Shair:Arz kia hai

Shair:Arz kia hai
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     4038 views       Funny

more Funny SMS Messages

What a Wondrful Drama..
Writen by Dr Farooq Sattar
Cast:
Hero:Altaf bhai
Heroen:Altaf
Vilan:Altaf
Drama Name
"Istifa,topi ya chalaki"
Altaf, Altaf.. Bajao tali.
Once There Was A Crow,
Nashe wich betha se oh,
Usne peg laye c do,
Oh tally gaya c ho,
Ik chidi rahi c ro,
Crow ne ched diti c oh,
Chidi de piyo ne fir kutteya crow,
Crow sharminda gaya c ho,
Hu chidi nu behan kehnda hai oh...

Moral:- Peg La Ke Kisi De Dhi Behan Nu Naa Chedo...!

Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
Your b''thday is a day set aside just to celebrate you,
A day to shower you with attention and appreciate your gudness and warmth,
In my own,I celebrate you the rest of the year,too
For you are a very rare person and special friend and I thank you for being the wonderful part of my world..Happy B''thday My 4ever Friend
Q. which day is stronger..!

Sunday Or Monday...??



The Answer is..!


Its Sunday


Coz


Monday Is A Weekday(Weak day
Zardari Celebrating His
Victory Singing ...

"Bachna Ae Ghareebo''n
Lo Main Aa Gaya
Fasaad Ka Aashiq
Aman Ka Dushman
Apni Ada Hy
Bibi Se Juda .. Hey Ho " =D =P
''Hum ne ki dosti aapse Bohat sochne k bad,

Kuch b na dekha aapko dekhne k Bad,

Duniya chor deinge
apko chorne k bad,

ALLAH maaf kare itna Jhot bolne k bad.''
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
Consequences in
Aerica...






A girl rushed over to her
husband..


Darling`''my childern and your children are beating
our children...!!!

During the match

batsman LBW hoa

1 pathan 2sre se :log hm ko pagal samajhty hn,
yahan to sab pagal hn,

lagi batsman k hy aur cheekh bowler raha hy.
Love is something special, a treasure I want to find... to others, love is blind but for me, its not true, coz when I fell in love...I saw you.
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->