anewala kal tumhara

anewala kal tumhara
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
  

May, 03 2010     153 chars (1 sms)     3567 views       Funny

more Funny SMS Messages



You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->


3 sardar after exam
1st:Yaar mujhey kuch nahi ata tha
main paper khali chor aya hon.

2nd: Main bhi!

3rd:Shit yaar, teacher samjhe
gi hum ne cheating ki hay:p
A sweet demand by a kid.

He was beaten up by his mom.

Dad askd what happnd son?

kid said i cant adjust with ur wife anymore,

i want my own
A goOd wife alwAyz fOrgives hEr HUSBAND wEn
.
.
.
.
.
.
.

she‘s WRONG EVEN..!!
lOlz
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->
If U Feel A Bit Dizzy

U r Sad

Not Feeling Well

And

U Are Craving 4 Something Sweet


Do U Know What''s Wrong Wid U . . . .? ? ?













U Are Suffering From
VITAMIN ''''Me''''
Deficiency ;->
Malkin:Tum saFaI TheEK tArAh sE NaHi kRtI. .


Wo kOnAy mE Lga hUa jaAla dEkH Rahi hO?
Iska zImaYDAar koN Hai?


NokrAni: YaqeenAn kOi mAkri hOgi . . . . :-
Weather Report Mein Bataya Gya Hai
k Yeh Taiz Hawa Apne Sath Sub
Bagirton Ko ley Jay Gi
Is Ley Ap Chaat Per Maze Lene Na Ana
Warna Kidnap Ho Jo Gay...=P;->
O Frnd Jee
Tussi Mittha Aam Ho
Coca Cola Da Jaam Ho
Sir Dard Ka Baam Ho
Sara Kuch Theek Hy
Bas SMS Nahi Kerde
Ba Es Waste Badnaam Ho. . . ;->
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.
Wats dhE diffrence between a mosquito n a fly
.
.
.
.
.
.
Fly can Fly...
but
Mosquito cant mosquito...
Sardarji: Doctor Ji Apko Taankay Laganay Attay Hay?

Doctor: Haan Attay Hay Kaha Laganay Hay?

Sardar: Ye Lo Chappal Pay Laga Do