Main Niyat Karta Houn .

Main Niyat Karta Houn .
Main Niyat Karta Houn ..! K Ajj Say Hr Larki Ko Maa Samjhoun Ga...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apnay Honay Wale Bachoun Ki |''!''|
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3696 views       Funny

more Funny SMS Messages

''A drunk phoned police to report that thieves had been in his car.

"They''ve stolen the dashboard, the steering wheel, the brake pedal, even the accelerator!" he cried out.

However, before the police investigation could start, the phone rang a second time with the same voice came over the line.

"Never mind," he said with a hiccup, "I got in the back seat by mistake."''
Phone na kia karu DEAR
Mama hoti hain NEAR
Papa se lagta hai FEAR
Baat nahi hoti CLEAR
Dewaron k b hote hain EAR
IS liye SMS karu DEAR
No FEAR n everything CLEAR
1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.
hello..

hello..

hello..

hello..

Aawaaz nahin aa rahi?

HELLO...?

ab aawaaz ayi?

Ab bhi nahin?..

..Aawaaz ayege bhi kaise?

Pagal ye to sms aya hai!:-)
Father: Raat ko tum peekar room me gir gaye the.
Son: kya batau papa sab galat sangat ki wajah se hua.
4 dost, 4 bottle aur... saala peene wala sirf ek.
Reason Of Smile:Ek Ghar Se Har Waqt Hasne Ki Awazain Ati Thi.

Ek Din Ek Sahab Us Ghar Ki Taraf Gae K Itni Khush-Gwar Zindagi Ka Raz Malom Hoske.

Whan Jakar Pocha To Unho Ne Btaya, Ke Mere Biwi Larai Karte Waqt Mujhay Belan Se Marti Hai.
Agar Lag Jae To Wo Hasti Hai Aur Na Lage To Me Hasta Ho :-D
Once a Lady was drinking COKE,
MACHAR falls in ,Lady takes it out.
Machar Says MAA!
Lady asks why did u cal me MAA?
Machar says" Main teri COKE se nika hoon"
Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->
# Ek Pathan T.V Par Bomb Rakh Kar
Pakistan Ka Semi Final Dekh Raha Tha
B.V Na Pocha K Ya Bomb Kis Liya

Pathan: Agar Ya Haar Gaye To Puri Team Ko Bomb Sa Ura Do Ga
NAME: SAIMA

D.O.B:15/10/1988

WEIGHT:49 Kgs

HEIGHT:5''7"

COLOR:Whitesh

BIRTHPLACE:Lahore

DREAM:Behan banongi to sirf "IS SMS PARHNAY WALAY KI!
American : "our dogs find bombs"
Japanese : "our fish play footballs"
Pakistanis : "ye to kuch bhi nahi hamaray to gadhay bhi sms parh laitay hain"...
Kisi ko"ISHQ"ki tarap maar deti hai,

Kisi ko"PYAR"ki gehrai maar deti hai,

Jo is se bach jaye, use "Pakistan ki Loadsheding" mar deti hai. . . ;->