When sum1 touches u & u dont feel it

When sum1 touches u & u dont feel it
When sum1 touches u
& u dont feel it

its IGNORANCE


Wen sum1 touches u
& u feel it

its LOVE.


But When nobody touchs u but u feel it

then its KHUJLI... <-;
  

May, 18 2010     178 chars (2 sms)     2808 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jab se tumhein jana hai,


Jab se tumhein paya hai,


Her dua mein tera naam aya hai,


Taa k pooch sakun rab se k,



''''Yeh tu ne kaisa ajooba
banaya hai..?
Ek din Tarzan janwaro ko
unki Zaat bata raha tha,
Sher-RAJPUT
Cheeta-JUTT
Hathi-BUTT
Ghora-MALIK
Gadha-PATHAN
Gadha chilla k bola"
Bhai me ghada he thek hon:-)
,-|''"""""""""''''''|
/--[SMS PoLiCe]
''''''O''""""""O"O''""
Hum aapko arrest karne aae hain,apki complain hai k aap apne Doston ko koi SMS nahi karte..
Manzil ki taraf barhtay raho,
Jo dil kahe woh kare woh raah chuno.
Peeche walon ko aagay mat aanay do.
Or jo aagay hain unse aagy niklo.
.
Tub he ek achay Truck Driver ban pao gay.
New Remix Song Of
"ALI AZMAT"
.


.


.


.


.


.


.


Junon Or Ishq Se Barhti Hai Abadi. . . . . . . .;-.
"DIL MANGAY MORE"
The Two

Dangerous

Weapons In The World

Other Than Nuclear Bomb ...

1) A Girl''s Smile

2) A Girl''e Tears ...
Kya Tum Gareeb Ho?
Reply With

"Yes Or No"










Agar Ameer Ho To 50 Ka Balnce Share Karo.



Agar Gareeb Ho To Ye Message Kisi Äur Ko Forword Käro!
1 Admi K Ghar K Paas 1 Faqeer Kuch Yun Sda Lga Rha Tha :
Baba Anda V Kha Lynda Ay,

Baba Chaval V Kha Lynda Ay,

Baba Ice Cream V Kha Lynda A

Baba Burger V Kha Lenda A
Baba Sendvich V Kha Lenda A
Us Admi Ne Window Se Sir Nikal Kr Kaha
Baba "Chittar" V Kha Lenda Aa?
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.
NOTHING COMES FREE OF COST
IN THIS WORLD INCLUDING MY MESSAGE.
SO I HAVE DECIDED TO CHARGE FOR MY MESSAGE
AND THE PRICE IS
"YOUR SMILE"
Shuru

ALLAH ke naam se

JO bara rehm wala ha




main pana mangta hun us shetan se

jo


jo


jo


jo


mera sms perh raha ha
Doctor to sardar : You will die within 2 hours.
Do you want to see any one before you die?
Sardar : Yes. A good doctor