Dentist''s Advice on Secret of Good Health:

Dentist''s Advice on Secret of Good Health:
Dentist''s Advice on Secret of Good Health:

Alwys treat your toothbrush like a b0yfriend.
Dont let anybody else use it & get a new 1 every 3 months.! B-)
  

May, 13 2010     158 chars (1 sms)     4111 views       Funny

more Funny SMS Messages

Height Of Inspiration



College Ka 1 Student College K Toilet Mai Gya

Jab Ander Ja K Wo Cummood Pe Betha To Samnay Likha Tha

Itna Zor Taleem Per Dete To Exam Mai A+ Grade Laitay
Doctor To A Kid:

Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?
Kid: Yes ... !
Doctor: When ... ?
Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
Tuje apne Piar ki khushbu se door door kar dun,

Fauji boot utha k marun aur choor choor kar dun,

Cherry blosam ka istmal karo tuje Noor Noor kar dun,

Izhar-e- mohabbat k taor pe apni nazron se dafa door kar dun.
''If you think there is good in everybody, you haven''t met everybody.''
What’s the diff between Dava & Daru?
Dava is like girlfriend,
that comes with expiry date and Daru is like wife,
Jitni purani hogi utna sir chad ke bolegi.
Raat Ko Hamesha Kapray Utaar K Sona Chahiye.../

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Rassi Say...!
Q k Barish Ka Kuch Pata Nahi Hota.......
''Laakhon honge nigaah mein kabhi mujhe bhi pick karo....
Mere pyaar ke ICON pe
Kabhi to DOUBLE-CLICK karo........''
Pathan Ka baita Awaaz badal Ker Apnay Master Ko Çall Kerta Hy.. "Maira baita Aaj Theek Nahi Hy, Aaj Nahi Aa sakta" Master Awaaz Pehchan Ker Ghussay sy ßola.. Tum Kon baat Ker Rahay Hou? bacha Ghabratay Huay: Mairay Abbu baat Ker Rahay Hain..
50th Birthday Messages

The years between fifty and seventy
are the hardest.

You are always being asked to do things,

and yet you are not

decrepit enough

to turn them down.
Agar koi achha sa Msg he to use Jaldi Se
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Paper par likh kar almari me band kar do.
Kahin galti se SEND na ho jaaye,
Kanjoos.
do u know wht is mobile








?






?




?







yeh haath main kia chapal pakri hui hai
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....