Lover Gives Love

Lover Gives Love
Lover Gives Love

Father Gives Protection

Mother Gives Life

But A Real Frnd Gives

Nice Girls Cell #''s

Dat is frndship

Now It''s A Gud Chance

Prove Ur Frndship ;->
  

May, 20 2010     186 chars (2 sms)     3311 views       Funny

more Funny SMS Messages

In Dosti Ki Rahoon Main Dhoka Na Dena Dost Mera Yaqeen Tujh Py Aisa Hy Jaisy Zubaida Aapa Ko Apne Totkon Per. :-P
''Larka: tumhari Zulfon sy khelney ko jee chahta hai.....

larki ne wig utari or kaha: Loo khelo per de dena subah university bhi jana hai:-)''
''Phulo me gulab acha lagta he..
Neend me khwab accha lagta he..
Aap bhale he hame sms nahi bhejo,
Hume to aapki kanjusi ka ye aandaz accha lagta he!''
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
BOY: "Muj se shadi karo gi"


GIRL: Kyaaaaaaaaaaa?



BOY: Achi film hai na..!


GIRL : Kuttay k bachay..!



BOY: Whaaaaaaaaaat????



GIRL: Kitnay cute hotay hain na....


NEWS

.

.

MErE MobiLE mE KhudKAsh BoMB hAmLA huA hy..
12 sMs Moke pEr jAnbAhAk,
25 ShAdEEd ZAkhMi,
50 sMs LA pAtA,
Or..
8 sMs nE INboX mE dAm tOr diA.. =P ;->
Angry boss: Tumne kabhi Ullu dekha hai?
Executive (sar jhukate hue): Nahin sir.
Boss: Niche kya dekh rahe ho ? Meri taraf dekho
"students Vs teacherz"..
.
.
When We R in class, We R ''students'',
When They R in class, They R ''scholars''
When We corect Our writing, its ''overwritting'', when They corect their, its ''correction''
When We copy from otherz, We R ''cheaters'', when They copy, They R ''quotes''
When We joke in class, We R ''jokers'', when They joke, They R ''witty''
When We Don''T Do Our work On time, We R ''sluggish,''
When They Don''T Do, They R ''busy''
.
.
Kya Ye khula TAZAAD Nhi?
A public Service Msg


Agr aap k kisi aorat se Najaiz ta-alluqat hain aor us main se koi Bacha Paida ho jata hy to aap us ko kisi koory k dhair Pe na Phainkain .

Balky usy Paal Pos kar Taleem Dilwaien aor . . . !




"Wapda Main Bharti Karwaien"=P;->
Imagine world without girls
roads sunsan markets viran
na janu na jan
na koi girl friend k liye preshan
bas namaz & quran
&
sarey larke direct jannat ul maqam
Yeh Alif Bay Pay Parh kar A to Z kehte hain,

Hum Inko Pagal,
Yeh hamay MAD kehte hain,

Chalo Ammi ko to Mummy,

Lekin Zinda Baap ko bhi DAD kehte hain.
Kitney Masoom Hain Is Shehar K Log. . .


Khud Paadd Mar K Poochtey


Hain Bo0 Kahan Se A Rahi Hai..