A man to Sardar : Aao ji chess khelein.

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
  

May, 21 2010     100 chars (1 sms)     3513 views       Funny

more Funny SMS Messages

Benzeer apne kataab ma likhti hai
A for apple.
B for banana.


Bilawal k abu zara jaldi "oper" ana:-)
wife was about to give birth to a baby.

husband: If it looks like u, it would be great.

wife: If it looks like u, it would be a miracle.
Beth Kar Tanha Yeh Sochta Hun

"WasSI"
.
.
.
.
.
.
.
Khatam Ho Gai Zindagi Par Bachi Koi Na Phasi... =P ;->


Full Form Of Boys...
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
Jivan mein Paisa, Pyar, Dost,Birthday,

sab kuch aata hai jata hai.

Par tode gaye daant phir nahi aate.

Samajdar ho; Umeed hai,MSG bhejte rahoge.


Employer: ?In this job we need someone who is responsible.?

Applicant: ?I?m the one you want.
On my last job, every time anything went wrong,
they said I was responsible.?
Kitne armano se
Shadi ki rat uska
Ghongat uthaya
Main ne
Pappu...

Wo bare piyar se
boli....

Aap sherwaani main aik dam chutiya lag rahe hain... =P ;->

Govt ne Awam ki mohabat ka kesa sila dia
Itni mahengae kar d k sab ko rula dia
Socha tha k shayad salary barh
jaeygi
Salary to barhi nahe "GHANTA" barha dia ;->

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.
Question : "Pizza Hut" ka opposite kya hota hai?
-
-
-
-
Answer : Pizza hatna mat...........


Teacher:Tell me The perfect example for Newton''s 3rd law?

.

.

.

.
.
Student:Every Time I open my Book,
My Eyes Close automatically..!
:D