Main Niyat Karta Houn .

Main Niyat Karta Houn .
Main Niyat Karta Houn ..! K Ajj Say Hr Larki Ko Maa Samjhoun Ga...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apnay Honay Wale Bachoun Ki |''!''|
  

May, 18 2010     165 chars (2 sms)     3714 views       Funny

more Funny SMS Messages

"LUCKNOW" Me 2
Bachey Aapas Me Larr
Rahe Thy ...

1st Ne 2nd Se Kaha:
Dekhiye Janab ! Agr Aap
Humari Baat Nhi Mane''n
Gy Tou Hum Aap k
Walid-e-Mohtaram Ki Shan
Me Ghustakhana Kalmat
Pesh Kare''n Gy

2nd: Tou Hum Aap k
Rukhsar-e-Mubarak Pe
Aisa Tamaancha Baja
Laye''n Gy k Gaal Gulaab
Ki Patti Ki Trha Chamakne
Lagy Ga .. ;->
Congratulations to you, my old friend,
Birthday wishes to you, I do send.
You look good for your age, I could say,
But you look good to me any day.
When I look in the mirror, I sigh,
''Cause I know the mirror doesn''t lie.
You''re aging like me, so you surely can see
That you''re getting to be an old guy.
Hey how r u?How''s life?
Buddy my engagement is fixed on the 30th of this month
so u r invited n please pray for me!!!

hAmY
Ek Doctor Apni Beti Ki Shaadi Kis Se Karega. . .?








Socho










Thora aur Socho







COMMANDER SAFEGUARD Se





Kyun k yehi Hai Doctoron Ki awaleen Pasand ;->
2 men were talking!

1st Said- I got married Bcoz I was tired of Eating out, Cleaning house, n doing laundry work.

2nd said- I took divorce 4 d same Reason ;->
Girl:If V Get Maried Stp Smoking
Boy:Ok
G:Drinking Too
B:Ok
G:&Goin 2the Night CLUB.
B:Yes
G:Wat Else U Can Leave
B:D Idea Of Marry U

Question: Why do some teachers
wear sunglasses?
Answer: Because their
students are very bright! ;-)
Bewaqofon Ki nishaniya::: 1.Hamesha bewaqt misscall karenge………. 2.SMS muskura k padenge…………. 3.niche mat padna……………. ………… ……… ……………………���.. ……….. Jo bat mna karo wo zaror krenge

~SHARIF LARKi~




khabardar! Jo Ainda agar mera peecha kia to,,,
.
.
.
.
.
.






Woh saamney wali gali mein white gate wala mera ghar hai... ;->
Boy:Sir Ap Apni Beti Ki
Shadi Mjh Sy Kr De''n
Me Ap ko Us k Wazn k
Brabar Sona Dunga
Sir:Mjhy Wqt Do
Boy:Sochny k Liye?
Sir:Nhi Beti Ka Wazan
Brhane k Liye ;->
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera