A man to Sardar : Aao ji chess khelein.

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
  

May, 21 2010     100 chars (1 sms)     3516 views       Funny

more Funny SMS Messages

Once an Ant aNd aN elephAnt weNt fOr A mOvie...!
After sOmetiMe bOth oF th3m sl3pT ?


Guess why ??

Bcoz the mOvi3 fOr wHicH th3y w3nt wAs So-le (Sholay)
Hur karz dosti ka ada kaun kerey ga?
Hum na rahey tou dosti kaun kerey ga?
E khuda merey doston ko salamat rakhna
warna meri shaadi mein dance kaun kerey ga?
An old to Doc: Doc, I think I''m getting senile. Several times lately, I have forgotten to zip up.
Doc: That''s not senility. Senility is when you forget to zip down
A Woman''s Mind

Is Cleaner

Than

A Man''s Mind ...

Coz

She Changes It

More Often ...


UpDate Msg...!!!


Ek KAna Kisi Larki Ko kEsay Purpose Kray gA?


.
.
.
.
.
.
.
.


Ek Nazr mE bhI Pyar Hota HAi mainay suna hai.


Now GirL RepLied


Muhbt Naam HAi MAn KA
Shro AnkhoOn Se HotI hai
Larka HO agr Kana tO
Khtam Wahin pe Hoti HAi
Ye to Muhbt Hai
haAn ye Hi muhBt hAi


::sMs G@Mblr::
Bachelor''s schedule...
Monday ko dosti ; Tues ko pyar ;
Wed ko shaadi ; Thus ko barbadi ;
Fri ko fighting ; Sat ko talaq ;
Sun ko rest, Mon ko phir se talash....
A msg for all the students
of different Colleges and Universities !

As we all know that isb had been through
so many strikes and holidays,
last year.
So, to cover-up that all the students
must hav to convince
our skools admin team to
open the skool on 14th Feb (Sunday);-)
Wife: Main Jb Pooriyan Banati Hun Toh Phle Poori Kharb Banti Hai.

Pathan: O Kocha Tm Pehla Poori Banaya Hi Na Karo. :-) :-| :-D
''Kal 125 Logo Ko Bewakoof Banaya…
.
Kaise?
.
.
.
.
.
.
Niche Dekho..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bas,Aise Hi!
Ha..Ha..
Ab 126 HOGAYE!''
Ded Futiya....Mumbai ka sabse bada bhai hai....

lekin uski biwi usko chhor ke chali jaati hai....

woh itna tut jaat hai ki woh apni pyari gun se shaadi kar leta hai...

agle din saara India uski pooja karta hai... lekin kyon??



arre gun se shadi karne ke baad woh GUN-PATI ho jaata hai....
1960 girl : Pehla phela pyaar hai chahee bahaar hai,

aja sajna tera intzar hai. --
--
--
--
--
--
--
--
--



2003 girl.....

--
--
--
--
--
--
--
--
2003 girl : dusara/tisra pyar hai,

dil bekrar hai,....







........





..................

...













....



aja morey payaray sajna verna chautha tayyar hai. :D


Wife:-I will die.
Husband:- I will also die.

Wife:-why will you die?
Husband:-because main itni khushi
bardasht nahin ker sakta:D