Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2970 views       Funny

more Funny SMS Messages

''''HUSBAND: rat nu main ek movie vekhi ek churail kadi mery aggy kadi mery pechy. WIFE: keri movie vekhi?HUSBAND: appny viyah di ...


Golden Words:

Tumhari Kamyabi Main Sab Se
Barri Rukawaat

Tumhari Biwi Hai ...!!


< Asif Ali Zardari >
Baap: beta, paper kaisa huwa?
Beta: bus pehla sawal choot gia!
Baap: acha! aur baqi?
Beta: teesra mujhe aata nhe tha!
chotha mai karna bhool gia!
paanchwa mujhe nazar nhe aya!
chatta paper ki pichle taraf tha,
maine dekha he nhe!
Baap ghusy mai bola: aur dosra?
Beta: bus srf wohi galat hua hai. . ;->

After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)
Taxi mai bethe huye Passenger ne driver se kaha: Mujhe Taxi mai bethne par Eik he bat ki fikar hoti hai woh hain Brakes..
Driver: Apko ghabrane ki zroorat nahi, is mai brakes hain hi nahi..
Girlfriend Ko I LUV U Bolna Hai? Balance Khatam ? Ab Kya Karoge ? Kabutar K Gale Mein Bandh K CHITTHI Bhejoge ? Nahi Na.......... Main Batata Hoon Kya Karna Hai.... Girlfriend Ka Number Mujhe De Doge Main I LUV U Boldeta Hoon!
ek Pagal Tha
Bilkul Pagal Tha
Khali Pagal Nai
Bahut Khatarnak Pagal Tha

Aap Mat Ghabrao,




Aap K Samne To
Wo Kuch bhi nahi tha......;->
Which is The Best Place To Get Higher Education...?




KArAchi UNiverSiTy..!





PunJab UniverSiTy..!





OXforD UniverSiTy..!





No.. :P





Aeroplane... ;->
SEX!!!
























Now that i have caught your attention,
I Just Want To Teel U That
Dont drink and Drive, you might Spill it ... ;->
Hello G

G, G


Acha G

Han G


Acha



Acha



Really


Na Oye


Phir


Sachi


Phir


Haan


Kaise


Acha


G


Haan


Kia?





Oh Nahi G
Sorry Wrong Number!
Mom:Beta kyu ro rahy ho..?

Beta: techr ne mara hai muje..

Mom: Kyu mara..?

Beta: Meine usko murghi kaha tha..

Mom: Kyu kaha..?

Beta: usne muje test mein anda jo diya tha... ;->

~T h O u G h T
P r O v O k I n G~


After
T u e s d a y .......



Week Itself Says .......



W T F ....... =P ;->