Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
  

May, 25 2010     167 chars (2 sms)     3541 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sending You A Cheque Of

Rs Hapinessssss/-

When U Feel
UPSET n ALONE

Withdraw it From My Account

&

Whenever U r Too HAPPY


Deposit IT In My Account ... (:
Bazar wali nazuk si

office wali naram naram

mohalay wali patli si

hotel wali Chikni chikni

ghar wali garma garam

wese aap kahan ki ROTI pasand kartay hein?

(Ghazal)




























.









.
















ArAy PeN kh0 gAyA WArnA kAsAM sE GhAzAL t0 GAzAb ki thi ChALo NeXT TiME...
10 things i like about you :-

1 . You are a nice person with a wonderful heart

2 .

3 .

4 .

5 .

6 .

7 .

8 .

9 .

10.



Bas mein ek din mein ek he jhoot bolta hoon . . . ;->
Kid 1 :
My Mom Is Having
A New Baby ...




Kid 2 :
Hmmm !
So What''s Wrong With
The Old One ... ? ;->
Light can replace dark
Succes can replace failure
A smile can replace pain
But nothng cn replace U,

U KNW WHY?
..
.

Defective piece,
No Replacement!
Hehehe!
Shahbaz Sharif:

Zardari Ki Beti Aj Phir Kisi K Sath Gai Hai . . .

Nawaz Sharif:

Koi Baat Nai 5 Baje Wapis A Jai Gi . . . .

Zardari:

Nai Bahi Ge 6 Baje Ay Gi Ghanta Agy Ho Gya Hai ...=P;->
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:

Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye

.

Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->
Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->
Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)