''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ

''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''
  

May, 24 2010     182 chars (2 sms)     3064 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zinda raha to tumhara hi saath nibhaon ga
"doston"

Bhoolun To ye samajna k package khatam hogaya... :-)


An unmarried girl''s request:
Is msg ko itna phela den k ye hamare hone waley HUSBAND tk pohnch jaye

"Kahan hein ap?
Kab ain gey?
Apni ami ko jaldi bhejein.
Mene or nahi parhna.":-(
plz fwd!:-P
"sir! aap mere son ki shadi pe nahi aye,
bari shiddat se aap ka intezaar tha.
shadi bilkul be ronaq rahi aap ke baghair,
ham pe kuch to tars kha ke aa jatay.

sincerely yours
AMITAB BACHAN"








Sala! mujhe itna farigh samajhta hai
1 of the most funniest and shortest joke u ever heard . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Next year Pakistan will export electricity!! :-D
Q: If a devil catches your wife, what would you do?
A: You can do nothing. if devil has committed a mistake let him face the consequences.
If dentists make films,?the names will be -
*Daant ho na ho
*Jaanam brush karo
*Aa ab clean karen
*Kabhi teeth kabhi gum
*Humara daant aapke paas hai!:-)
Tujh Se B Ziada Teri Arzo Ki Ha
Is Trha Se Mene Teri Justoju Ki Ha
Ha BB Mar Gai To Kya Hwa,
Tjhey Paaney K Liey Hi Usey Mot Di Ha.
Frm ZARDARI To SHERE ;->
go in2 dark rum
go2 write msg...
activate dictonary,
den hide ur screen n type....

434680709278464084630

nw read!!!!!
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
''Sharab bani to maykhany bany


Husan bana to diwany bany


Koi to baat hai aap main


Unhi to nahi pagal khany bany.''
College ki galyon main ajeeb khel hota hay... Class k bahanay dilon ka mail hota hay... Notes ke jagah love sale hota hay... Iss liye to PAPPU her sall fail hota hay...
1 bar 300 pathan ship main safar kar rahe the

laikin sare ke sare mar gaye..

kaise?



nothing seriuos...



ship bich main kharab ho gai

to daka dene neche uttar gaye.