A man:-SANTA ur son is dead

A man:-SANTA ur son is dead
A man:-SANTA ur son is dead

Hearing this sardar jumps from the 50th floor

35th floor he realizes:- i dont have a son

20th floor:- i m not married

&

3rd floor:- shit i m banta
  

May, 22 2010     190 chars (2 sms)     3416 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai? Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho
Boy U r d Sunshine
Of My Life !
Without U Life’s Like A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Lovely Drizzle In d Sun !
Girl: Now Go Further
I’ve 2 Listen More
Weather Report :p
student''s problem
kuchh badli hui takdir nazar aati hai,
yaado ki ek zanzeer nazar aati hai,
padhe v to kya padhe,
har page pe ladkiyo ki tasveer nazar aati hai.
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->


Life while doing m.b.b.s

1sr yr: yahoo i’m in Medical college
2nd yr: kahan phans Gaya? Help me
3rd yd: severe Migraine, sometimes Pagalpan bhi
4th yr: aah soon it’ll b over
5th yr: finaly it’ll b over

House job: i did it
Job : i love myself

W8 a min !
Something is missing
..
.
Ohhh !!! Meri “jawani”:(
Luv Story:Hero love heroin bt heroin luv vilan bt vilan luv hero''s sister but hero''s sister luv heroin''s brother bt heroin''s brother luv vilan''s sister but vilan''s sister luv hero''s brother Bt hero''s brother luv heroin Bt heroin luv vilanFinally 2 person commit suicide
PRODUCER & DIRECTOR
Ek Pathan Ka Murgi Beemar Huwa...





Tu Mugri KTeek Hone Par1 "Cow"
Zibah Kardi..;-)!

Nokrani: Begum Sb Blanket Khirki
Se Gir Gya Hai

Malkan: Oh Ye Tm Ne Kiya Kr Diya
Mune Ko Thand Lag Jaye Gi

Nokrani: Fikr Mt Karain
Muna B Blanket Me Hai. :-)
''Aey mere SMS mere dost ke pass jana,
Agar wo so raha ho to shor mat machana,
Jab wo jage to dhire se ''Muskarana'',
Phir kehna "KANJUS" SMS karo''


Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
Munna bahi:-yeh doctor
log opration karne se pehle
patient ko behosh kyon
karte hai?


Circut:-Bole to patient khud opration karna
sikh na le isliye.