A man to Sardar : Aao ji chess khelein.

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
  

May, 21 2010     100 chars (1 sms)     3517 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar dukhi tha, Kis Ne Pucha " Kya tention me ho?
Sardar: Yar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh diye the, ab saale ko pehchaan nahi pa raha hoon

New Economic Lingo -
Crisis Special

1. CEO - Chief
Embezzlement Officer

2. CFO - Corporate
Fraud Officer

3. VALUE INVESTING -
The Art Of Buying
Low & Selling Lower

4. STOCK ANALYST -
Idiot Who Just
Downgrade Ur Stock

5. PROFIT - An
Archaic Word No
Longer In Use ... ;->
A beautiful dress is of no use
until it inspires
someone to take it off

By

Swamy EMRAAN HASHMI
School main ek Bacha Chaakoo liye ghoom raha tha.

Sir ne poocha: Chaakoo liye kyun ghoom rahe ho?

Bacha: GAREEB KA BACHA HUN SIR PISTOL kahan se laun !!!!!
Heaven is when u have

German car,

Amercian salary,

Chinese food

&

Pakistani Wife.


Hell is when Car is Chinese

food is German

wife is American

&

Salary Pakstani.
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
Professor: I Dont Mind When Students Look At Their Watch During Lectures . . .

But

It Gets On Nerves. When They Remove Their Watch, Shake It To See If
It''s Working ;->


Miss Callen Martay Ho Tum Wrong Numbers Pr,

Ye Soch Kar K Kahin Say To Fone Aaega



Ajeeb He Andaz e Muhabat Tumhara papu

"Agar Esa Karogay To Kon Aaega.
1 pagal american se:tum japaneez ho na?
amr: nai me amercn hun
pg:nai tum jpnz ho
amr:nai me amercn hun
pg:nahi tum jpnez ho
amr:han han mejpnz hun
pg:lagte to amrcan ho
7 angels came to me asked 4 da most intellgent ,smart, nice, sweet, well behaved, welgromed ,person , so i gave dem ur adress ." dekha kaise Ullu banaya Unko "
''Na ye CHAND hoga na TARAY rahenge

Kya hum hamesha KUNWARAY rahenge?

Is dnya me kitno k NIKAH ho gye

Kya nseb mai apne
srf NIKAH k CHWARAY rhenge?''
In logon kee samajh nahee aati, Hamesha dohra roop,

kaisay:

Proof#1: lardki lardkey ko chchery to Shararat aur agar lardka chchery to Badmashi.

Proof#2: Agar koi ameer kaam mein apni wife ka haat bataye to "understanding" aur agar gharib bataye to "Jhooroo ka Ghulam"
Uuuuufffffff reeeeeeeeeyyyyyyyy LLLLLooooooggg