BOY1: YAAR LARKI KO

BOY1: YAAR LARKI KO
BOY1: YAAR LARKI KO I LOVE U KEHNE KI SAB SE ACCHI JAGA KON C HAI:?

BOY2: MAZAAR.

BOY1: Q?

BOY2: QK WAHAN LARKIYON NE CHAPPAL NAI PEHNI HOTI
  

May, 19 2010     150 chars (1 sms)     3258 views       Funny

more Funny SMS Messages

''“Nanhy Chor ki kahani”
Page no 1
.
Ek dafa ka zikr he Kisi gaon me ek chor khandan rehta tha un k yahan ek chor paida hoa,pehly wo choti choti choriyan karta tha ,phr daky dalny shuru kiye phr…
.
Page no 2
.
.
Page no 31
.
.
.page no 42
.
.
Page no 55
.
.
Last page
Aur aj who ek mulk ka saddar he.
The End''

DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->

Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Garibon k lye"paktl"

Knjuson k lye "Telenor"

Buzrgon or bachon k
lye "Jazz"


Lafngon k lye "ufone"



Lovely,Smart&Royal
people use krte hn
"WARID"
Two devils came in 2 my dreams.
They said,
“We want 2 disturb some good person.”
I suggest them your name.
They said,
“We cannot disturb our boss.”
Sincere Pray To Allah:

(O Allah ! I Do Not Ask A Thing For Me,

Just Send To My Parents A Personalated Beautiful And Good Looking Daughter_In_Law) ;->

Ameeen.
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->
Ab bush k bad Obama

zara sambhal k kadam rakhna iraq me obama

bush ko pary hen joty tera to utar denga Päjämä.
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.
Ooi
aa
uff
maa
aai
aah
mmm
aaa
ouch
aa
haye
uff
aa
i
maa
bas
aa
maa
ouch
i
uff
ooh





bara dard hai,
mere iss SMS main,
tum ne bhi mehsos kiya na.:-D
Mother: Beta aagey matt jao, wahan paani zyada gehra hy.

Beta: ammi myn wahan jana chahta hoon jahan abbu tair rahey hyn.

Mother: nahi beta ! un ki zindagi ka to beema ho chuka hy... :-D