Shair:Arz kia hai

Shair:Arz kia hai
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     4059 views       Funny

more Funny SMS Messages

''alar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bnealar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bne''
Ek Charsi Eyes Donate Kerne Gaya
Aftr Operation
Dr Asks: Kuch Kehna Chahte Ho ?
Charsi: Jis Ko Bhi Aankhai''n Lagana Usay Bata Dena
Ye 2 Cush Lagane K Baad Khulti Hyn . . . ;->
What is the heaviest burden of ''''Life''''


































An empty pocket... ;->

The Poor Wish To Be
Rich ...

The Rich Wish To Be
Happy ...

The Single Wish Ti
Be Married ...

And

The Married Wish To
Be Dead ... ;->


Jab Question Paper Ho Out of Control.
Answer Sheet Ko Kar K Fold.

Aero-plane Bana K Bol!
All Will Fail!

Student Kya Jaane Result ka Kya Hoga?
Marks Milengi Ya Zero Pe Tie Hoga?

To Girlfriend Ghuma.
Paise Urra...
Paise Urraa K Bol!

Papa All Is Well!
KARAY JAOOO... . . . .KARAY JAOOOOOOOO.... . . . karay jaoo. . . . karay jaoo. . . . baysharmoon ke tarah sms receive kartay jaoo khud kabhi na karna.....lolz
Pee...peeeeeeep....



Pe-PeeeeeeeP...





PeeeeeeeeeeeP..






Pe-Pe-PeeeeeeeeeeeeP...










peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeP....










Samne se hut jao... , SMS
aa raha hai mera..
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
Ek Fauji Ki Mehbooba Nurse Ban Gayi
Tou Fauji Ne Us Ko Khat Likha
''''Darling Mujhe Ye Jaan Kr Bohat Khusi Hui K Tum Nurse Ban Gayi Ho. . . Me Khda Se Dua Krta Hoon K Kisi Haadse Me Zakhmi Ho Ker Tumhare Hospital Pohanch Jaon''''

Kuch Din Baad Mehbooba Ka Khat Aaya
''''Haadsa Tou Nahi Ko Mau''jza Hii Tumhain Mere Paas La Sakta Hai Kyun K Meri Duty METERNITY HOSPITAL Me Hai'''' ;->
When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->
pAtA hAi kiA...








chAlO rEhnAy dO....bAchu kO btAnAy wAli bAat nAhi hAi...
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.