''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ

''Jaise TSUNAMI ko SAMAJ
''Jaise TSUNAMI ko SAMAJH NA musquil hai,CYCLONE ko DEKH NA musquil hai,BHOOKAMP mein REHNA musquil hai,............ LAGTA hai waise hi AAP KA EK SMS paana musquil haii............''
  

May, 24 2010     182 chars (2 sms)     3063 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ye Keh Ker FARAZ Ne Lerkiyon Ko Truck Ke Neechay De Diya...
.
.
.
.
.
.
.
.
Bachna Ay Haseeno Lo Me Aaagaya....
Student k dard ko university kya jane

College k rivajon ko parents kya jane

Hoti hai kitni takleef paper likhne me,

Wo kambakht paper check karne wala kya jane??


;-)Wife Running After A Garbage Truck: Am I Too Late For The Garbage?

Hubby Following Her Yelled: Not Yet.

Jumpppp Innnn Fastttt.

Yaahooooo.....

It is Saturday....

Have a Great Weekend.....

Escape Fast...

Before the Boss Sees You...

Have a Great Weekend...
Pappu excitedly announced to hi friends
"I will tell you all something....." All his
friends gathered around himto hear what
he would tell. What did Pappu tell them?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A) "Something"... ;->
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..
Shahrukh Khan....Again Start Working On Om Shanti Om














Kyuki

Picture Abhi Baki Hai Dost.

Insaniyat Ko Pizza Pe
Laga k Kha Sakty
Hyn ... !!!












Don''t Wonder






I Tell You The Reason










Because





Insaniyat Bhi Ek
CHEESE Hy ... ;->
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
Man1 sitting with dog.
Man2:Your dog bits?
Man1:No
Man 2 sits and the dog bits!
Man2 angrily, you said he does not bit!
Man:That is not my dog.
Qayamat k 4 signs

1-Logon k eeman jatay rahen gae


2-Har ghar se ganay ki awaz aye gi


3-Zalzalay aein gae



4-Logon k pass balance hoga aur wo SMS nahi kia karain gae..
Waisey tou un dono bhaiyo ke pyar ki koi misaal na thi "paPpu"




Par raat ko Cheni ki khatir dono kutton ki tarha lar
paray... ;->