Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2961 views       Funny

more Funny SMS Messages

Whats the common thing between "kabhi alvida na kehna"
"jhoom brabar jhoom" and
"kuch kuch hota hai"???
.
.
.
.
.
.
.
.
Guess..!
.
.
.
.
.
.


.
.
Socho
.
.
.
.
.
.
...
.
.
.

.
.
.
.
...
.

THEY ARE ALL MOVIES.....!!! ;->
Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.

Wah Wah!

Najanay Ye Jhooti Dunya Kahan Ja Rahi Hai.


Khud Paad Maar K Kehte Hain,
Ye Badbu Kahan Se Aarahi Hai. :-)
Q - What is the Difference Between Mother & Wife ?
A - One Woman Brings U into this world crying... & the other
ensures U
Continue to do so.




Larky Waley Larki Dekhne Gaye:


Larky ne Larki se pucha: Aapko KHANA BANANA Aata hai?

Larki: Nahi Mujhe to BANANA KHANA Aata hai. :-)
Husbnd:Kya Tumne Mujhe KUTTA Kaha?

No Ans.

Husbnd Again Asks, No Ans.

Then Again He Asks,

Wife: Nahi Kaha.

Plz Ab Bhoka Na Bandh Karo :D
Aak Bhori Ourat Boli Apni Sahlee Se Ajj Ak Khobsorat Larkay Nay Mujh KO Chand Kha...
Dossri Ourat Harat Se Boli Kab?
Aaj Main Apni Beti K Satth Bazar Jarahi Thi K Larkay Nay Maree Beti Ko Dekh K Bola Chand Ka Tukrra Hia.
Q Hohi Na Main "CHAND"
Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN
Important essay for 2nd year english paper.

1. Marriage of Sania and Shoaib.

2. Hussey brothers vs AKmal brothers.

3. Merits and Demerits of facebooK.

4. Favourite Personality-Ahmed Faraz.

5. How to control happiness when electricity is available.
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!

Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P
FILM;

"Destroy Pakistan "

Hero:

President Bush
Co Hero:
Mushraf

Herion:
Condlisa Rise

Villan:
Osama bin laden

Scripted in:
USA
Pakistan

Character Actors:
N Shrif,Qazi,Imran,
Amin Fahim

Friendly y Apperance:
SAUDI king

Comedien:
sheikh Rashid

Suporting Actor:

Hamiid Karzai,

Molana Fazal-ur-Rehmn
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".....