doctor to a kid ha

doctor to a kid ha


Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
  

May, 06 2010     159 chars (1 sms)     3262 views       Funny

more Funny SMS Messages

May our friendship turn into silver

silver into Gold...

Gold into diamonds...

And

May our diamonds be forever....

then we will sell it OK?

fifty-fifty ;->
Pundit-Tumhare Jeevan Me 6 Ladkiya Aayengi.
Boy-Wow,Kya Baat Hai.
Pandit-Jyada Khush Hone Ki Baat Nai Hai.
1 Gharwali Or 5 Betiya Hai.
Darya-e-Ravi main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai. i main pani ka level khatre k nishaan se opper chala gaya hai, par tension ki koi baat nahi hai Army ki rescue team ne khatre ka nishaan aur opper kardia hai.

Source of Vitamin
"Cricket balls are a rich source of Vitamin A, B, C, D & E.

I chew them regularly to stay fit"

-Shahid Afridi
T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..
Mobile & Mobil Oil
Me Kya Same Hai?







Dono Ka Kharcha Insaan Ki Kamar Tor Deta Hai.
Aankho Me Aasu Aa Jate Hai

Fir Bhi Labo Pe Hasi Rakhni Padti Hai,

Ye Haal Tab Hota Hai Yaaro,Jab




Lambe Safar Me Su-Su Rokni Padti Hai
Kya zamana aaya he!

Pahle log shadi k bad jo kam karte the,
abhi wo shadi se pahle kar rahe hen!


pata he kya?

Nahen na

KHUD Kushi.. ;-)

"R e c e s s i o n"
Is When
A Neighbor Loses His Job ...

"D e p r e s s i o n"
Is When
You Lose Yours ... =P ;)
KaASsh...




aaj thori barish ajaye...


Kam say kam 1katori
pani bhar jaye...


Jo mujhay SMS na
karry...


Who is mai Sharam say
dod k mar jaye...->

Tipz To Beat Da Summer

1-Drink Lot Of Fresh Water

2-Cover Ur Head Wen Outside

3-Eat Vegetables


But Most Important



4-Msg Me Daily Bcoz I M So
Coool.. ;->
''----:----
,---=___/7
(_0___=-----/
_I __I_

apka SMS laane k liye apna pvt. helicopter Bhej Raha Hu
Ab to KANJUSI chod do
plz''