1 waqt tha

1 waqt tha
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
  

Apr, 11 2014     160 chars (1 sms)     3192 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hi, aap ki 1 Photo chahiye jaldi send karo kion ke 1 kitab chaph rahe hae us ke main page ke liye us kitab ka name hae




"Qabar ka Murda"

"HALKI SARDI ka
Zamana hai"

"Musam bhi Suhana hai"

Kuch new sms to karo "JANI"

Kiya balance ko 2009 tak
Chalana hai.
Ek baar ek baccha apne daadiji ke kaan me ek laal mirch daal deta hai. But instead of scolding the child, daadi starts laughing. Bolo why?
.
.
.
.B''coz
.
.
.
.
.
.Mirchi sun.ne waale always khush... (Radio Mirchi 98.3FM)
Teacher: Oye Tumko KUTTEY par Mazmoon
Likh kar Laney ka kaha tha?

Pathan: Hum kya karey, jab Hum ne KUTTEY par Pen rakha tö wo Hamara tang par
Kaat krar bhag gaya

Akbar: Kal Maine Sapna Dekha
K Tum Gobar Me Gir Gaye Aur Mai

Shehad (Honey) Me!

Birbal: Ji Maharaj! Fir Mai Apko

Chatne Laga Aur Aap Mujhe.
Newtons First Law of Ishq: A boy in love with a girl, continue to be in love with her and a girl in love with a boy, continue to be in love with him, until on unless any external agent (brother or father of the gal) comes into play and break the legs of the boy........
''Promise me we are true friends
I am lamp you are light
I am Coke you are Sprite
I am Sawan you are badal
I am Normal you are Pagal
I am Water you are Tanki
I am Tarzan you are Monkey.....PoOoOoH!!
Larka:
Jaan aj tum ne kiss karty
waqt jab apny mon se mery mom main BUBBLE -GUM dali tu boht maza aya..

Larki:
Janu wo BUBBLE -GUM
nahi BULGHUM tha..


ha ha ha ha ha
1 Aadmi Baba g Se: Main America Jana Chahta Hoon Magar Kaam nahi Banta . . .

Baba Says: Subha Suraj Nikalne K Baad 3 Tasbeeh ''''AL-QAIDA'''' Parha Karo
America Wale Khud Le Jayenge . . . ;->
"Intiqam Ka Behtreen
Tariqa Ye Hai k
Dushman Ko Dost Bana
Kr Dhoka Do ..."






Janab Asif Ali Zardari ;)
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
Aapko Moon pe jana ho to aap kiske paas jaoge..?






ISRO..?



NASA..?


No..


Ranbir Kapoor k Paas..
Qki uske-"POCKET mein Rocket " Hai