Agr mere Hath Me hukumat ho to

Agr mere Hath Me hukumat ho to
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.

Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho.
  

Apr, 13 2011     154 chars (1 sms)     3814 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.




Mohabbat ki Raahon main har pal Dard milega.





Meri Maano ek "Medical store" khol lo bohat chalega... ;->
Father to Son: samney ghar wali larki ko dekh............. har exam mein first aati hai

Son: Dad.............! usi ko tu dekhta raha, isiliye tu fail hogya hoon... ;->


Mazboti Per Ab Ha Yaqeen







Pesh Ha










''PANTEEN'' ...=P ;->
Very Strange . . .

Sindh , Punjab Aur Balochistan
Ka
Cheif Minister

Hota Hy















Jab K N.W.F.P
Ka

"Hoti" Hy . . . [,"]
Maine apny ghar walo ko samjha diya hai,wo sub maan gaye hai Tum b apny ghar walo ko bata do,
wo b maan jaiye gy

K


Shan baryani k sath qorma masala Free hai.
Last nite i caught sum stars... i''ll give them to the person who is just so sparkling and speciall to me...
*
"
"
"
"
Catch it its 4 u!
A Boy On Date Wid A Gir On BMW

Boy Said: Jaan . . Mene Tum Se Ek baat Chupai K . . . I''m Married . . .!!!

Girl: OH GOD Tum Ne Tou Mjhe Dara Hi Dia. . . Main Samjhi Ye Car Tumhari Nahi hai . .

0321-6307893
Is number par ghor karo k ye wohi number hai na?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jis par tmhain sms karty Huye mout aati hai. :-)
////////
((((@ @))))
( ! )
Kon hai yeh?




Kon hai?


Nahi pata na?

Lekin u fone walon se pochiye

Kehte hain

"TUM HI TU Ho... =P ;->
Difference Between Friend & Wife

You can Tell Your Friend
"You are my Best Friend"

But

Do you have courage tell to your Wife
"You are my Best Wife?"
Ek Pathan Apnay Betay K Sath Lakriyan Kaatnay

Jangal Gaya. Wapsi Mein Rasta Bhool Gaya.

Pathan Ghussay Se Apne Betay Ko Maarnay Laga

Aur Bola: Kambakht Main To Rasta Bhool Gaya Hun,
Tu To Ghar Ja.
Can U Tell Me The Answer
Of

Sun + Lion + 1/4.......????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
Socho....!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
Ans:
Aftab Sher Pao........ ;->