Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?

Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?
Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?












,coz
The head had to be hollow to make a restaurant in it. . . ;->
  

May, 20 2010     149 chars (1 sms)     2753 views       Funny

more Funny SMS Messages

A sardar went to a doctor...
Sardar: Doc i hav sevior loose motions and i m not able to stop it , i tried everything .... everything
Doc: Did u try lemon
Sardar:Ya , but when i removed it ... it started again
PREDICTION: After the death of Imran Hashmi , wat will be written on his grave ?

Do NOT disturb Sony day salay ko pehli bar akeela so raha ha
1 sardar ki Maa ki tabiyat kharab thi.

jab hospital le gaye to doctor ne bola k
TEST hongy,
Sardar bola
In ki umar ziyada ha,
TEST nahi,
1 DAY ya 20/20 Karwa lo
Atleast once in a day,
Millions of
People in
this World
stand on
Single Leg!

Guess when?




Don''t know?


Its easy!

While wearing CHADDI... =P ;->
If time doesn''t wait for you, don''t worry! Just remove the damn battery from the clock and Enjoy life!
Shaadi ke pehle - Hum Aapke Hai Koun? :)
Shaadi ke baad - Barbadi Ka Kaaran :(


Shaadi ke pehle - Yes Boss :)
Shaadi ke baad - Yes Boss :(


Shaadi ke pehle - Mere Sapno Ki Rani :)
Shaadi ke baad - Chutki Ki Amma :(


Shaadi ke pehle - Kabhi Kabhi :)
Shaadi ke baad - If you are lucky :(


Shaadi ke pehle - Aao Pyar Karen :)
Shaadi ke baad - Aur Bhi Kuch Kaam Karen? :(


Shaadi ke pehle - Hum Apke Hain :)
Shaadi he baad - Hum Apke Hai Koun?
Sahab:
Tum bathroom mei q ghus aye,
kia tumhain pta nahi tha k main naha raha hoon?
Mulazim:
Hazur galti ho gai,
main samjha tha begum sahiba naha rahi hain;-)
In Olden Days,
If A Student Was In D Principal''s Office It Meant He Was In Trouble!

Nowadays,
It Means D Principal Is In Trouble!
Munna Bhai asked Circut!Boly Tu SMS prhny wala MONKEY ha k DONKEY?Circut:Bhai Simple agr rply kiya to MONKEYnhi tu DONKEY.Boly Tu Abi pta chal jayiega.
itni pyar bhari nazron se dekha usne mjhe

AYE DOST

dil to gaya hi gaya

sath main 10 rupay wala somasa bhi gir gaya
1 pathan pilot jahaz land karne per boht khush hua

neeche staff ne usey hatho hath dhar lia or airman uski wardi utarne mein help karne laga

pathan fakhar se:aj mn ne india ke 2 jahaz,
1 aabdoz ko mara hai,
airman:lekn sir g apne 1 ghalti krdi

pathan:wo kia?

Airman:bs ap ghalti se india land kr gaye hain.
Larki k Galon Pr Gulab Ki Patti Pyar Se MArne Pr Responces:

English Girl : U r Too Naughty Sweet HEart !!

Urdu: Na KAru Jano

Punjabi : Para Hat Way Haram Deya