The best way to

The best way to
The best way to
releave stress is

To put your head on
the table, snooze,
yawn and say loud ...



























"Bhaar Main Jaye
Company ..." ;->
  

May, 14 2010     194 chars (2 sms)     3507 views       Funny

more Funny SMS Messages




Aisi Konsi jagaha Hai
Jaha Ameer se Ameer insaan B
katori le k khada rhta Hai







Pani Puri wale k paas.
''How do you save a man from drowning? Take yer foot of his head.''
dekh ker taj mahal, shah jahan k potey boley.
.
.
.
.
.
aaj hamarey b bank balance hotey,

agar dada chichorey na hotey.
A sleeping lion
is stronger
than
A barking dog

SO a
sleeping
student
is better
than A
barking teacher

By-
Last bench association
let them BARK WE DONT CARE!
Last Night. . . .


I Dreamed I Ate A Ten-Pound
''''Marshmallow''''



&



When I Woke Up





















The Pillow Was Gone . . . ;->
''Gazab Ka Nakhra Ajeeb Style Hai.
MSG nai Karty Or Khety Ho Mery Pas Mobile Hai.
Be-Sharmi Ke Had Tu Dekho
Ye Parh K Bhi Aap K Cheray Pe Smile Hai.''
''Na jane log kion dartay hain,
kuch log to SMS bhi nahi kertay hain,

Aur kuch aise b hain Ap jaise is duniya mein,
Jo MISCALL mar k bhi,balance check karte hain.''
DaD: Mazar-e-Qaid Kaha hai?
Son: Pata Nahi
Dad: Kabhi Ghar se Nikla karo
Son: Abu ,Yaqbon Sahab Kaun Hain?
Dad: Pata nahi
Son: Kabhi Ghar mian bhi ap Raha Karu !
Kya Aankhen hain kya
zulf hai khy chehra tum
ne paya hai,

Aisa lagta hai jasy
Peepal k per se bhoot
utar k aya hai,

.

.
Bura laga?
.
.
To vapis char jao.;->
''Tere liye har GUM ka Rasta mor don
Tere liye "CHAND TAREY" tor don
Bas tu aik bar "HANS" k dekh lay
Teri Kasam tere saray "DAANT" tor don.''
Larki Waley : Aap Ka
Beta Kia Kerta Hy ???


Larke Ki Maa





Mera Beta 3 Rs
Mein 500 Sms
Kerta Hy ... ;->


Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"