Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2979 views       Funny

more Funny SMS Messages

MACHAR MARNE KA TAREEQA:
1. PEHLE AIK ZINDA MACHAR PAKRE
2. PHIR USSE ZAMEEN PER LETA DE
3. PHIR USSE GUDGUDE KARAIN,JAISE WO HANSNE K LEYE MU KHOLE
USSE MORTEIN PILA DE.
Laloo: I am so miser (kanjoos) that

I went alone for my honeymoon and saved half the money.

Bania: That is nothing, I saved full money.

I sent my wife for honeymoon with a friend.
Happy Moments -Don''t forget
me,


Difficult Moments-
Trust Me


Quiet Moments-
Call Me,


painful Moments-
Tell me.


Free Moments-
SMS Me ...;->
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.
Shahrukh Khan kaunsa Chemical hai ???



Ok.. the answer is Sodium...




Bhool gaye...

He said Main Hoon NA...
NA is the chemical symbol for Sodium....
Yaar
Ye Dekh...







Kisi Ne Sara Msg Khaali Bheja Hai.
There Is A Master Blaster Block Buster Film "SANWARIYA"..
And We Present In Pakistan Name "BANDARIYA"..
So The Tittle Song Like This...
Pinjre Main Bithake,
Patton Se Saja Ke,
Kutton Se Bacha Ke,
Le Jayega Aik Din Zoo Se Churake Jiyaaa...
Bandariya Ha Ha Ha Ha...
Bandariyan Ho Ho Ho Ho...
Bandariyan Hooooo Bandaariya...
Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->
A Man Can Be Happy Wid Any Woman . . .


As Long As





He Does Not Love Her . . . ;->
Teacher Asked A Student : What''s Ur Cast . . . ? ? ?

Student : Jii, Pehle Butt

Phr Rajput

Phr Darzi

Aur

Baaqi Mummy Ki Marzi . . . ;->
Q) Aisa kaunsa motion hai jisse insaan badaa uncomfortable ho jaata hai ??
.
.
.
.
.
Naa.. its not EMOTION
.
.
.
.
.
A) LOOSE MOTION :))