Main Niyat Karta Houn .

Main Niyat Karta Houn .
Main Niyat Karta Houn ..! K Ajj Say Hr Larki Ko Maa Samjhoun Ga...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apnay Honay Wale Bachoun Ki |''!''|
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3702 views       Funny

more Funny SMS Messages

God has given many qualities to you,
Good look, personality, charm, intelligence,
And many more……this is call as
“Allah meherbaan to gadha bhi pehalwan…”
kya aap meri love stroy sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sunain ge????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
waqeyaeee sunain ge?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.aap ko mery zaaati moamly main dakhal andazi ka koi haq nahin hai
Facts Abt Me:

Einstien Copied My Eqn E=Mc2
Bill Gates Was Asking For A Xp Cd Frm Me
When I Threw An Apple On Newton He Knew Abt Gravity
Master G Bachy Ka Lunch Kha Gaya.

Master G: Beta Ghar Ja Kar Mera Naam To Nahi Bataogy?

Bacha masumiyat sy: Master G Main Ammi Sy Kahun Ga

Ke Meri Roti Kutta Kha Gaya...
A Man Can Be Happy Wid Any Woman . . .


As Long As





He Does Not Love Her . . . ;->
U came alone pick me from my home take t ur home in ur bedroom put off ur shirt touch ur head 2 my cheast put ur lips on my lips "THANK GOD I''M DA BOTTLE OF PEPSI"
I have lots of jokes in my inbox,
But I can’t send you all of them,
It will take a lot of time,
So I’m sending you just 1 joke
.
.
.
“You are so beautiful”
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..


Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
U r BEST Heart Surgeon In the World , Beacause You Made a Place In My Heart Without CUTING and SPILLING blood . I am Lucky 2 have a Cute Friend Like You
Important essay for 2nd year english paper.

1. Marriage of Sania and Shoaib.

2. Hussey brothers vs AKmal brothers.

3. Merits and Demerits of facebooK.

4. Favourite Personality-Ahmed Faraz.

5. How to control happiness when electricity is available.
''Ye Sang-E-Marmar Sa Tarasha Gora Badan

Boond Boond Pighlta Shabab

Honto Se Laga K Dekhon Kashish Kaisi Hy

Kämbäkht Ye VANILA IcE Cream Cheez Hi Äisi Hy''