Shair:Arz kia hai

Shair:Arz kia hai
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     4034 views       Funny

more Funny SMS Messages

Whn A Girl Falls Down
She Is Helpe By So
Many People
But
Whn A Boy Falls Down
Everybody Laughs


Whn A Girl Licks
Her Lips
She Is Thirsty
Whn Boy Licks
His Lips
He Is Tharki

Whn A Girl Smiles
She Is Considerd Cute
Whn A Boy Smiles
He Is Flirt ...


Still People Say
This Is Men''s World ... ;->
Package Wale So
Gaye Ker k Baat Apni
Girl-Friend k Saath

Aur Bhatakte Rahe
Sachi Mohabbat Kerne
Wale Saari Raat ... ;->
Chai ke cup se uthte dhuae me

teri shakal nazar aati hai

tere khayalo me kho kar


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aksar meri chai thandi ho jati hai !!!
Teri Or Pervaiz Mushrad Ki Ek Adat Same Hai


Janta Hai Kiya ??

??

??

??

??

??

Woh Bhi Kamina Hai Or Tu Bhi


A WISE MAN
Washes His Hand
After He PEES

But

A WISER MAN
Doesn''t PEE
On His Hand ... ;->
1 bhoot dusre bhoot se-Yar bade arsay ki baat hai ADAMI marne k bad BHOOT ban jata hai, lekin yeh AURAT marne k bad b CHUREL ki CHUREL hi rahti hai
Air Hostess to Pathan in plane: Khan Sahab Aap kia lainge?




Pathan: Mai Neeche Uter kar Rickshaw Loonga. :-)
If Columbus had been a Married man,he might have never discovered USA

Bcoz he
would be asked
Where r u going?
With whom?
To discover what?
When will u b back?
Chor 1 ghar me chori karne gaya, tijori par likha tha "TIJORI KO TODNE KI JARURT
NAI,452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAL BATAN DABAO,TIJORI KHUL JAYGI" Jaise hi
button dabaya alarm baja aur police aayi. Jate waqt chor seth se bola"AAJ MERA
INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA "! . . . . .
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao

Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.:-)
if u want fastest n highest return on ur investment...........
use




use





usee ispghool
Read
Is Dafa 3-jan-2010
Per Date Kuch istarah Ho Gi.





1 Larki Meray Sath Front Per Hogi,

Or Baqi Teen Back Saeat Per Hon Gi.
Amazing Na..

This Wll Never Happen Again In Life,



BecOZ Soon They Will Get Married.;->


So Don''t Jealous.