BOY1: YAAR LARKI KO

BOY1: YAAR LARKI KO
BOY1: YAAR LARKI KO I LOVE U KEHNE KI SAB SE ACCHI JAGA KON C HAI:?

BOY2: MAZAAR.

BOY1: Q?

BOY2: QK WAHAN LARKIYON NE CHAPPAL NAI PEHNI HOTI
  

May, 19 2010     150 chars (1 sms)     3267 views       Funny

more Funny SMS Messages



Sardar to doctor:
When I sleep, monkeys
play football in my dreams.

Dr:No problem,
just take this medicine b4 sleep.

Sardar: Kal se khaonga aaj final hai.
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya
Dil Ki Baaten Btana Acha Lgta Hai

Larki Ko Le K Date Pe Jana Acha Lgta Hai

Shadi Se Pehlay Dil Me Bjtay Hain MP3 Songs

Baad Me Sirf Qomi Tarana Acha Lgta Hai
''Aapko kya lagta hai hum aapse flirt karte hain,
Ruko, sambhlo, abhi ke abhi aapko alert karte hain,
Arre yeh to mahol aur mausam kaa asaar hai,
Warna aise waisson par hum bhi time waste nahi karte hain.''
Amir''s girlfriend is mudered by someone and Amir lost his memory and tries to find the killer for a revenge.

But

Suspence is [Amir himself is the killer]

NOw..

EnJoy

GHAJINI :P
(KAISA FILM KA MAZA KHARAB KYA) :D
Pathan Proposed girl wid a romentic poetry,
Kutta mar gaya razai main,
Main Paagal hun teri judai main.
Gobar pe machar baith nahi sakta,
Pathaan tere bin reh nahi sakta.
Ek ladka tha,use kabhi pyar nahi hua tha, uske pant ka zip hamesha khula rahta tha kyon?









Kyonki
Pyar bina ''chain'' kahan re
Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
Dad 2 son:when i beat u how do u control ur anger? Son:i start cleaning Toilet. Dad:How does that Satisfy u? Son:i clean it with ur ToothBrush...
A Sardar moving around in market with Parrot on his shoulder. Passerby asks,"Kidhar se laya yeh Janwar?"Parrot replies, "Punjab se laya" ;->
Science Teachr: GIRLS Can U

Tel Me Wer Is Ur Heart Exactly?

All GIRLS Shouted Loudly,

Hamara Dil To "hAmmY" K Pas He
Mam.!
..Silly GIRLS..!
Close ur eyes..
Think about urself

Ur face,
Ur style,
Ur nature,
Ur looks,
Now open ur eyes.
U have spent half a min watching
A HORROR MOVIE! :-)