in my past life god

in my past life god
In my past life, god said a gem is going to be born on (date)
and i give u a boon that u get to be this beautiful gem"s
friend...couldnt ask for anything more but thank the god for
giving me a friend like u...happy birthday and dont forget
that someone somewhere is wishing for ur happiness on every
falling star."
  

May, 03 2010     323 chars (3 sms)     3539 views       Funny

more Funny SMS Messages

Vaat Lag Gayi Waala Expression :

.
.

... When u call ur frnd on his mobile nd say,

"Abey kamine.. kaha mar Gaya??"

And the ans is :

.
.

"Beta, wo to bahar gaya hai..!!
Humara Khwab

“Bhokaa“

“Nangaa“

“Punjab“

Har Qadam,

“Khud Kushi Ki Janib“

Baat To Ehsaas Ki Hai

Cycle Per Moher Lagayien.

“Ch.Azab-E-Ilahi“ ;->


Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.

Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
Faraz sunday ka din hai,sabzi pakaoon k daal.
.
.
.
May oodi oodi jaawaan hawa day naal.:-D;-)
kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai
Sultan Rahi:
Oye, mere boovay aggay potti kinnay kiti ae.....?


Mustafa Qureshi:
Tez aai c shoniya, nikal gai thaa kar k.... =P ;)
Can you guess, whats the ring tone of Osama..!






No !!not an Urdu song,







English music !! No ways..








It''s... Main yahan hoon, yahan hoon yahhan hoon yahaan.... ;->
Survey Subject:In how many days a 1000 pgs book cn b read.......?

Writer-6months, Doctor-2mnths, Lawyer-1month, STUDENT-ON THE NIGHT B4 THE EXAM.
Pehli larki 100 wale card main set ho jati thi


Or ab 1000 wale card main b mushkil se maanti hy

FarQ Tou Para Hai

Jeenay Do Musharaf
The Only Way You Can Feel Good About YourSelf Is By Making SomeOne Else Look Bad.

And

I''m Tired Of Making Other People Feel Good About Themselves…. ;->
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!
Shayad barish hone se pehle asman nela na ho,


Shayeed andhi aane se phle mosam pila na ho,


Magar ye to ho he nhi skta k tum so kar utho or
"BISTER GILA"
na ho !!!!!!!!!!!!