anewala kal tumhara

anewala kal tumhara
Anewala Kal Tumhara Hai..
TumharaTha..
Tumhara Hi Rhega..
Us pr Tumhara Hi Haq hai..
SochoKyon?
.
.
.
Kyuki kal 1st APRIL Hai..
HAPPY FOOLs DAY
  

May, 03 2010     153 chars (1 sms)     3593 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Din Donkeyz or Dogz ka Jaloos ja rha tha.

1 Donky bola: Hum pe Loug Q Zulum krte hen?

Dog Bola: Bhai Fiqar Matt kro

MAZLUMON KA SATHI HAI ALTAF HUSSAIN.
A Girl asks boy: What do ya like in me ??

Boy: Those 2 big white balls having 2 little dots in it

Girl : What ?

Boy: yaar your Beautiful Eyes
4 guys
1 4rm HARVARD
2 4rm OXFORD
3 4rm TEXAS
4 Sardar 4rm punjab university
1 Question
what is th fastest thing in world?
OXFORD: light
HARVARD: thought
TEXAS: blink of an eye
Sardar: its loose motions
bcz
last night i was lying in my bed
n
b4 i could blink,think or turn on th lights,
it was over!


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
What is love?

jab teri girlfriend GAS chhode

aur tujhe wo bhi Gulab ki khushbu

jaisi lage to samaj lena

Tujhe sachha pyar ho gaya...
ik admi nay kaha:is zindagi sy to mot achi hay
foran ik jin namoodar hua aor bola may nay ap ki rooh leni hay:
admi foran bola yar abi admi kya mazaq b nahi kar sakta
Dis ones awesome!

How wud an angrez tel an indian naukar who cant undrstnd english 2 open d
door.
Speak Dis very fast.
"There was a Cold Day



(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
''Jamadarni ko impress karne ka teriqa.. Press Down!





...
...
...
...







Sadqay jaoun jamadarni ko bhi na chorna ..! :-)''
Wada karo
K tum
Apni
Zindgi
ki Har
Cheez
Mujhse
Share
Karoge,

Khushi

Gham

Dukh

Sukh

Or

Yahan
Tak k.!


Even



Apnay mobile ka balance bhi...! :->
Boy: Tum gaana bahut achcha aato ho.
Gal: Nahin, mein to sirf bathroom singer hoon.
Boy: To bulaao na kabhi, mehfil jamaate hain.


DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->