A man to Sardar : Aao ji chess khelein.

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
  

May, 21 2010     100 chars (1 sms)     3518 views       Funny

more Funny SMS Messages

A punjabi women in London, Telling 2 english doctor about her baby''s illnes. . . Doctor My baby is ill 1week da, Na eat da na sleep da, Bus weep da e weep da.
An engineering student to his sweeper brother:

"mere paas degree hai,

knowledge hai,

4 logon mein baithne ki izzat hai.

Tere paas kya hai?".

Sweeper: Mere paas naukri hai
Why do men like love at first sight


Because he knows its all over as soon as she opens her mouth

1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
1st Girl Proudly Says: Meri To Her Sans Par Ek Insan Marta Hai!

2nd Girl: Yaar Tum Acha Tooth Paste Kyoun Istemal Nahi Karti ;-)
''Aankhon main nami thi aur vitamin ki kammi thi,

Jiss se sari raat baat ki, woh meri mehbuba ki ammi thi;-)''
Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.
A Gorgeous Girl Walks up 2 profesor'' cabin & Says : i Wil do anything 2 pass the Exam.Prof: Anything?Girl : yaProf: ??Girl: yesProf: Then go & Study
''Agar molana hazrat film bana nai
lagai to film kai naam is tarah hongai ``islam aaya tum na aaye
kaho na ramzan hai
hum zakat de chuke sanam
kabhi rozai kabhi ramzan
hamari tasbi aap ke pass
molvi banaya aap ne
shaheed to hona hi tha
janam sajda karo
ye molvi aap ki naam''''''
Height Of Maska
Professor: Where Is Your Homework

Student: Sir It Tore While I Was Fighting
With A Guy Who Said You Were Not The
Best Professor In The College
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
1 Pathan Ko Road pe say 100 Rupay Ka note mila
Jis par likha tha,,
.
.
. "Eid Mubarak"

PatHan Ne Note Pocket mein dala or Bola


"khair Mubarak" ;p : )