A man:-SANTA ur son is dead

A man:-SANTA ur son is dead
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta
  

May, 22 2010     190 chars (2 sms)     3426 views       Funny

more Funny SMS Messages


Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Ek ladka ek ladki k saath baitha tha. 2nd day doosri ladki k saath deha gaya. 3rd day koi aur ladki thi. 4th day kisi nayi ladki ke saath tha
Moral: Ladkiyan badal jaati hain, ladke nahin badaltey

Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
Biryani kana y ki dua!
Niyat karta hoon Main 4 plate biryani ki,
Vastey 15,20 boti"k",
Bama zarda,raita aurbb salad"k"
Muon mara deigh ki taraf,
Bismillah
Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
Two lovers plan 2 commit Suicide.Boy jumped 1st.Gurl closed her eyez n return baq saying love is blind.
Da boy in air opens his Parashute saying Love never dies

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge Qawali...

Zong! 1st Sep Se Balance Check Karne Per Charge Laga Riaaa Hy

Jazz! Gaon Mei Ghanta Package Per Degree Bant Riaaa Hy

Ufone! Her Hafte Naya Ad Bana Riaaa Hy

Warid Glow! Feel Free Ka Nara Laga Riaaa Hy

Telenor Djuice! Tou Din Aur Rat Ko Ek Bana Rahaaa Hy

Bankey Mian Ki Qawali Hy Sab Se Nirali

Koi Sun''ne Ya Na Sun''ne Hum Tou Gaaye Ge
Qawali... =P ;->
Kon Kehta Hai Ke Pakistan Main Job Nahi Milti...

Yeh Lo Jhaaroo..
\\\\|////
\\\|///
\\|//
\|/
|
|

Aur Shandaar Career Ka Aaghaz Karo..!;>
Tortoise & Rabbit gave SSC exam. Tortoise 80% Rabbit 81% Both wanted admission in good college. Rabbit dint get admission but tortoise got How?
.
.
.
.

REMEMBER tortoise won d race..!

SPORTS QUOTA :-P
Ae Faraz tuje zindgy se mila hai agr koi ghum

Bs phone utha or dial kr
0900-78601

Telefun,Telefun!
Pathan Passport banwaney gya,

Clerk: NIC do, Pathan ne biwi ka NIC dia.
Clerk: Biwi ka nahi apna do.

Pathan:
Kal to hamko bola tha K..
"NADRA"
ka lye kr aao.
acher 2 pathan : "PAIT" kyun banaya hai? ? ? ?

.

.

.

.

Pathan : SHALWAAR baandhnay k liye!