Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?

Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?
Q:Why did the statue of liberty have to be a woman?












,coz
The head had to be hollow to make a restaurant in it. . . ;->
  

May, 20 2010     149 chars (1 sms)     2750 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ghajini me Aamir khan ne apko kia msg deliver krne ki koshish ki hai?


Nahi pata..?


Aray bhai yehi,

K Ab ganjay bhi maang nikaal sakte hen....;-)
Kareena Ne Recently apnA ek wEb-siTe lAuncH kiyAA.... Ab wEb-siTe ka naAm baTaAo..!.
.
.
.
is it www.jAbwEspL|T.com

nAA..!
.
.
.
.
.
Is it www.OnLySaiF.com
nAA..!
.
.
ek aur guesS maAro
.
.
arRe bAbA.. DONT BE A BALTI
.
.
.
lOgOn to I"BEBO".Com
Galileo used 2 study in small lamp;

Graham Bel used 2 study in candle;

Shakspeare used 2 study in street light

Muze ye samaj me nahi aata;

"SAALE DIN ME MAKHI MARTE THE KYA?
On 20th. Anniversary husband deep in thought.
Wife asks: what r u thinking?
Husband: Do u remember when ur dad caught us dating?
Wife: Yes
Husband: He pointed his gun at me n said either marry my daughter or go 2 jail for 20 years.
Wife smiles. ''''Yes.''''
Husband: Ahhhh! I would''ve been free today... =P ;->
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari
In School Canteen,There Was A Basket Of Apples With Notice Written :

"Don''t Take More Than 1, God Is Watching!"

A Little Further There Was A Box Of Choclates,
A Naughty Child Wrote:
"Take As Many As U Want. God Is Watching The Apples":-)!
Most Touching Lines
Said By A True Lover
To His Love While
Break Up ...


























"Chal Bey Chal Mere
Gift Wapis Ker ... " =P ;)
''O sms parhne wale Teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
?
?
?
Bht yad arai hai yar ;)''
RAM -yaar relince k har phone ke piche 3G CDMA kyu likha hota hai?

SHYAM - Oye itna bhi nahi malum 3 Gujrati Chor Dhiru Mukeshbai Anil (ambani).........;->
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''
Ek Bus Conductar
Ki
Shaadi Ho
Rahi
Thi,
Wo
Stage
Pe
Sofay
Pe
Bethe
Hue
Apni Dulhan
Se
Bola="Zara Idhar
Ho
Kar
Betho Baji
ye 3 ki seat hay.


What is the difference between wife & saali?

Saali is Beauty,
Wife is duy,

Saali is passion,
Wife is tension,

Saali is patakha,
Wife is sayapa,

Saali is cool,
Wife is fool,

Saali is tuty-fruity,
Wife is qismat futi,

Saali is fresh cake,
Wife is earth quake…:p