Patient to Doc:

Patient to Doc:
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
  

May, 21 2010     151 chars (1 sms)     2982 views       Funny

more Funny SMS Messages

After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.

Aam ZindAgi-
YaAr PlZ Kuch SmS to Bhej DiyA KAro.

MentOs ZindAgi-
Oye Bhutnike,BhikAri,KAmine,HArAmkhor BalaNce GaYA Tel Lene,Sms bhej.


( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

( o_o)

(o_o )

Nigahain aj b us Kuttay ko tlash krti hy
pappu



Jis ne kaha tha
Loadshading 2010 mei khatam hojae gi ;->
Raat Ko Hamesha Kapray Utaar K Sona Chahiye.../

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Rassi Say...!
Q k Barish Ka Kuch Pata Nahi Hota.......

Pathan Ny NADRA K Office Mai Ja K
Ek Baat Boli Jsy Sun
Kr NADRA Waly Pagal Ho Gye.

Pathan Bola,

"I.D Card K Golden Numbers Dikhao?" =P
"MY Principle"

If someone throws a stone at you, throw a flower at him....

But, make sure that the flower is still in the pot.....!!


Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
''Ek kutta b0hat akarr k chal raha tha.

Sher ne pucha tu kis khushi me akarr raha hai?

T0 kutty ne kaha:

0ye aram se.
Hamare baap ki hukumat hai...''
I Proud Being Ur Friend
Bcoz
U’re
L+A+N+T+I




L = Luvly

A = Attractive

N = Noble

T = Tangible

I = Intelligent

In Short You Are 100 %
LANTI Friend ;->
A Lover gives Love...

A Father gives Protection.. .

A Mother gives Life...

but A Real Friend gives

'' nice girls Cell No.''

That is frndship...

Now its a gud chance 2

prove your frnship.. ;)
What is d Diffrnce btwn POETRY n ESSAY ?

.

.

.

.

.

.

.

Any Word uttered by a GrlFrnd is POETRY.

Anything said by Wife is an ESSAY...
Breaking News:

Karachi k halaat kharab.
Govt ne terrorist k khilaf pehla action le lya.

Govt ka pehla action




Double sawari pe pabandi.