2 Makkhiyon Ne Food

2 Makkhiyon Ne Food
2 Makkhiyon Ne Food Restaurant mein Khaney Ka
Order Diya...

1st: Mere Liye PoTi Le aao LeHsan K Sath..

2nd: Mere Liye bhi Le aao Lekin LeHsan Mat DaLna..
Mu se Boo aati hai..
  

May, 21 2010     183 chars (2 sms)     3492 views       Funny

more Funny SMS Messages

What''s The Vector Form Of Sridevi. . . ?






ANS : - TABU!!!!







Confused. . . ?








Why. . . ?













Ok I''l Tell U. . .






Because.

Sridevi Did CHANDNI & Tabu Did CHANDNI BAR . . . ;->


You Know That
Old Saying

"Strike While The Iron
Is Hot ??"

Well That''s A Pretty
Dumb Sating

Coz

"I''ll Betcha
A Cold Iron Will Hurt
Like Hell Too" ;->
MOTOROLA K Add Mai ADNAN SAMI K Liye Kya Message Hai..?



.


.


.


.


.


.


.


.



HELLO MOTO... ;->

KArAchi RoCk3rS
Girl: Janu Ki Tussi Mere Waastey Asmaan Tuun Chan
Tod K Leya Sakdey O ... ???

Boy : Haan Main Chan Lain Jawan Tey Tuu Pichoo''n
Nawa Chan Charhaya HoWay ... ;->
A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
kiya aap k sir pe seenhg hain..?
.
.
.
.
.
.
.
nahin..???.
.
.
.
.
.
.
plzz chek it again...!!
.
.
.
.
.
.
checked..??????
.
.
.
.
.
.
r u sure..???
.
.
.
.
.
.
.
yesss..!!!
.
.
.
.
.
.
koi bat nahin gadhey k bhi nahin hotey...!!!

hows it..!!
1 Jamadar Gutter Main Jhuk Kar Kachra Nikal Raha Tha.

1 Pathan Wahan Se Guzarte Huey Ruk Kar Bola.

Yar 2 Roti Mera B Laga Dena . . .["!"]
Tmhain Mlny Ko DiL Kar Raha Hy . . !


Translate It Into English . . . !







My Heart Is"Doing"To Meet U...=P;->
Duniya ki wo konsi Company Jo duaon
pe nahi balke
bad-duaon pe chal rahi hai?



Ji haan aapne bilkul shi
gues kiya


Ye aizaz sirf K.E.S.C / WAPDA ko hasil hai. ;->
Pee...peeeeeeep....



Pe-PeeeeeeeP...





PeeeeeeeeeeeP..






Pe-Pe-PeeeeeeeeeeeeP...










peeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeP....










Samne se hut jao... , SMS
aa raha hai mera..
PAthAN: TAnki sAAf krne Chait pr gyA TAnki pAr Qava BethAwA thA.
PAthAN jALdi sE NeChAy utrA Or Seri hAtA di.
Or boLA BetA MAi to utAr gyA to kEsE aAyE gA.. ;->
Some Interesting Oneliners:

*If u cannot change ur mind,r u sure u hav one
;)

*If u cant convince them,confuse them
:)

*I couldnt repair ur brakes,so i made ur horn louder
;)

*The trouble with being punctual is that no one is there to appreciate it
:)

*In a country ov free speech,why r there phone bills?
:)

*Smile,it makes people wonder what u r thinkin
;)

*The light at the end ov the tunnel may be an incomin train
:)