Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2966 views       Funny

more Funny SMS Messages

FuNnY fAcT ...

ThE pEoPlE

WhO wAnT qUiEt

ArE aLwAyZ

ThE lOuDeSt

GeTtInG

eVeRyOnE eLsE tO

sHuT uP ...

IsN''t It ... ;->
Din Ko Karo
YA
Raat Ko Karo


Ander Karo
YA
Bahir Karo


Beth Ker Karo
YA
Leat Ker Karo


Bed Per Karo
YA
Kursi Per Karo


Piyar Se Karo
YA
Ghusse Se Karo


Neend Main Karo
YA
Hosh Main Karo


1 Bar Karo
YA
2 Bar Karo


"Kerna Tu Hai"
--sMs-- YaaR..

Jaisay maRze hai waisay kaRo... ;->
Bhagwan to Man:BOL KIA CHAHIYE?
Man:MERI SHAADI AISH SE KARA DO.
Bhagwan:USKI 1 SAARI 1 LAC KI HAI,KHARCHA UTHA PAYEGA?
Man:KOI Solution????
Bhagwan:MALLIKA SE KAR LE………


Main Khud Bhi Usay Bhulana Chahta Hoon
Pappu. . . !!!

















Pr Kya Karoon...

Ammi Roz Subha 7 Badaam Khila Deti Hain... ;->
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.


Jab se begum ne mujhe murgha bana rakha hai,
Main ne nazron ki tarhan sir bhi jhuka rakha hai,

Bartano aaj mere sir pe baraste kion ho ?
Mein ne dho dha k tumhain kitna saja rakha hai,

Roz leti he talashi wo police ki manind,
Pochti he kahan paison ko chupa rakha hai,

Wahi duniya main muqaddar ka sikandar tehra,
Jis ne khud ko yahan shadi se bacha rakha hai,

Pi ja is maar ki talkhi ko bhi has k shohar,
Mar khane mein bhi qudrat ne maza rakha hai..
* Some Text Missing *











Jo Ukharna Hai Ukhar Lo .... ;->
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend? A:About 45 pounds!!

DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
When u fall in Love no power on earth can keep u away 4m ur loved one,But only one power can keep u in ur senses,Guess what?"Abbay di juttian"
When a Guy does Something Wrong...

Girl : You broke my Favorite Lamp !!!
Boy : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Girl : I can't believe you did this.
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/


When a Girl does Something Wrong...

Boy : You Lost My Dog??!!!
Girl : It was an Accident... I didn't mean to..!!
Boy : I can't believe you did this.
Girl : I already feel bad about it..!! Stop making me feel Worse..!!
Boy : I'm Sorry.. !! :/ :/ :/
Santa: Tum guitar bahot acha bajate ho!
Me bahar khada sun raha tha
Banta: Mai kahan baja raha tha?
Mai to uske upar se dhul jhad raha tha