Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2963 views       Funny

more Funny SMS Messages

Zindagi Me Kamiyaab Honay K Do Asool :


1. Kabhi Kisi Ko Puri Baat Na Batao...

2. ....

(Dosra Mujey B Nahi Pata.

Mujey B Itna Hi Aya Tha.

Utna Forward Kr Dia)
An Archaeologist Is The Best Husband Any Woman Can Have. . . ! ! !










How. . . ? ? ?









The Older She Gets, The More Interested He Is In Her. . . ;->

Karachi K Halat!

"Paint Shirt"
Pheno Tu Pathan Nahe Choraengy,

"Shalwar Qamez"
Pheno Tu MQM Walay Nahe Choraengy.

"Chaddi Banyan"
Pehno Tu Taleban Nahe Chroaegy,

Or "Kch Na Pehno"
To Awam Nahe Choregi.

PAKISTAN ZINDABAD.
Its Easier
To Be A Lover
Than
A Husband
For The Simple Reason
That
It Is More Difficult To Be
Witty Everyday
Than To Say
Pretty Thing From
Time To Time... ;->
''Barray Zalim Hain Teri Gali K Bachay Faraz.

.
.
.

Kutta Peechay Laga K Kehte Hain.

.
.
.

Aazma Luck Aazma
Apni Qismat Ki Baazi, Azma. :-)''
''mobile deshese
CALL

chicken ka maza
SMS

sabzi ka maza
MISS CALL

daal ka maza
NO RESPONSE

faaqa

AJJ KUCH MELEYGA YA FAAQA KARNA PAREGA. ?
Sardar Bunks office n goes to home.
He saw his wife with his boss.
He comes back running office and says,
‘baap re, boss ne dekh liya hota to maar daalta.
Smile is the Second Best Thing You Can Do With Your Lips...

Of Course you know the first one :)

?

?

?

?
Its Keeping Your Mouth Shut! :-)
"Every woman needs a husband
because everyday every minute.....
Something goes wrong which
she can''t blame on
God or Government." =P =D
Plz Is sMs Ko Kal Parhna



Ruk Jao


Ruk Jao Plz


Ruko Na


Ruk Ja


Ruk Oye


Ruk Na


Mujhe Pata Tha Tum meri bat nh mano gy


Me Msg Hi Kal Bhejonge...
Gud Nyt.
* some text missing *
.
.
.


.

.


.



.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


.


.



.

.
* full text missing * =P ;->
wife:-2day
night I Saw a
dream dat u were
sendng me
Jewelry

Husband :Yeah,I saw ur dad paying d bill..!