2 Makkhiyon Ne Food

2 Makkhiyon Ne Food
2 Makkhiyon Ne Food Restaurant mein Khaney Ka
Order Diya...

1st: Mere Liye PoTi Le aao LeHsan K Sath..

2nd: Mere Liye bhi Le aao Lekin LeHsan Mat DaLna..
Mu se Boo aati hai..
  

May, 21 2010     183 chars (2 sms)     3493 views       Funny

more Funny SMS Messages





3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Once Upon A Time
.
.
.
.
.
.
.
A Boy Asked To A Girl:
''''Will U Marry Me. . . ?''''



Girl Said: ''''NO''''






Aur Is Terha Larka Hansi Khushi Rehne Laga . . . ;->
Har Yug Me Aisa Hota Hai,
Har Student Ishq Me Khota Hai,
Padhayi Reh Jati Hai Sirf Dikhave Ki,
Aur Fir Haal-E-Dil Mark Sheet Par Bayan Hota Hai


+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674

~ Tum BiN ~
My nights are going sleepless,
my days are going useless.
So I asked GOD,
“is this love?”
GOD replied,
“no dear, result is near”
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.
stupid questions with smart answers....
boy:may i hold u r hand?
girl:no thanks its not heavy.
boy:plz say u love me..
gorl:u love me..
girl:if we get engaged will u give me a ring?
boy:sure whats u r mobile no..
girl:darling,i want to dance like this for ever
boy:dont u ever want to improve...



A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}



Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya
Santa: Mene Kal SANIA MIRZA Se Phone Pe Baat Ki.
Banta: That''s Great Yaar..
Usne Kya Kahaa..??
Santa: Usne Kaha





Wrong Number
Feeling is a painting - neva spoil it

Face is a book - try to read it

Love is precious - dont miss it

Frendship is a mirror - dont break it
SaRdar ji went to meet this Chinese fren who is dieing in Hospital!
Man says: CHIN YU YAN and dies.
Sardar jee goes 2 china 2 find meaning of fren last words
The meaning is -> YOU ARE STANDING ON THE OXYGEN TUBE!
Our education system has a drawback;
it does not teach us teamwork.
When we solve our tests collaboratively,
they call it cheating... ;-)