The best way to

The best way to
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
  

May, 14 2010     194 chars (2 sms)     3525 views       Funny

more Funny SMS Messages

Please pass this msg to all friends n help me.
I’m imdad
Blood group (0-)
urgently need
2 bottles….
Of
fanta and coke
with
1 large Pizza
thanx..
Pathan
Public Toilet mei gya to
Diwar Pr Likha tha

Dunya Chand Pr Pohnch gai hy
Aur
Tum Yahan Bethay ho

Pathan
Nechay Likh Aya

Bus
kar k
Hum B ja rha hay!

Paper mei is Liye Mere 100 Number Aaye hain pAppu...



Likh k Aaya tha...
" HAR SAWAAL KA Ek HE JAWAB ALTAF ALTAF " =P ;->
Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
Marriage s like
going to Resturant
U order Ur choice
from d menu & then
look at d neighbouring table & wish
KASH YE ORDER KIA HOTA
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai
This is my leg
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Itne Dair Dabane ke Liye Thanks.I Feel Much Better Now... :-)
Walk In Ur Own Path,
Love In Ur Own Style,
Talk In Ur Own Words
Help In Ur Own Ways
Then People Will Say

Ae Sala Kisi Ki Sunata Nathi

American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->
aby yaar jaldi tv lagao zardari ko mardia hai.































kia hua roz afwaah sun rahy hona aaj aik humari tarafsy sahi ;-)
Pani mai whiskey wilao
to nasha charta hai pani
mai rum milao to nasha
chaeta hai pani mai
brangy milao to nasha
charta hai to pani mai
kuch garbar hai.....-;>
_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________


Kuch Nahi Bus Meray Mobile Ko apkay Mobile Se Pyar Ho Gaya Hai Ais Liye LINE Mar raha hai :)