Teacher:

Teacher:


Teacher:
What should be in a
book to make it a bestseller?

Tommy:
A girl on the cover
and
no cover on the girl.
  

May, 25 2010     125 chars (1 sms)     3705 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yamraj ne BHUKAMP bheja

Chitragupt : Maharaj aapne bhukamp kyu bheja

Yamraj : Kya kare...
March ending hai TARGET pura karna hai...!!!
1 Billi 1 Sheikh K Ghar Se Roti Hoi Nikli.
Kisi Ne Billi Se Ronay Ki Wajah Poochi,
Billi Ne Jawab Diya
"Ik Tey Menu Marya Utton Mera Choowa V Kho Laya..
1-5 YEARS GIRLS LOVE "MOM"

6-14 YEARS GIRLS LOVE "DAD"

15-21 YEARS LOVE "ME"

22-50 YEARS LOVE "HUSBAND"

51-100 YEARS LOVE
?

?

?

?

?

?

?

?

?
"TERE BHI JALWE KAM NAHI HAIN YAAR"........ :p
Cheese is Cheese
Butter is butter
if u 4get me
i will throw u in
*-*-*-*-*-*-*
* G U T T E R *
*-*-*-*-*-*-*
Techer: jawani or buraphay main faraq batao.
Student: Jawani main mobile main haseenoun k number hotay hain or buraphay main hakeemoun k...:p
O Rok Do Mere Janaze Ko Zalimon

Mujh Me Jaan Aa Gayi Hai

Peeche Mur K ou Dekho Kameeno

Ciggerate Ki Dukan Aa Gayi Hai ;->
KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi

Gham-e-Imtihaan Judaai Se Barh Ker Kia Hogi

Kisi Ko Deni Ho Agr Jawani Main Saza

Tou Parhai Se Bah Ker Saza Kia Hogi . . . ;)
Q. A man noticed that his credit card had been stolen but didn''t report it.






A. The thief was spending less then his wife..... ;->
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho
.
.
.
Wah wAh
.
.
.
ROz naya kapde penkar meri rhe gurzar se gurzar jati ho,
Meri jaan sach sach batao ye kapde kaha se churati ho.
AftEr
thE
rEs0uNdInG
sUcCeSs
oF
thE
INdIaN
bLoCk
buStEr
fILm"TaRaY zAmEeN pAY"
wE
pAkIsTaNiS
prEsEnT


















"pAtRoL AaSmAn pAY"!
Women :Sir,Main Apne Larke Ka Naam Kiya Rakhon?
Sir,Iska Naam Peter Rakh Do..!
Women:Mera Doosra Larka Bhi Hai jo Iska Twin Hai..
Main Us Ka Naam Kiya Rakhoon?
Sir:Uska Naam Repeter Rakh do.
Shair arz hai


BHAG GAI ZARDARI KI BETI
GHADA GAARI PE

wah wah

BHAG GAI ZARDARI KI BETI GHADA GAARI PE

IS LiYE USNE LAGADI PABANDI DOUBLE SAWARI PE... ;->