dad son what do y

dad son what do y
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.
  

May, 03 2010     110 chars (1 sms)     3677 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hey how r u?How''s life?
Buddy my engagement is fixed on the 30th of this month
so u r invited n please pray for me!!!

hAmY
A couple was siting in garden, Suddenly 2 Dogs start kissing each other.
BOY:Janu agAr bura na mano to me b?

GIRL: Ok
Par sambhal k
Kutta kahin kat na le



Ek Bus Conductor Ki Shaadi Ho Rahi Thi.


Woh Stage pe Sofay Per Betha Hua, Apni Dulhan Se Bola:




Zara Idhar Ho Kar Betho Baaji! Ye 3 ki Seat Hai. :-) :-) :-)
Rab kare apko sab mily
Himut
Izut
Rupiya
Bangla
Style
Smile
Personality
Popularity
car
pyaar



Aur kya dekh rahe ho,kuch reh gya kya?

.. LAALCHEE ...
Kuch Iss Tarah Usne Mujhe Bewaqoof Bana Diya

"FARAZ",

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Teacher: everyone write your lover name in a paper../

After 2 seconds boys : Finished madem . .

After 10 minutes girls : Additional paper madem.../ :-D

2000 Mai Bachay Parhtay Thy.

A for Apple
B for Banana
C for Cat
D for Dog


2009 Mai Parhty Hain:

A for Aata
B for Bijli
C for Cheeni
D for Dhamakey :-)
Hi, aap ki 1 Photo chahiye jaldi send karo kion ke 1 kitab chaph rahe hae us ke main page ke liye us kitab ka name hae




"Qabar ka Murda"
Ek bar 1 autorickshawvala no entry se ja raha hota hai......

paR phir bhi use koi pakadta nahi hai!!!


puchu kyu???
























kyunki vo chal ke ja raha hota hai!!! ;->

Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy



1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->

Man- Main kam pEr jA Rah hoOn.

Sister- Allah Ki Aman Ho veEr.

Mom-Jeetay Raho Beta.

B.V- Ae Kera Time Ay jAn Da?
Teray kam E Nai Mukday... =P ;->