Lover Gives Love

Lover Gives Love
Lover Gives Love

Father Gives Protection

Mother Gives Life

But A Real Frnd Gives

Nice Girls Cell #''s

Dat is frndship

Now It''s A Gud Chance

Prove Ur Frndship ;->
  

May, 20 2010     186 chars (2 sms)     3308 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mom: Have you given the goldfish fresh water?
Child:No Mommy, they still have not finished the water I gave them last week... ;->
Shayad barish hone se pehle asman nela na ho,


Shayeed andhi aane se phle mosam pila na ho,


Magar ye to ho he nhi skta k tum so kar utho or
"BISTER GILA"
na ho !!!!!!!!!!!!

___@
___/_DON_\___
[_(@)______(@)



DON Ki Car Se Cheeni Nikaalna,
Mushkil He Nahi Namumkin Bhi Hai.


Kyon?


Kyon K

Don Khud Ek Pao Cheeni Le Kar Ja Raha Hai. :-)
Teacher : ALLAH ne ''''PAIT'''' q banaya hy.???

.
.
.
..
.
.

.
.
.
Pathan :
SHALWAR bandhane k lye...:-D
MATAN ready ?

Yes boss


FISH ready ?

yes boss

OMLET ready ??

Yes boss

Chicken ready ??

No boss,

Why ??

KOKAR abhi sms pahr raha ha
Remember !

Divorce is never a
solution
Try to stay away for
few years

If differences dtill
persist


Just



KILL YOUR WIFE

(Peer Asif Zardari) ;->
Ek Sahab Tez Chaltay Ja Rahay Thay,

Ek Larki Ko DeKh Kr Ruk Gaye Or Bolay

"Mainay Apko Pehlay Kahin Dekha Hai"

Girl Answer:Yes! I''m Nurse In Mental Hospital;-)
All da elecTrons were having parTY suddenly proTons aTTacked ThemA herO came & saved da eLecTrons.TheY asKed hero "who r u?"he said "Bond .....Covalent bond"
Ek ladka.. jiska angrezi mein haath tang tha...

usey first year mein ek ladki se pyaar ho gaya..

3 saal tak kaafi koshish karke.. I love you..

bolna seekha.. aur himmat karke.. final year mein..
ladki ko propose kiya.. said-- I Love you!!
Girl replied - I know..

ladka wahan se bhaag gaya.. doston ne poocha kya hua..
to udaas hoke bola.. mana kar diya.. kehti hai I no..
''Jis doodh mein makhkhi ho, wo doodh na piya karo,



kanjus ek phone nahi kar sakte, kam se kam ek SMS to kiya karo...''
Interviewer:What is your birth date?
Sardar:13th October.
Interviewer: Which year?
Sardar furiously: Stupid...Every Year !!
;-)
next generation will learn the alphabets in this wat :
A-APPLE
B-BLUETOOTH
C-CHATING
D-DOWNLOAD
E-EMAIL
F-FACEBOOK
G-GOOGLE
H-HOTMAIL
I-I POD
J-JAVA
K-KINGSTON
L-LAPTOP
M-MESSAGE
N-NOKIA
O-OUTLOOK
P-PRINT
Q-QUICK TIME
R-RAM
S-SERVER
T-TOUCH SCREEN
U-USB
V-VISTA
W-WIFI
X-XP
Y-YOUTUBE
Z-ZUBAIDA AAPA