When sum1 touches u & u dont feel it

When sum1 touches u & u dont feel it
When sum1 touches u
& u dont feel it

its IGNORANCE


Wen sum1 touches u
& u feel it

its LOVE.


But When nobody touchs u but u feel it

then its KHUJLI... <-;
  

May, 18 2010     178 chars (2 sms)     2811 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wesy to Amir khan ki har
movie men koi lesson hota hai,


Lakin 3 idiots men us ny
dunya ko aik new bat batayi..,

"ENGINEERS B DELIVRY KAR SAKTY HAIN" :-)
PAHELI Of THE DAY.

Insan khait mein POTTY karte waqt pehlay susu kdun karta hai.?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ta kay PADD martay waqt mitti na urray.
Which part of body is most sensitive while watching adult movies .?
Guess what?
Ha ha ha u r wrong.
Its ur ear 2 make sure k koi aa to nahi raha.
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name
Cool Sign

In the front of

Yard Of A

Funeral Home ...












Please Drive Carefully
We''ll Wait ... =P ;)
''Usnay Mehsoos Bhi Na hony Diya,
Yuoon Kahani ka Rukh Moor Diya,
Milny Julny main ki Kami Pehly,
Phir Rafta Rafta Hameen Choor Diya..,''
Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja















Ye Keh k Pappu Ko
Chorh Gaya Raja











Double Sawari Band
Hy, Tu Bus Pakar
K aaja ... ;->
Once bread and butter were travelling by plane... plane crash hua...
bread marr gayaa.. lekin butter nahin maraa... kyon ???









Because woh Butter FLY thaa..
(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim,
agar aurat se pit jaye to buzdil,
aurat ke agay chalay to Firoun,
peeche chale to zan mured,
aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous,
agar kuch na kahe to beghairat,
agar ghar se bahar rahe to awara,
ghar mein rahe to nakara,
bachon ko dantay to jabir,
na dantay to laperwah,
aurat ko kam se rokay to daqianos,
na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
.
.
Haye Mard bechara jaye tu jaye kahan...
''Why''d the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.''
Aaj Phir Ek Pathan Pit Gaya:

Pathan Shia Ki Majlis Mai Gaya,

Aur Wahan Dekha Sab Seenay Pe Haath Maar Rahy Hain.

Pathan Samajh Gaya Aur Zor Zor Se Haath Maar Kar Cheekha.

AAL IZ WELL.

AAL IZ WELL. :-)
Musibat ka Syrup ho tum,
Tension ka Capsule ho tum,
Aafat k Injection ho tum,
Per kya keren Jhelna parta hai, kyon k DOSTI ka Oxygen ho tum.