When sum1 touches u & u dont feel it

When sum1 touches u & u dont feel it
When sum1 touches u
& u dont feel it

its IGNORANCE


Wen sum1 touches u
& u feel it

its LOVE.


But When nobody touchs u but u feel it

then its KHUJLI... <-;
  

May, 18 2010     178 chars (2 sms)     2812 views       Funny

more Funny SMS Messages

BOY:
Ae Bewafa Tu Ne Dil Jala Dala
Dil Jal K Raakh Hogaya


GIRL:
Teri Ye QUrbaani Bekaar Nahi Jayegi
"RAAKH"
Idhar Bhej De "Bartan'' Dhoney K Kaam Aayegi . . .
beautiful girl : is dress ki kia price hai?
shop keeper : only 5 kisses
beautiful girl : us dress ki?
shop keeper : only 10 kisses
beautiful girl : donno dress pack ker do bill dadi dain gi
Ek Pathan Ne Kisi Ko Phone Kia.. Wahan Se Jawab Aaya.. "The Number U''ve Dialed Is not Responding At The Moment"
Pathan Bola: Koi Baat Nahi Baaji, Usko Bolna Hum Baad Main Phon Kare Ga.... ;->
When Sardar was traveling with his wife in an auto, the driver adjusted mirror

sardar shouted " you are trying to see my wife? " sot back , i will drive.
"I''m going on vacation . Could you suggest a thrilling crime story ?" Santa asks to Banta. "Here this one is so suspenseful you won''t be able to put it down" replies Banta. "only on the last page do you find out that the gardener did it".
''Aslam ek raat macher dani say bahir so raha tha. Maa nay poocha k Aslam beitay isa q kertay ho?
Aslam:maa gee, macheron ko bewakoof bana raha hoon. Woh samjein gay k mein macher dani k ander hoon, hahaha....''
Papu k abu ka printing press hai.

pehly jub bijli hova kerti thi to papu ko pora din press pay kam

kerna perta tha mager jub say ap ki hokamat ai hai tab say na bijli

hoti hai na mujhy kaam kerna perta hai..

Pora din moj masti main guzerta hai..

Ferq to paraa hai . . !

Jeo Musharaf . . . ;->
Aaj kal ki larkiyan husn par naaz karti hain..









Ajkal kuch larkiyan husn par naaz karti hain,





Pehla kalma ata nai English main bat karti hai. . . . :P
1Admi Dosto Ki Mehfil SE Raat Late Ghr Gya
Dosto Ne Pucha K Bivi Ne Kuch Kaha To Nai
Admi Bola Naì Kuch Khas Naì BS YE
2Dant To Mai Wesay ß Niklwane Wala Tha
Jab Kabhi Toot K Bikhro to Batana Mujhko...





Main Tumhain Welding waly k Paas le jaon ga. :-)

Apne mulk ki hifazat karain




Kyun k






Ap ko dulhan yahan se hi milni hai... =P ;->
Tum Bohat Hi

Sweet

Cute

Decent

Good Looking

Nice

Intelligent



Lardke Ka SmS Parh Rahe Ho...