The best way to

The best way to
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
  

May, 14 2010     194 chars (2 sms)     3531 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek chooha sharab k drim mein gira,bahar nikal kar mast hokar sath mein soi huwi Billi ki dum pe paon rakh kar bola:
.
.
.
.
.
"UTH MUNNI, CHULBUL PANDEY TERA DANCE DEKHNE AYA HAI"
Things in Boys’ room Before marriage:
Perfumes
Love letters
Laptops
Cards
N95
After marriage:
Pain killers
Loan papers
Unpaid bills
Nokia 1202..
Pesh hai... For the first time
In your Mobile
Nahati hui Larki.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Aaj thhand hai, Kal nahaegi!
''Yaar Aik Kaam Tha Tum Se!
..........
.
.......
.
.....
.
.......
.
....
.........
Please Ye Nuktay to Gin k Bata Do.''


1 Memon se marny k Baad farishty ne Pucha:

''''koi naiki ki thi Duniya mein?
Memon: "haan aik faqeer ko 1 Rupiya dia tha, 1 Masjid mein 1 lota Rakhwaya tha, 1 Hospital ko 5 Rupay diye thay, farishtay ne kaha,
Ye lay apne 6 Rupay, Lota Pakarr aur Dozakh mein chal Shabash.
Jo Tum Ko Dil Se Pyar Kare

Tum P Jaan Nisar Kare

Tumhara Sada Intizar Kare

Tumhari 1 Ada P Qatal Hazaar Kare
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Koi
PAGAL
He Hoga............
Jab raat ko koi aap pe charh jae
aur apni moochon se apko Chhoye
Apni Balon wali Taangen aap pe rakhe
to Samajh jana k Yeh


Cockroach Hai..!!
Mobile & Mobil Oil
Me Kya Same Hai?







Dono Ka Kharcha Insaan Ki Kamar Tor Deta Hai.
Parhai karo
fail hone se mat daro
larkiyan chero
badnami se mat daro
her larki ko propose karo
Inkar se na daro
Kyunki
GEETA main likha
hai
karam karo
Phal ki chinta mat karo.......
''"""wo
aksar
mujh
sy
kaha
karty
thy?


"TUMHAIN
APNA BANA KAR HI CHORENGY."



us
nay
bilkul
aisa
hi
kiya???



""APNA BANAYA
OR

CHOR DIYA...''
Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->
True meaning of "GIRL":

"G"=GAPSHUP me sabse aage..

"I"=INNOCENT sirf shakal se

"R"=RONE ki automatic machine

"L"=LARAI mei kisi se kam nhi..