Shair:Arz kia hai

Shair:Arz kia hai
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     4063 views       Funny

more Funny SMS Messages

Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do... ;->
Ek admi aadi raat ko apni moti biwi se bola
k sisak sisak ke marna theek hai ya ek dum.
BIWI : Ek dum.
Aadmi : To apni dusri tang bhi mujh per rakh do.
"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
Woh aayi muskuraee,

usne kaha,humne suna,

woh kehti gayi hum sunte rahe,

woh chal di,humse raha na gaya ,

bas keh hi diya...

"MADAM ATTENDENCE TO LAGA do."
Q: Lambi Umar K Liye Kia Kerna Chahiye ........ ????














Ans: SHADI......

.
.
.
.
.
.
.
.
Us Se Kia Zindagi
Lambi Ho Jati Hai.....???
.
.
.
.
.
.
Nahi, Magar Zindagi
Lambi Lagne Lagti Hai ..... ;->
Bijli ki yad main

Pakistani Qoum kuch arsay bad bijli ki yad main bachon kay name is tarha rakhy gi

Boys:
Chaudhry Transfarmer
Meter Khan
Haji Taar memon
Sheikh Stabilizer
Molana Deep Freezer
Jumper Badshah
Mian Cut out

Girls:

Fridge un Nisa
Istree Bano
Tubelight Bai
Miss Low Battery
Saver Apa
Wapda Perween
Trip Bibi
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
Principal: Y R U LATE?

Ur Classmates Came

2gether On Time.

Student: Sir,

Sheeps Always

Come Together.

But Lion Always Comes ALONE
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
To live a life, one n eeds brains, reflex, perception, looks, IQ, knowledge,way of ______expression & many more mental
qualities. Hats off 2 u coz u manage 2 live without them
''U stole my memories,I excused u
U stole my laugh, I excused u
U stole my smile, I excused u
But this is too much..
Mere doggy ka biscuit vapas kar......!!''


BoY: NeeNd mE h0 to sApNe BhEjo,
JAag rAh¡ h0 to YAdEiN bhEj0,
Ro rAhE h0 t0 AnSu BhEjo,

sMs pArh rAhi h0 to REpLy BhEjo..

GirL: ToiLET mE ho, kyA BhEjoN? ;->