Main Niyat Karta Houn .

Main Niyat Karta Houn .
Main Niyat Karta Houn ..! K Ajj Say Hr Larki Ko Maa Samjhoun Ga...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apnay Honay Wale Bachoun Ki |''!''|
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3715 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
''A study has proved that all fools use their THUMB while reading a SMS.
Now its 2 late dont try 2 change ur finger! Catch another fool!''
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.


Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.


Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
Sapne ki tarah tujhe saja k rakhon,

Chandini raat ki nazron se chupa k rakhon,

Meri taqdeer mere sath nahi Warna
Zindagi bhar Tujy"MURGA" bana k rakhon :->
Bolaa dukaan-daar, ke kya chahiye tumhain. Jo bhi kahoge meri dukaan per wo paoge. Maine kahaa ke kutte ke khane ka cake hai, bola yahin pe khaoge ya leke jaoge
Hum ne tum ko captain banaya team ka, samajhdar samajh ker
"SHAHID...!"

tum to ball he khaa gaye naswaar samajh ker...!!
This is 4 Boom Boom Afridi... ;->
aGr 1 FamiLy k..

WaLDen baChoN sE,


BachAy WaLdain Se,


B.v Shohar Se,


Bahoo SaAs Se,

Nand Bhabi Se,


Behnoi saALay sE,

Susar Daamad Se,


JhoOT BoLaIn..


To aIsi fAmILy kO Kya KahAin gE?




>



Star Plus
Once there was Fight between teeth & tongue;


teeth: manay zra sa dabana hai or tumhari cheekh nikal aani hai



t0ngue:manay th0ri si bakwas karni hai or tum 32 k 32 bahir ho gay:-D
Pappu Dadi say:kya hum hamesha 5 hi rhnge? Aap, Papa, Mummy, Mai, Bahan.
Dadi: Nhi Beta Jab tumhari Shadi Ho Jaygi to Hm 6 ho Jaynge.
Pappu: Fir Behan k Shadi ho jaygi to hm 5 ho jaynge.
Dadi: Nhi Beta Jab tumhara Beta hoga to hm fir 6 Ho jaynge
Pappu: Fir Aap Mar Jaoge to hm fir se 5..... :D
Hamesha log password wo rakhte hain jo kabhi na bhoole,


16646
yeh password kis ka hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saeed Ajmal... =)
Master of puppets is pulling ur strings, twisting ur mind n smashing ur dreams. blinded by me, u can''t c a thing when i count to 3 u shall fall asleep 1,2,3,Zzz
sochti thi kab hogi uski shaadi,
kab honge unke ghar barati,
kab honge sang uske sajna,
kab chhodegi wo apna angna,
kab uski baari aayegi,
kab wo apne naye ghar apni sasural jayegi.