Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2956 views       Funny

more Funny SMS Messages

Put Your Hand On A Hot Stove For A Minute, It Seems Like An Hour.

But

Sit With A Pretty Girl For An Hour, It Seems Like A Minute.

THAT''S RELATIVITY . . . ;-


Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''

The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->
''---tension sms----
Is sms mai apni sari Tensions Fill kero
-
-
-
-
-
-
ker di..?
Good
ab is sms ko-Ravi- mai bhank aoo

-
-
-
-
-
-
ku k tension lyny ka Nai dyny ka :)
hahah''
Pathan Larki Se: I Love You.

Larki: Tameez Se Baat Karo.


Pathan: "Assalam-o-Alaikum"

I Love You. :-)
Dad: Beta Is Bar Exam Main Tujhe 90% Lane Hyn. . . Kuch bhi kar. . .

Son: Nahi Dad, Me Tou Is Bar 100% Launga. . .!

Dad: Q Mazaq Kar Raha Hai. . .?

Son: Shruu Kis Ne Kia. . .? ;->
Munna bhai: Circuit ye valentine day kaun sa din hai?
Circuit: Simple bhai aajkal valentine day ‘Kiss Day’ ko kahete haiN...



Aap ko 1 word send kia hai..

Jise aap aage se Parho ya pichhe se,

aap ko mera hi naam dikhai dega..


.
.
.
.



"ABBA"
"Winter magic"

1 glass me thanda pani lain
or
Usy Apney Qareeb Baithe shakhs pe dal den

wo thanda pani usay garam kar dega

aur

wo

uth kar apko thanda karega....!!


1 Hathi Romantic mood mei
1 chunti ko cherta hai.
chunti ghusay mei
Hathni k pas ja k kehti he:

Apny awara shohar ko smjha lo
warna mard hamary ghar me b hain
Agr Aapme Or Gadhe Me English Speaking Ka Muqabla Ho Jaye To Kon Jitega?






Jeete Jo Marzi Par Ab Ye Baat To Tay Hai K Muqabla Mumkin Ha
"An ErOtIc TrUtH"



In OuR

LyF

ThInGs ArE To UsE....

&

PeOpLe ArE To LoVe


BuT MoSt Of Us


OfTeN


UsE ThE PeOpLe

&

LoVe ThE ThInGs......