1 waqt tha

1 waqt tha
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
  

Apr, 11 2014     160 chars (1 sms)     3187 views       Funny

more Funny SMS Messages

Question : What is the full-form of Maths?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer : Mentally Affected Teachers Harassing Students.................. ;->
a stupid guy: "Excuse me sir, what time is it?"
MAN: "It''s 3:15."
a stupid guy: (puzzled look on his face) "You know, it''s the weirdest thing, I have been asking that question all day, and each time I get a different answer."
''Jo asani se mila wo hai (Gham)

Jo mushkil se mila wo hai (Acha dost)

Jo kisi kisi ko mila wo hai (Pyar)

Jo naseeb walon ko mila wo hai apn ka sms.''
A student was asked to write a signboard 4 da traffic rules near school

He wrote: drive carefully so not kill the students


wait for the teachers
Q:What is the difference between a wife and a girlfriend? A:About 45 pounds!!
Urgent msg to all..

if anyone want to donate their eyes..

plz contact.


Umpire Steve Buckner “He want to continue tour to Australia“

“Netra daan maha daan“
''Kahan se dhoond k lao gay Wafa is jahan main "FARAZ"



Jo jata tha BILLO k ghar Ab kehta hy:

PREETO mery naal wiyaah kar lay''
1 bAt soCh rAhE hAiN PAthAn,ZArdAri,PAppu,FArAaz bAith kAr.


Ye sALAy SAntA Or BAntA kidhAr chALE gAe HuMMe MsgZ mE bhEj kAr... ;->

Upss sochnay ki bAAt hy =P
Girl''s father: Mein nahi chahta ki meri beti apni puri zindagi 1 gadhey k saath guzarey...Boyfriend: Bas,esi liye mein ussey yahan se le janey ayia hon...;-)
Hum Kabhi Aap Se Khafa
Nahi Hotey

Pyar k Rishtey Bewafa
Nahi Hotey

Aap Bhaley Humain
Bhula Ker PEPSI Pii Lo

Hum Aap Ko Yaad Kiye
Bina Paani b Nhi Peetey ;->

Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->