Shair:Arz kia hai

Shair:Arz kia hai
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     4051 views       Funny

more Funny SMS Messages



Impact of Movies:

Teacher :- Who is Mahatma Gandhi?

Student:- He is the one who helped
Munna Bhai to impress his girlfriend!
GooD NEWS:
ACCA Exams wil now b only OBJECTIVE TYPE


Example:

3+3=?


Options:

a. 6

b. Six

c. VI

d. 6.0

Moral:

ACCA is still TOUGH.
Weekend Ko Weekend Kyu Kehte Hai ??????





Coz Ppl''s Mind And Body Are

Weakend After Duty Days
Ab PARHAI soch samaj k chorna Pappu,

kyou k....?

GADHA 60,000 ka or
reri 40,000 ki hy.:-D
''Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?

LIBRA SUNAAR''
Remix

Hum Dosto Ko Bari
pakiza Saza Dete
Hain,,,,,!!






HUM DOSTO KO BARI
PAKIZA $AZA





DETE
HAIN...!!!






Gand MArte Nahi






CHUPA LAGWA Dety heN,,,
Taecher, Student Se:
Batao Soney Aur Laitne Main
Kia Farq Hy ???

Student: Sr, Hum Soney K Liye
Lait Tou Skte Hyn
Lekin
Laitne K Liye So Nahi Sakte ... ;->
Osama asked from his brother,wots going on in ur life... his brother replied:''kabhi khushi kabhi gham''
wen same question was asked from Osama he replied:'' kabhi atom kabhi bomb''
Bewaqofon Ki nishaniya::: 1.Hamesha bewaqt misscall karenge………. 2.SMS muskura k padenge…………. 3.niche mat padna……………. ………… ……… ……………………….. ……….. Jo bat mna karo wo zaror krenge
Mom:"Beti Bari ho kar kya karogi?"Beti:"Kuch nahi..Maa banongi,Parhoon gi,Shaadi karon gi...or kya?"Mom:"Jo karna hai karo par zara TARTEEB sahi rakhna".
DOOR JAON MEIN RAAT KO JAB

MAA BAAP SOTE NAHI

TO BACHA KEHTA HAI


SO JAO WARNA

EK AUR BACHA HO JAIGA
////////
((((@ @))))
( ! )
Kon hai yeh?




Kon hai?


Nahi pata na?

Lekin u fone walon se pochiye

Kehte hain

"TUM HI TU Ho... =P ;->