Agr mere Hath Me hukumat ho to

Agr mere Hath Me hukumat ho to
Pathan.
Agr mere Hath Me hukumat ho to Me MULK ki Tqdeer badaL don.

Wife:
Tum pehle Apni Shalwar to badal Lo, Subha se meri Shalwar pehn k ghom rahay ho.
  

Apr, 13 2011     154 chars (1 sms)     3809 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aik baat bataoon? wo meri chahat nahee zaroorat ban ghayee hai, wo jab b aati hai meri zindagi k sab chiragh roshan karti hai, laikin kabhi hamarey pyar k "dushman" ussey ley jaatey hein,wo b kya karey ussey jana pardta hai aur mein b kuch nahee kar pata,



Koi jaaye aur pyar k "dushmanoon" sey kahey k uss(Bijli) na ley jaya karein.
aik aurat apny baty ko prosi ky ghar chamcha lyne bhejgi hai.
beta ja kr wapis ata hai ur kehta hai wo nhi deti.
Aurat kheti hai ajkl ky loog ktny kanjoos ho gay hai.Beta jao ja kr almari sy apna nikal kr lao.
Question: Why do some teachers
wear sunglasses?
Answer: Because their
students are very bright! ;-)
aagar apni cuzon phasaani ho tu....


jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko jhapee daaal lo

agar hans paray tu samjho phas gaye
or
agar gussa karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye"
Sardar Goes to Doctor n Say: Badan pe kahin pe bhi ungli lagata hon tu dard hota ha , Doctor Exrays jis entire body and finds that the sardar''s finger is fractured :)
American: Oh God! give me room full of Gold.

Russian: oh God! give me room full of Diamonds.

Pakistani: Oh God! give me keys of both d rooms... ;->
Sine me dil,
Dil me dard,
Dard me yaqin,
Yaqin me khyal,
Khayal me khwab,
Khuwab me tasvir
Tasvir me sirf ap!
Itna Darawna khuwab?
Baap re Baap
KFC New Prices.

Piza @Rs.200
Chicken @Rs.150
Burger @Rs.100
Pepsi @Rs.50

Lakin ap phir b kuch kha nhi sakte Q K
ap k pas tou sms k liye b paisy nhi hote.
What Will You Find

inside A Very Clean Nose ... ???

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

A Lot Of Finger Prints ... ;->



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
10 ADVANTAGES OF NOT HAVING A “LOVER”…
1.SAVE TIME.
2. CAN SLEEP WELL.
3. DON’T HAV 2 BOTHER ABT MISSED CALLS…
4. DON’T HAV TO WORRY ABT HOW U LOOK…
5. CAN EAT IN ANY RESTAURANT…
6. NO BORING SMS IN THE MIDDLE OF NIGHT…
7. CAN TALK WITH ALL BOYS…
8. U WON’T HEAR “AAW… U R DULL TODAY”.
9. CAN GO ANYWHERE WITH ANY ONE…
10. DON’T HAV 2 LISTEN SAME OLD CRAP JOKES…?
BONUS: - U WILL LIVE A LONG LIFE…….
SO BE AWARE OF LOVER


Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)