Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!
Wife: jb tm DESI sharab pite ho to mjhe PARO khte ho!

Jb WHISKY pite ho to DARLING khte ho,

aaj kya pia hai jo CHURAIL keh rahe ho?
Sardar:Aaj mei hosh mei hon!
  

May, 25 2010     167 chars (2 sms)     3543 views       Funny

more Funny SMS Messages

ITS GREAT TO BE A GIRL!

V can use tears as a threat. ;->

Most guys wont hit us. ;->

V can always find someone to pay for our drink. ;->

V slap hard. ;->

V''re tempting. ;->

V dont have to pay for dinner. ;->

V''re the subject of almost ALL the love songs. ;->

No matter how mean v r, v can always get someone to fall in love wid us. ;->

We dont always mean wht v say. ;->

V dont always say wht v mean. ;->

Our Handwriting is Always Better... ;->
\==== A CrAzY ThOuGhT ====/


I HaVe g0t ThE KeYs To SuCcEsS . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

BuT SoMeBoDy KeEpS On ChAnGiNg The LoCkS . . . . ;->


"MERI JAN KATREENA"

Ungli Mai Angothi, Angothi mai Nagina,

Soni Lagti Hy Teri Bahen KATREENA,

Raat Nahi Kat''ti Maslay Hain Dereena,

Mai Ne Kaha Bus Kar Kehti Hy Abi Na,

Rat Ko Mila Karo Baara Maheena,

Kehti Hy Bhai Ko Batana Kabhi Na,

Itna Zaleel Ho Kar Ke Bhi,

Bhai sms Parh Raha Hy Kameena =P ;->

Position of a Husband

Is just like a Split AC

No matter however Loud he is in the Outdoor

He is designed to remain Silent indoor...
1 Girl:
Mjy tO Asa Lrka chahiye Jo
Smart
Khubsurt
Decent
Shareef
Dashing
Naik
Ho


2nd Girl: Shut Up Kameeni

"" HumAyuN ""Sirf Mera Hai...
Plz Don''t Neglect This
Msg..

A Poor Boy
Suffering Frm Mental
Disorder Needs Shock
Treatment
Plz Send Ur Photo
So That
He Gets The
PROPER SHOCK ;->
Tune meri muhabat meri doulat se janchi




iqbal qureshi ptv news karachi..
''Girl to Sheikh: tum mujhay apni Ring de doo
es ko dekh kar main Tumhain yaad karon ge
Sheikh:
Tum ye soch kar yaad kar lena, main ne mangi the us ne nahi di''
Arz Kia Hai :
Inhi Pathron Pay Chal Kr Agr A Sako Tu Ao ,
.
Inhi Pathron Pay Chal Kr Agr A Sako Tu Ao,
.
.
.
Ludi Hay Jamalo Pao , Ludi Hey Jamalo Pao;-)
Love never Dies..

It remains forever

&


forever &

forever &

forever &

forever &

forever...


Only..

Girl Friend
changes;-)

Aj me bohat udas hon koi mujy tang na kary




























lykin me to kar sakhta hn na :-p
Judge ( Chor Se ) : Maalik K Hote Huey Tum Ne Ghar Main Chori Kaise Ki . . . ?

Chor ( Sharmate Huey) : Aap Seekh Ker Kia Karain Ge Sahab . . . ;->