2 Makkhiyon Ne Food

2 Makkhiyon Ne Food
2 Makkhiyon Ne Food Restaurant mein Khaney Ka
Order Diya...

1st: Mere Liye PoTi Le aao LeHsan K Sath..

2nd: Mere Liye bhi Le aao Lekin LeHsan Mat DaLna..
Mu se Boo aati hai..
  

May, 21 2010     183 chars (2 sms)     3495 views       Funny

more Funny SMS Messages




T^r^u^e
F^a^c^t

Brain x Beauty x
Availability = Constant

And

This Constant Is
Always Zero ... ;->
Socho
U.S.A jis se Darta Hay
Un sab K Aakhir May
(N)
Aata hay
Quran,
Taliban,
Pakistan,
Iran,
Usama bin ladin,
Afghanistan,
Wazirstan
Cheen
Pathan
&
Khalid Jan
I know U R So-So-So -B-U-S-Y
But...Take... 3 Seconds to think of me
1... ...
2... ...
3..................

So Sweet. now continue ur work..
Aap ki valantian partner bhej rahi hon. ok
(\ /)
/¤¤) "^----;";
\,,/"( , , )\\
// \\ // \\
Ab thanx boll kar rulana mat;-)
''A Bicycle Can''t Stand On It''s Own





Why ... ?





Think !!





Because








It''s Two-Tired ... ;->''
Kal Kare So Aaj Ker

Aaj Kar So Ab. . . .





Kal Kare So Aaj Ker

Aaj Kar So Ab. . . .






Abay Kerta Hii Rahega Tou Dhoyega Kab ? ;->
Men''ll never understand women and women''ll never understand men.

And that''s the one thing that men and women''ll never understand.

Do u understand?

Techr: agr 1 aur 1 2 hote hain aur 2 aur 2 4 hote hain

aur 3 aur 3 6 hote hain

phir 7 aur 7 kitne hon ge?

Studnt: sir,

asaan wale ap ne khud hal kr lye
aur mushkil wala mere lye chor diya. :-)
Aao!

Aaj Hm Dono Waada karen>

K

Hm Zindagi Bhar Pi¥AR Karenge>

Hm Wafa krenge>

Hm Mohabbat krenge>

Sirf Or Sirf Apne


"Ap"se... =P ;->
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
Try this magic
go to
WRITE MSG
select
DICTIONARY T9
Ab Screen ko aik hath se chupalo aur yeh key press karo
4164771968
aur magic dekho
Nwton''s 5th law:
Duniya gool hai..
" chuha billi ke darta hai, billi kutay say, kuta admi say, admi biwi say, or biwi chuhay say..!!
Hence proved. Duniya gool hai..!!