A man to Sardar : Aao ji chess khelein.

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
  

May, 21 2010     100 chars (1 sms)     3533 views       Funny

more Funny SMS Messages

1st Frnd:Yar Wo Najoomi To Bra Pohncha Hoa Nikla

Us Ne Asad Se Kaha Tha K Us Ki Zindagi Mein Bray Utaar Cherhao Ayein Ge

Or Waqaee Wo Lift Operator Bn Gya He
Ek admi rat k time qabar par betha tha
Ek musafir ne us se pucha...
TM KO DAR NAHI LAG RHA?
ADMI: darne ki kia baat hai,
Andr garmi lag rahi thi to bahar agaya.
Height Of TexTinG . . .

.
.
.
.
.
.
.
.
.

SendinG BlanK SmS . . . ;->
Ek shaks naya doctor banta hai.,doctor banne k baad us ne pehla opertation kiya...
operatiön theater se nikal kar kehta hai..
"ya allah mera pehla gift kabool karna..
''Bhehar ki gali main paan ki dukan, Devdas ne dekhi Paro Ki muskan, Devdas ne khilaya paro ko paan, Khake paan Paro bolI "Shukriya Bhai Jan"''
Why are wives more dangerous than the Mafia?


The mafia wants either ur money or life...

The wives want both!
Vakeel:Tallaaq Karwane K Rs.50,000/-Lgengey

Husband:Pagal Ho Kia?Qazi Ne Rs.101/- May Shaadi Karwai Thi!

VAKeeL Dekh liya na Sastey Kaam ka Nateeja
Always try 2 send nice msg,Bcoz jab teri saanse rukegi to,Log kehenge saala harami tha,Per sms achay bhejtatha...!!! ;-) "Just jokeing"Bt i m serious
With love this wish is sent your way ,
for a very special kind of day

Dekhiye zara kitna nafees shair Arz kia hy

Aankho''n Me Jalaye Rakhta Hon Main Aapki Yaado''n k Deep



Hato Bachoo,

Peep..
Peeep..
Peeeeep..
Peeeeeeeep.. =P ;)
A man drinking heavily in bar gets up n farts loudly. Man next 2
him: Excuse me, but u just farted before my wife.
Man: Sorry, I didn''t know it was her turn

NEWS ALERT !!

Koi Bhi
Kuch Bhi
Khaane Ko De

Mat Khana Plz



Idhr Udhr
Nigah Rakhna


Q
K











City Govrnmnt Ne
"Kutta Maar"
Muhim Shruu Kr Di Hy ;->