Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
  

May, 25 2010     167 chars (2 sms)     3548 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:Tell me The perfect example for Newton''s 3rd law?

.

.

.

.
.
Student:Every Time I open my Book,
My Eyes Close automatically..!
''Aankhon main nami thi aur vitamin ki kammi thi,

Jiss se sari raat baat ki, woh meri mehbuba ki ammi thi;-)''


A recently fired
stock trader said …

“This is worse than divorce…
I have lost everything
and
I still have my wife…”
jis larki pe nzar rakhta hon uski ho jati hai shadi

jis larki pe nzar rakhta hoon us ki ho jati hai shadi


NIGHAH-E-MARD-E-MOMIN SE BADAL JATI HAIN TAQDEERAIN!
Qualities That A Friend Must Have

Cute As Elephant

Smart As Sarda

Active As Turtle

Fit As Hippo

&

Mature As Monkey


No Doubt U R a Great Friend.... :->

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
Larkio Ki ada humain
pasand nai,

Larkio Se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid ha k MAMA chahiye,
Warna humain shaadi karna
pasand nai!
Zor se chali hawa.. urr gaya pappu..

wah wah!

zor se chali hawa urr gaya pappu..

phir?

phir kya?

Ruk gai hawa.. gir gaya pappu.. :P
Common sense :D
You Can Control Ur Breath But Not Death,
U Can Control Ur Life But Not Ur Wife,
U Can Control Ur Emotion But Not Ur


"`Loose Motion`"
Saare Gawahon Aur Bayano K Mad-e-Nazar Rakhte Huey Ye Adalat Penal Code Dafa
382 K tehet
Msg Parhne Wale Ko Msg Na Kerne K Jurm Main
''''MEMON'''' Karrar Deti Hai
why i hate C.I.D :(

An Example:
LADY: Rahul Mera Bhai Tha

DAYA: Kya? Rahul Tumhara Bhai Tha?

LADY: Han, Rahul Mera Bhai Tha

ABHIJEET: Rahul Sach me Tumhara Bhai Tha???

LADY: Ha Sir...Wo Mera Bhai Tha.

ACP: My God, Iska Matlab, Tum RAHUL Ki Bahen Ho ..
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''