''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ

''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''
  

May, 24 2010     182 chars (2 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages

If You R 18 Years Old then scroll and read the mail other wise plz leave here....










are U 18 Years Old?

if

YES

Then Scroll down

''

''

''

''

''

''

''

''

I again Advice you if you are not 18 plz go back!

''

''

''

''

''

''

ok as u like now see this

''

''

''

''

''

''

''

NADRA

National Database & Registration Authority, Pakistan

Agar aap ne apna CNIC (Computerized National Identity Card) abhi tak nahin banwaya tau foran banwa Lain...

as Govt. of Pakistan has rule that CNIC holder must be 18 yrs OLD ...

Tention Door Ho gayee na!!! Ha ha ha ha
main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof main bewakoof ahista bolo awaz yahan tak a rahe hai hahahehehe
Arz kiya hai:Arz kiya hai:


Soch samajH k na ki shaadi jisne,
Usne jivan Bigaar liya,



Aur


SamAjh K ki jisne Shadi,
usney bhi kya Ukhar liyaa.... ;->
Is A male or female????

















socho





Socho


Female
















Why?







Bcoz




A kya bolti tu...? ;->
''Aik Kanjoos K Ghar Ko Aag Lag Gai Or Wo Apnay Ghar Ko Na Bacha Saka.
Kion?
?
?
?
?
?
?
?
KION K WO SARI RAAT FIREBRIGAD KO "MISS CALL" MARTA RAHA.''
''Insaan sub se zada Mafi kis
k
samane mangta hai ??
Guess


''

''

guess !


''
''

!
¡


!

~

?
,


!



~
.

?

Bihkari k samne

" Maaf karo Baba"''
Dil Torna ha Torr ja , muhkh morna hay mor ja, bus tuj sy ye iltija ha mari,,,,,,, mary tofay to wapis mor jaaaaaaaaaaaaaaaaaa
chill man = Teacher to Student:
How many Planets are there ???

Student:
Mars, Venus, Jupitar.....

Teacher:
Aur Sunaaoo ???

Student:
Buss fitt,,, Aap Sunaao ??? !! =P =D
''Molvi taqreer krty howy

Ap men jo LONDEBAZ OR RANIBAZ hy wo alag alag hojayen

ek admi kabhi wahn bethta to kabhi wahn molve gusy sy bola tu kia hy?

Wo bolo men chutu hon kahan bethon?

Molvi yahan aao mery sath betho...
Since our frndship started ...

There hv been so many times


WEN I DISTURBED U ...


IRRITATED U ...


FRUSTRATED U ...

Today i msg u just to say

"I''LL CONTINUE"!!
''Rok Do Mere JanaZe Ko ZaLimo,
Mjh Mein JaaN aa Gai Hai,
PeeChe Mur K Dekho KaMeeNo,
CiGrette Ki DuKaan aaGai Hai..
Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!