why u r so intelligent?

why u r so intelligent?

"Think"
Why u r so sweet?
Why u r so intelligent?
Why u r so innocent?
Why u r so lucky?


Ab hum se salaam duaa ka kuch tu asar ho ga na ... =P ;->
  

May, 05 2010     161 chars (2 sms)     3005 views       Funny

more Funny SMS Messages

Musharaf To Arbab : Tera Kya Hoga KALIYA?

Arbab: Sarkar Maine Aap Ka Namak Khaya Hay.

MUSHARAF: Ab PPP Walon K JOOTAY Kha.
Aaj mene 1jaan bachai.
Vo aise bachai
Fakir ko pucha.. 1000 ka note dun to kya karega?
wo Bola..
khushi se mar jaunga.
Mene kaha..
ja
nahi deta...!
meri ankhon mein basa hai tu,
meri dharkano mein racha hai tu,




huuuunnnnnn

In sab batoon pe kar raha hai yaqeen,
ab khud soch kitna bada ghadha hai tu
Mama: Beta khaana Khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Mithae khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Icecream?

Beta: Nhi

Mama: Chocolate?

Beta: Nhi naaaaa

Mama: Baap pe gaya hai THAPPAR hee khayga.....
A young girl after her honeymoon
came fully exhausted and tired,

When her friends asked her what happened?

She replied :
When this 70 year old bastard told me
he has saved a lot from last 50 years,

“I thought It was MONEY”
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....

tere pyar ne Teri cha ne,.....
teri bheki bheki nighaa ne........mujhe 1 sharabi bana diya....
Teacher -
Agar tumhara dost or girlfriend,
kashti me doob rahe ho to tum kise
bachaoge..? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student – Marne do dono ko.!
.
.
.
.
. Teacher- kyu.?
.
.
.
.
.
.
?
Student- Saale dono 1 sath 1 kasti mein
kar kya rhe the
1 AadMi trAin sE utAr k p00chtA hy..
Yeh kAun sA stAtioN hy.. ??


SardAr Ne KahA:

?
?
?
.
.
.
.
.
.
?
?
?
?
RaiLwAy StAtion.!! ;->


Yaa ALLAH ..!!

Tujhe Tere Pyare bando Ka Wasta ...!!


Iss Dafa Ramzan Mein Shetaan Ko Chor Ke
Wapda Walon Ko Band Kar Dena

AMEEN
1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->


Teacher: Give Me Sentence With a Direct Object.

Student: Every one Thinks You Are The Best Teacher.

Teacher: Than,
But What is The Object?


Student: To Get Good Marks! :-)
Heer..Ranj

Soni..Maiwal

Laila..Majnu

Sahiba..Mirza

Romio..Joleat

Sasi..Panu

Sheren..Frhad

Aur

Coming Soon

The Bigest Lover Of 2009

Sheery Zardari ;->