anewala kal tumhara

anewala kal tumhara
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
  

May, 03 2010     153 chars (1 sms)     3581 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sk0ol ka T0ilet AJEEB hy Pappu ko m0ti0n Shadeed hy

T0ilet me Kahan Light hy
Papu ki Halat Tight hy

papu ka para m0ti0ns se pala
thats y papu cnt dance sala,
Dear Customer,U have now subscribed Kanjusi Package
U can Enjoy saving of SMSs.Ur Subscription title Kanjus is valid untill ALLAH give u TAUFIQ to send Sms ;->
JANGAL ME MANGAL TERE HI DAM SE
SAB NE YA SHOR MACHAYA HA
SAILGIRAH KA DIN AYA HA
HAPPY BIRTHDAY TO U MERE JAN
.*""* . * ""*.
"* Dil ki *"
*Gehrayon*
"*. se .*"
"*..*"
*



.
Fitay moo!
.
.
.
.
.
us ka jo apka
Bura chahy.

Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI
''NaZron Mai Base Ho Zara DhiYaan rakHna

Apne Dost Ko Yun Hi Abaad RaKhna

Mujhe to Adat Hai Ap ko Yaad KarNe Ki

Agar HichKiyaan Ati Rahen to Hamen Muaaf Kerna''
Pathan office se ghar aa raha tha k Rasty me
kisi ne bataya k
Tumhari biwi kisi ki shadi me dance kar rahi hy.

Pathan ghar aya or darwaze pe danda le k khara ho gya
8 bajy, 10 baje, 11 bajy 12 baje
rat k 3 baj gaye
lekin Biwi nahi aai

4 bajay pathan ko yaad aaya k
mary to abi shaadi hi nahi hui.
Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)
Humara Khwab

“Bhokaa“

“Nangaa“

“Punjab“

Har Qadam,

“Khud Kushi Ki Janib“

Baat To Ehsaas Ki Hai

Cycle Per Moher Lagayien.

“Ch.Azab-E-Ilahi“ ;->
In Our Life
Cracks May Come Between Friends..


But
Some Times



Cracks May Come As Friends


Like U.....

Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
Smile 2 old man means respect

Smile 2 a child means innocence

Smile 2 lover means love

Smiling in front of mobile means mental




Still smiling!
(Confirmed) ;->