Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2971 views       Funny

more Funny SMS Messages

A parrot goes to a shopkeeper and asks ... ''Aam hai kya?''
The shopkeeper says ... ''Nahi. Hum Aam nahi bechte.''

Next day at the same time, the parrot goes again and asks him...

''Aam Hai kya ?''

He gets a little irritated and says...

''Aare Bola na, Hum ''Aam nahi bechte''

On the third day, the parrot goes again and asks him ''Aam hai kya?''

He gets wild and yells ...''Bola na naahi. Abhi vapas aaya to hathoda

marunga sar ke upar''

The next day, the parrot comes again and asks him ..''hathoda hai kya?''

The shopkeeper says ... ''Nahi''

The parrot then asks ... ''Aam hai kya?''
Ek Sawal
Dimagh Se Jawab Dena

Ek Pathan K 3 Bachy Hen

Dosry Ka Nam Pinto Hy Tu
Phele Ka Or Tesray Ka Kya Nam Hoga



Shocho

Nai Pata



Pin-1
Pin-2
Pin-3 ;->
Aik pathan 2 ghantay aatay ki line mai
laga raha bari aanay par phir wapis line me lag gaya

or bola yh president 5 saal or rahay
dill khush ho gaya...:-D
Love Tip:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Don''t Love"...!!!


Tring Tring Tring.

Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
Aadmi shaadi kyon karta hai? Takee vo marne ke baad agar jannat jaye to achcha feel kare aur agar dozakh jaye to homely feel kare
YeH arZoO hAi mErI yEh iLTaJa hAi yARoO
.
.
.
.
.
.
.
Jidhar KESC Wale Dikhe Chappal Utha Ke MAroo :p
Ek bar 1 autorickshawvala no entry se ja raha hota hai......

paR phir bhi use koi pakadta nahi hai!!!


puchu kyu???
























kyunki vo chal ke ja raha hota hai!!! ;->
MAHA Ko Dieting Ka Shauq Tha
Mama Le Aai SUFI
''''SUFI pe Aitmaad Jo Tha''''
Subha Hui Tou Na SUFI Tha Na MAHA
3Saal Baad MAHA Mili
Saath HABIB Aur SULTAN Bhi Thay
DEkha Sufi Ka Kamal. . . ;-
Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->
Masjid ki deewar pe lekha tha ager ap Gunnah se tang aa gaye hain tu Andar a jaye.
Is ke neachay lipstick se lekha tha .. ager nahi tu samnay wale ghar main aa jaye

if you are inLOVE...Press Down
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.

.
.
.
.

.
.
.
.

.
Ther jao.Abhi tumhari MAMA ko batata ho.