Height OIf Relationship ...

Height OIf Relationship ...
Height OIf Relationship ...


1 Larka Gadhe K Saamne Gir Gaya

1 Larki Ne Dekha Tou Boli :

"Apne Barey Bhai K Paaon Chuu rahe Ho"

Larka Bola :














G Bhabi ... ;->
  

May, 17 2010     202 chars (2 sms)     2266 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Zarday" Aur "Zardari"
mein kia farq hy ... ?


Ek ko Khushi mein
khatey hyn

Aur

Duusra Khushio''n ko
kha jata hy ... ;->
Larki apney BF se!

Mera Bacha!

Mera Laadla!

Mera Gugla!

Tum Mujh Se Shadi Karo Gay?

Bolo Baby!

BF: Tum Mujhe Propose Karna Chah Rahi Ho
Ya Adopt Karna? =P
Boy: Larkiyan Pepsi Ki Tara Hain Jitna Pio DIl Nahi Bharta

Girl: Larke Wisky Ki Tara Hain Jab Chahrnay Lagte hain tu khatam ho jate hain
Suno

Aaj

Aftar me

Samose b thay

Cholay b thay


Kele b thay

Seb b thay

Angoor b thay

Chaat b thi

Sharbat b tha


Bas 1Teri kAmi Thi


PAkoRe.. :->
Teacher:What r the ppl of Turkey called?
Student:I dnt knw.......
Teacher:they r called Turks.....
Now what r the ppl of Germany called?
Student:They r called Germs.....
Friends Are like “Priya Gold Biscuit” Haq Se maango
Girl Friends are like Pepsi Yeh Dil Maange More
Wife is like a medicine Bas Ek hi kaafi hai
BREAKING NEWS:
KARACHI: Liyari mai ek hafta se bharpur jashan ka sama hai, logon ka kehna hai k
"Apna makrani bhai U.S.A ka saddar bana hai!
OBAMA BALOCH.
Garibon k lye"paktl"

Knjuson k lye "Telenor"

Buzrgon or bachon k
lye "Jazz"


Lafngon k lye "ufone"



Lovely,Smart&Royal
people use krte hn
"WARID"
Aap Aap Ho To Kya Aap Ho,

Ham Ham Hay To Kya Ham Hay,

Wo Golgappa Kya Tasty Hoga,

Jismey Paani Kam Hay,

Is Se Bakwas SMS Bhejo Agar Dam Hay.
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
BoY At Bus StoP saying 2 Girl:Dil JiGar Nazar kYa Hai Mein To TeraY LIYe Jaan B DeDo:

Girl: Wo To Deni Hi PareGi Q k Mera Bhai "MQM" Ka Unit IncharGe Hai...!