''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ

''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''
  

May, 24 2010     182 chars (2 sms)     3072 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua


How do u find Avogadro''s no?









Menu>contacts>Avogadro
Police ki maar se koi mar to nai jata ……FAISAL

Bas uthne bethne ke andaz badal jate hain.
Ach''hon Se Bhi Ziada Tum Ach''he Ho.
Sach''chon Se Bhi Ziada Tum Sache Ho.
Maine Us Se Kaha Mujhe Tum Se Mohobat Hai.
Us Ne Kaha Sharm Karo Abhi Tum Bache Ho)~
BREAKING NEWS:
KARACHI: Liyari mai ek hafta se bharpur jashan ka sama hai, logon ka kehna hai k
"Apna makrani bhai U.S.A ka saddar bana hai!
OBAMA BALOCH.
''KETNA KHOBSORAT JANGAL HY AO MAIRY 7 JANGAL KI SAIR KARO,
CHEETA US KY SATH HO LEYA AGeY 1 HATHI SAMAND BOND KA NASHA KR RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA WOH SATH HO LEYA,AGAY 1 SHAIR HIRON PINY RAHA THA CHuHY NY USY BHI YAHI KAHA TO SHAIR NY THAPAR MARA, JAB HATHI OR CHEETA NY PuCHA KEH AAP NY ESY KEYON MARA TO SHAIR BOLA KEH KAL BHI KAMINA BHUNG PI KR MUJHY 3 GHANTY GUMATA RAHA HY''
Do u belive in BHOOT? agar ha to neche na karna
neche bhoot ha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ye bhot ha koi tumhari phophi ka putar nahi jo nazar ayega
Dad: if u Pass in the exam i will Present u 1 Cycle.
Son: if i fail?
Dad: i will Present 10 Cycle.
Son: why?
Dad: To Open Cycle Shop...!

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
|| Height Of Coincidence ||

Ek Larka Apni Girl Friend Ki Bhen Ke Sath Date Par Gaya ... Jiss Restaurant Mai Woh Gaya Samnay Auska Bhai Auski Girl Friend Ke Sath Betha Tha
''Usne mujhe rat ko jungle me akele chor dya faraz.
.
.
.
Ye keh kar k
Pyar kia to darna kia..?''
''('','') ('','') ('','')
<[]> <))\, <))> /\_ / \_ / \_

jo b pasand aye bata dena Rishta karwa don ga Larkian saari Ache hain;-)''
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..