When sum1 touches u & u dont feel it

When sum1 touches u & u dont feel it
When sum1 touches u
& u dont feel it

its IGNORANCE


Wen sum1 touches u
& u feel it

its LOVE.


But When nobody touchs u but u feel it

then its KHUJLI... <-;
  

May, 18 2010     178 chars (2 sms)     2805 views       Funny

more Funny SMS Messages

Thandi hai CoFFe garam kar Lo, Is PaTHar DiL ko thoda sa NaRaM kar Lo, Aapke hote hue InBoX khali Hai, Thori si to YaaRoN sHaRaM kar Lo...;-)
''---tension sms----
Is sms mai apni sari Tensions Fill kero
-
-
-
-
-
-
ker di..?
Good
ab is sms ko-Ravi- mai bhank aoo

-
-
-
-
-
-
ku k tension lyny ka Nai dyny ka :)
hahah''
Agar WINDOWS Punjabi Main Hoti Tou . . .

SEND = SUTTO

INSERT = PAO

DOWNLOAD = THALLE LAO

DELETE = MITTI PAO

RUN = NASO

SEARCH = LABO

ALT CTRL DEL = SYAPA HII MUKAO . . . ;->
Santa-jab meri nayi nayi shadi hui thi

mujhe biwi itni pyari lagti thi man karta tha khaa jaun.

Banta-aur ab?

Santa-khaa hi jata to acCha h0ta.
Hubbies do only two things wrong.....

They always say wrong
They alway do wrong
can u read fast in english !

MY
A my
They my
They they my
A my they na my.

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
Khulay nahi hain maaf karo:.
Every normal person has 72 heart beats, but for myself its 73. the extra 1 is ur smile. So don’t stop ur smile, it will affect my heart.. Keep Smiling
1 TT Pistol Ki Qeemat Tum Kia Jano Musharaf Babu . . .

Har Larke Ka Khwab Hota Hy 1 TT Pistol

Har Mard Ki Shaan Hoti Hy 1 TT Pistol

Aur

Mobile Cheen''ne K Kaam Aati Hy 1 TT Pistol ;->
Ali : Mama main bara hoke Pilot banonga
Mamma : Beta mujhay kaise pata chalega ke ye mere betay ka jahaz hai?
Ali : Guzarte waqt apnay gher per Gola phaink dia karonga.
Fizayen kehti hain pyar karo


hawain kehti hain pyar karo


ghatayen kehti hain pyar karo

lekin

.




ghar walay kehtay hain ke


tussi bahot chotay ho

thora intezaar karo
''Agar Koyi Achha Sa Msg. Hai To Use Jaldi Se
.
.
.
.
.

Paper Par Likh Kar Almari Me Band Kar Do
Kahin Galti Se SEND Na Ho Jaaye..!!!''


Apni Biwi Ko 100% Apni Kamai Dene Pe 20% Sukh Milta Hai

Dusre Ki Biwi Ko 20% Kamai Dene Pe 100% Sukh Milta Hai