1 waqt tha

1 waqt tha
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
  

Apr, 11 2014     160 chars (1 sms)     3182 views       Funny

more Funny SMS Messages


Boy : Papa Mein Kal School Nahi Jaunga.
Papa : Kyu Beta?

Boy : Aaj School Mein Hamara Wazan Kiya Tha.

Papa : Toh Kya Hua?

Boy : Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya to.;->
1 Murghi ko QATAL karo.

Oil mein Use GHUSAL do.

Phir Dahi ka Safaid KAFAN do

Shan Masalay say Khushbu ki DOHNI do.
Us k baad Chawal mein us ki QABAR Banao.
jab Tayar ho jaey to "Mujhay" Dawat do.
ta''k mein us ki NAMAZ E JANAZA parhaoon.
HAPPY BIRYani Day!
Sardar kay 8 bachon mein 1 alag dikhta thajab sardarni merny lagi to sardar ny poocha :
"Ab to bata do ye kiska hai?
sardarni: "Ye hi to aap ka hay!";-).
Three Things i
LIKE about YOU
1.


2.


3.


Arey Yaar kuchh to acha kiya hota zindagi mein
Pathan Proposed girl wid a romentic poetry,
Kutta mar gaya razai main,
Main Paagal hun teri judai main.
Gobar pe machar baith nahi sakta,
Pathaan tere bin reh nahi sakta.
"Ek LARKI Ki DUA"

Qasam Se Har Ek Larka Bhula DonGi,

Sab hi Ki Tasverain Jala DonGi,

Ek Tum hi Raho Gy Iss Dil Me !

Balance Dalwa Do Bhout Dua DonGi
Child:papa aunty ka pait kion phola hai?
Father:tujhey sub pata hai!
Child: nahin pata promise!
Father: in k pait main pani bhara hay
CHILD:Oh No! Bacha to doob jaye ga!
Tumhara Naam Phool Rakhon To Bikhar Jaogay.

Tumhara Naam DIL Rakhon To Toot Jaogay.

Lo Rakh Diya Tumhara Naam KESC.

Jab Chhor Kar Jaogay, 1 Ghantay Baad Wapas Aajaogay. :-)
Sorry! Galti se ye msg aapko send ho gaya niche mat parhna niche ghalat salat likha hua hai.
.
.
.
.
.
.
.
.
GHALAT-SALAT"
(-.-)/’
<)( Kaka Gal
_/\_ Sun
.
.
.
.
.
.
.
Masjid Wichun 3 Lotey Fie
Gaib Ney,
(-.-)/’
<)( Baaz
_/\_ kyu nal
Please Is Number Se Aanay Wali Koi Call Recieve Na Karen.

For God Sake!

.
.
.
.
.
.
.

03216307893 (Sender Number)


Balkay Thori Ghairat Dikha Kar Khud Call Kar Len. :-)
''What is the Difference Between Dost and Condom?

1. Dost musibat mai kaam aata hai aur Condom Musibat Aane hi nahin deta.

2. Date per Dost sath ho aur Condom na ho to Girlfriend naraz ho jati hai.

3. Dost k Saath Zindagi k liye lekin Condom ka Saath kuch lamhay k liye hota hai.

4. Dost juda ho kar Dhoka deta hai aur Condom phat kar.

5. Dost Anmol hota hai aur Condom 6 rupay k 4 Miltay hain...''