05 2010     165 chars (2 sms)     3299 views       Funny

more Funny SMS Messages

Life is full of rewards

If you eat properly

exercise and take good care of yourself for 60 years

what is your reward

A senior citizen card



20% discount.
Muje kam az kam apse ye umeed na thi apk pait me koi bat nahi ruk sakti kya?apny subko q btaya apki himat kesy hoi k ap sbko ye batao k







"I M SO SWEET"
Q:College me ladkiyon ke kitne nam hote hai ?
Ans:4,



.
1.Meri vali,
2.Teri vali,


3.Teri Bhabhi,
4.Meri Bhabhi..

Everything is
"Pre-Written"
But, with Prayers
it can be
"Re-Written"... ;->

/GooD MorninG\

Have a Blessed Day (:->

5 years,
20 subjects,
200 practicals,
2000 lectures,
20000 insults

A normal human
being cant do all this!


The remaining abnormals are called


DOCTORS..!
Weather Report Mein Bataya Gya Hai
k Yeh Taiz Hawa Apne Sath Sub
Bagirton Ko ley Jay Gi
Is Ley Ap Chaat Per Maze Lene Na Ana
Warna Kidnap Ho Jo Gay...=P;->
ankhon mein ansoo dil bekrar hai,




arrey aaj to yaad na aa, k aaj itwar hai
Ek ladka ladki dekhne gaya...

Both are in a room for 10 minutes to talk each other...

Ladki (Darte hue) : Bhaiya aap kitne bhai bahen hain?

Ladka : Abhi tak to 3 the..lekin ab 4 ho gaye.
The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->
6 reasons to prefer GUNS over WOMEN

1.U can trade an old 45 for a new 22

2.U can admire a friend's gun & He'll let u try it

3.Ur Gun stays with u even if u r out of munitions

4.Guns function normal everyday

5.Gun do not mind if U go 2 sleep after u use it

6.MOST IMP: U can buy a SILENCER for A GUN! =P ;) :-)
Aik Bivi Judge Se Mujhe Apne
Husband Se Talaq Chaye Ha .

Judge Lkn Kyon ?

Bivi Ma Jo Bi Pakaow
Mera Husband Zid Karta Hai
Ma Bi Wohi Khow...:-P;->

Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->