1 waqt tha

1 waqt tha
1 waqt tha ap k message aise ate the jaise kisi ne ap k sar pe pistol rakha howa hai
aur wo ap se message karwa raha hai magr ab lagta hai k us ne goli mar di.
  

Apr, 11 2014     160 chars (1 sms)     3181 views       Funny

more Funny SMS Messages

AgAr " Mahima choudhry" lAdka hOti to uSka naam kya hota?????

?
?
?
?
?
?
?
not getting
?
?
?
its "Baaphibaap choudhry"
Husband:Tumse shadi kar k mujhe ek baat ka to fayida huwa,

Wife:Konsa ?

Husband:Mujhe apne saarey gunaahon ki saza dunya mein hi mil gayi.
Santa was drawing money from ATM.
Banta, who was just behind him in
the line said: I’ve seen ur password. It’s ****.
Sant: U r wrong. It’s 1394.
Height Of Jhatka

A Boy Aft R Having Gr8 Time
Wid GF He Saw A Guy''s Photo
In Her Bag & Askd-Is He Ur X BF?

GF Kissing Him & Said No Dats Me,

B4 Operation.
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
Cheel Uri..

Kaw_wa Ura..

Maina Uri..
Cheeri Uri..
Tota Ura..

MENDAK Ura.

Ooopppps

Sorry Yar Jalde Mein Main Ne Aap Ko Bhi Ura Diya...
Find the most suitable place 4 this note..




''''Come Like Horse, Sit Like Thief, Go Like King''''







Nhi pata?







Ok i tell u




its..



TOILET... ;->
Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)
''Once Ghalib Saw A Big Breast Girl..

He Said!

Ankhon Me Wahi Jaam Liye
Honton Pe Wahi Muskaan Liye..
Kahan Ja Rahi Ho Jane’Man
Seenay Pe Dairy Farm Liye.''
I live by Faith, not by my sight.So whether i See u! or not,
Iknow U R still the same :)
A sweet old friend of mine....
With no chance of improvement! =)
Consequences in
Aerica...






A girl rushed over to her
husband..


Darling`''my childern and your children are beating
our children...!!!
Jo Tumko ho PASAND wahi baat kahenge
Tum DIN ko agar RAAT kaho to RAAT kahenge, kyon
Socho




SOCHO naa










Kyonki PAGAL logo se BAHAS nahi karna chaiye!