Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2958 views       Funny

more Funny SMS Messages

Top 6 Reasons To Be A "Charter Accountant"
.
.
.

1- Hate To Sleep

2 - Like To Study Forever

3 - Enjoyed Life [A/c Student Ov C.A]

4 - Cant Live Widout Tension

5 - Want To Pay For His Sins In This World

6 - Dun Wanna Marry Before 40 Years Ov Age ... ;->
Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)


In Moti LArkyuN sE kEh do Mujh sE Dur hE rAhAin "PAppu" , , ,



"MujhE Doctor nE bArA GoSht mAnA kiA huA hAi... ;->
"Aap Ki Kahani
Humarai Zabani"





Aap k Paas Dimagh Hy
Chalta Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Smart Hyn,
Koi Manta Nhi Alag
Baat Hy


Aap Ameer Hyn,
Kanjus Hyn Wo Alag
Baath Hy


Aap Shareef Hyn,
Laagte Nhi Wo Alag
Baat Hy

Aap Paas Cell Fone Hy
Call Nhi Krte Alag
Baat Hy

Kafi Izzat Hy Aap Ki
Koi Krta Nhi Ye Alag
Baat Hy ... ;-
Na Mujhe Kisi Ka DIL Chahiye


Na Mujhe Kisi DARD Ki Talash Hai


Mere Phone Ko Jo Apna Samajh Kar BALANCE Dalwaye

Muje To Us dost Ki Talash Hai..
Sincere apology: If u dont like any of my SMS & Don t like 2 read, Or if my msgs disturb u Then plz don t hesitate, Feel free to THROW UR MOBILE OUT !!
Ek Chota Baby Apni Mummy Ko Kehta hai .

" IS MaiN kia hai Mumy ? "

Mumy: ais main mera Pyara sa Baby hai

" Itna hi pyara tha tu kah kyo liya? " :P lolx
CUSTOMER NOTIFICATION. As of May 2001 Viagra will only be available through chemists by its chemical name.So please ask for MYCOXAFLOPPIN. Thank you
Chand
Or
Main..

Dono Ka Ek Sa
Muqaddar Hai..

Wo Asman Pe
Tanha To Main
Zameen Pe Akela..

Wo Roshni Mangay
Suraj Se..

Or Main Mohtaj
Houn K.E.S.C?
socha rahan hOOn taj mahal banau
socha rahan hOOn taj mahal banau

lekin mumtaz nahi fir kyun banau
lekin mumtaz nahi fir kyun banau

mumtaz mili boli taj mahal baNao
maine bola pehle aapne baap se paise toh lekar aao!!
Ostad,, bato 5880 aur 3223 ko jama karen aur is me se 800 tafreeq

kar ke 80 per taqseem karen to kia ho ga?
Shagird!
Janab Sar may dard hi hoga!
''akhoon akhoon !!!!


aRz kiya he !!!!!






A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!





W@H W@H W@H W@H W@H !




A@p hAm@re dIL mAin BAse hO!!!!








zARa SiDe PE HO jAo saans lene vali nali main phanse ho''