2 Makkhiyon Ne Food

2 Makkhiyon Ne Food
2 Makkhiyon Ne Food Restaurant mein Khaney Ka
Order Diya...

1st: Mere Liye PoTi Le aao LeHsan K Sath..

2nd: Mere Liye bhi Le aao Lekin LeHsan Mat DaLna..
Mu se Boo aati hai..
  

May, 21 2010     183 chars (2 sms)     3500 views       Funny

more Funny SMS Messages

train se yaad aya...










train se yaad aya...







[remembered from train...]









train se yaad aya...








o kiya kiya, kya kiya, kya kiya re sanam.....;->
"Phool Insano Se Zyada Khubsurat Hote Hen
Lekin Kuch Insaan Phoolon Se B Zyada Khubsurt Hote Hain"

Jesy K "AAP"



Ko



SMS Karne wala..
Load shading me kia kia zulam nai howe humare sath


faraz


naraa shalwar ka khench liya kisi ne jarnaiter ki rasi samjh kar
wAt iS tHe HeiGht oF pLay|nG gAmEs?



A sArdar''s deAdbOdy wAs fOunD |N tHe cuUpbOArd


& He wAs declAred tHe w|nnEr oF lAst yeAr''s hidE & seEk chAmpiNnship!
Thought of the day:

"Never make the same mistake twice..


Bcoz..


There are so many new mistakes..
Try different each day.
Meaning Of A B C D E F G

A Boy Can Do Everything For Girl

While Reverse The Letters

G F E D C B A

Girls Forget Everything Done Catch Bakra Again. . . ;->
Pathan Apni Girl Friend K Sath Date Par Gya ;Or Aishta Se Bola " Mre Dil Mei Ek Bat Ha Magar Kehte Howe Ghbrata Hoon ."
Girl : Keh Do
Pathan : I Really ...... I Really Love ...... I Really Love Your Brother ..
Is se bari Dehshat Gardi or kya ho sakti he Faraz
Washroom ke lote me koi tehzab dal gaya
To Prove His LUV..

He Swam D DEEPEST Rivr!

Climbd D HIGHEST Mountin!

Crosd D HOTEST Desrt!

She-Divorcd Him...

Kabhi Ghar Pe To Hota Nhi Tha.
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
In battle Sardar g was wearing mosquito net instead of bullet proof jacket.


Why?



Sardar g replied




'' O jis mai machar nai ghus skta goli kia ghusy gi''.¤

After the Announcement the final result of class, father asked his son.

Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.

Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.

Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.

Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga. :-)