2 Makkhiyon Ne Food

2 Makkhiyon Ne Food
2 Makkhiyon Ne Food Restaurant mein Khaney Ka
Order Diya...

1st: Mere Liye PoTi Le aao LeHsan K Sath..

2nd: Mere Liye bhi Le aao Lekin LeHsan Mat DaLna..
Mu se Boo aati hai..
  

May, 21 2010     183 chars (2 sms)     3497 views       Funny

more Funny SMS Messages


Husband to Wife: Main Tumhari Roz Roz ki Farmaishon Se
Tang Aa Gaya Hon.

Is liye Khud Khushi Karne Ja Raha Hon.

Wife: Acha Ek White Saari to Dila Den
Main Iddat K Dino Mai Pehnungi.
Gud girls r found in every corner of d earth..
.
.
.
But Unfortunately earth is Round!!
Question!Aysi Ki Tessi Kab Hoti Hai ???

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ans:Jab Lose Motion Lage Hon Aur Pajame Ki Giraah Na Khuley
Always smile ok
Because

Your smile is so
Captivating and so nice

Show me a sample





,,//,,
[@..@]
[.____,]

oye hoye
SO CUTE!
MUNNA BHAI visits Mysore palace.
CIRCUIT: bhai us kursi par mat baithna.
MUNNA: kaiku ?
CIRCUIT: wo tipu sultan ki he bhai.
MUNNA: tension kaiku leta he re maamu ?
aayega to uth jaunga re ,i shappath !!!
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)
A person who surrenders when he''s WRONG, is HONEST. A
person who SURRENDERS when not SURE, is WISE.. A person who
surrenders even if he''s RIGHT, is a HUSBAND..!
Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey ;->;-)
1 Admi ki car se kawwa takra k behosh ho gaya,

Admi kawe ko ghar le gaya or pinjre mein bund
ker dia,


Kawwa jaag k bola hi allah
jail


lagta hai driver mar gaya.->
Ae Dost Baandh Le Kafan Me Botal Kabr Me Baith Kar Piya Karenge

In Ladkiyon Se To Bewafai Mili

Ab Bhootniyo Se Pange Liya Karenge.
All i want you is to be courageous
Be calm and
be self equipped with facts and figures
to conquer this exams battle.

I wish you is best of luck in your exams
Men always wonder wat a woman want

!but as a veru welcoming move deepika padukone revealed to the whole male community wat a woman want .

And that is "ek chutki sindhur"