Shair:Arz kia hai

Shair:Arz kia hai
Shair:Arz kia hai



Pathan Irshad irshad.


Shair:Arz kai hai.


Pathan:Irshad irshad.



Shair:Abey Kamine bolne
To do






Pathan:Wah Wah Wah
  

May, 19 2010     168 chars (2 sms)     4041 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mumbai may ghareb awam mer rahi hay.terrorist ksi k qabo me nai aarhay.Indian Govt se guzarish hay k..
.
.
.
.
.
.
''Sunny Deol'' ko bhejo na..:-D
Sardar proposed his BoSs daughter.
BoSs: Jitni teri pay hai us me to meri beti k lye toilet paper b nahi ayega.
Sardar: Jay inni potti krdi ay te fir reyn do.
Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
During School Days KARAN JOHAR Was D Class Representative.

One Day Teacher Asked Him Wats D Strength Of D Class,

And He Replied

22 Girls,

33 Boys And Me"
1 Bar Jaan Mangkar Dekho,
1 Bar Yaad Karke To Dekho,
Bas 1 Bar Pukar Kar To Dekho!!
Agar Hum Na Aye To Samaj Lena,
HUM Aram Kar Rahe Hai...
Meaning Of "K . E . S . C"


"Karachi . Electric . Supply . Corporation "


Wrong



Than



Now It Is


"Karachi . Electric . Supply . Ceased" ... ;->
Once there was a Well educated man who could talk, write and understand English but he could not read, why???
.
.
.
.
.
.

Kyonki uski "read" ki haddi tuti hui thi.
DoORse dekhA tO aNd3 ubAl rAhe tHe


aRre egGs w3r3 bOiling idiOt

DoORse dekhA tO aNd3 ubAl rAhe tHe



pAss gAyA khA liy3

wAise h| bhoOk bAhUt lAgi tHi..!
Clerk ne oFFice fone karke boss se kaha: Sir mai 1 Week tak oFFice nahi aaonga, Meri Bewi taang torr bethi hai..
Boss: (Gusse me) Magar 1 Week tak TUM kiOn nahi aaogEy.?
Clerk: Actualy Sir aAp samjhe nahi, meri Bewi ne jo taang torri hai,
"WOH MERI HAI"
"2007 K Bhikari"

Bhikari: Amma thora khana he to do na!
Amma: Abhi pakaya nahi hai !
Bhikari: Koi baat nahi amma, pakane k bad misscall de dena!
Main ajonga
aasma pe jitne sitare hein,

ankho mein jitne ishare hein,

samunder ke jitne kinare hein,

Utne hi screw dheele tumhare hein!
A BIRTHDAY WISH REMINDS U THE FIRST CRY
MAMMA...
START UR DAY WITH HER ...SWEET BLESSINGS
THE DAY WILL BE YOURS .
MANY HAPPY RETURNS... MY DEAR