Agr mere Hath Me hukumat ho to

Agr mere Hath Me hukumat ho to
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.

Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho.
  

Apr, 13 2011     154 chars (1 sms)     3811 views       Funny

more Funny SMS Messages

O
Mere
Makhna
Meno
Yaad
Rakhna

Har
Vely
Hasna

Koi
Problem
Howy
Tou
Dasna

Kisi
Hor
Naal
Na
Phansna

Bas
Maire
Naal
Vasna

O
Mere
Makhna
Kesa Hy Ye Sms Zarur Dasna . . . ;->
Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.


Baba Ranchoddas on dosti-
"Dost ke piche mat bhago.Agar Bhagna hai to dost ki GirlFrnd k piche bhagoDost jhakh marke tumare piche ayega"
Police
15



Ptcl
17



Love
143



Fraud
420



Murder
302



Muslim
786



Cigeratte
555



Beer
5000



Jazz
111


J.Bond
007




Aur

DoN..
03343004071
Shadi Main Larki Ko Itna Kyon Sajaya Jata Hai?


Any Guess?

.
.
.
.

OK

I''ll Tell You...

MAAL Jaisa Bhi Ho.
Packing Achi Honi Chahiye. :-)
2 Friends . . . See & Saw
One Day See Saw Sea & Saw Didin’t See Sea. Se Saw Sea & Jumped In Sea. Saw Didn’t See Sea But Jumped In Sea. See Saw Saw In Sea & Saw Saw See In Sea. See Saw Both Saw Sea & Both Saw & See Were Happy To See Sea .

Agar Samajh Aa Jaye Tou Mjhe Bhi Bata Dena . . . ;->
*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.
I know

U Are

So So So

BuSy

But

For


3 seconds Think Of Me



1




2




3


Feeling Sweet Na . . .

Now Reply ME To Feel he Same . . . ;->
My
eyes:
Miss u

My
feelings:
LOve u

My
mind:
Calls u

My life is U


I''ll die without u
I LOVE U

Aisa Teri wali mujhe bolti hai

Sambhal usko
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
Hamari ??? men chahat


Chahat me ????


Khalos me ????


Piyar mealey
Bench
Par
Baithey
Huye
Student
K
Bag
Mein
Parhi
Hui
Urdu
Ki
Book
K
Page #57
Ki
Line #10
Mein
Likha
Tha
K
Dusron ka time waste karna buri baat hai
Ae dost teri dosti pe shak hai,

Tum dosron ko to sms kartey ho,

Tumhare inbox par hamara bhi kuch haq hai...:-D:-);-):-P