2 Makkhiyon Ne Food

2 Makkhiyon Ne Food
2 Makkhiyon Ne Food Restaurant mein Khaney Ka
Order Diya...

1st: Mere Liye PoTi Le aao LeHsan K Sath..

2nd: Mere Liye bhi Le aao Lekin LeHsan Mat DaLna..
Mu se Boo aati hai..
  

May, 21 2010     183 chars (2 sms)     3502 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jo Tum Ko Dil Se Pyar Kare

Tum P Jaan Nisar Kare

Tumhara Sada Intizar Kare

Tumhari 1 Ada P Qatal Hazaar Kare
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Koi
PAGAL
He Hoga............
1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
Bapu Bola:
"Jo Bhi Msg Nhi KArta Usay Or Msg Kar,Aisa Karny Se 1Din Usay Sharam Aayegi,
Sorry Bolay Ga Or Msg Ya Call Karega"



Bolay To


"Sharam aai kya"
A man jumped into the sea n never came out.
2nd man also jumped in,

he ws drowned too.
Panjabi scientist wrote da conclusion:

Human beings r soluble in water.!
The Cube of 2 is 8

the cube is 4 is 64

what is cube of 13?


Nahi Malom?

Main Batao ???

Its SUROOR

How it comes?

very simple

Tera + Tera = Surrur


TEACHER: Johny, how do you spell “crocodile”?
JOHNY: “K-R-O-K-O-D-A-I-L”

TEACHER: No, that’s wrong
JOHNY: Maybe it’s wrong, but you ask me how I spell it!
One persn asks to another
bhai yeh khushi kya hoti hai..?
second person replies..p
ata nahi bhai meri toh BACHPAN mein hi shaadi ho gayi thi.
Twice h0liday in A Week Applied bY Pak Govt 4 Saving 4000 M.W light.

Bt i hAve a Mega Project.

Q Na Pora saAL Chutian Kr k 192000 M.W Light sAve Ki jAye.

Export Bhi Kr Sktay hYn.

Now You Are Thinking.

Kya Chabli Mari Mainay.

Per Ay sOcho Shro KinNay KitTi?


Things To Remember
In Life ...

"Love Your FRIENDS
Not Their SISTERS"

And

"Love Your SISTERS
Not Their FRIENDS" ;->
purani khawat hai raat ko tenssion le ke nahi sona chiaye phir bhi log apni biwi ko sath le ke sote hain :D
10 ADVANTAGES OF NOT HAVING A “LOVER”…
1.SAVE TIME.
2. CAN SLEEP WELL.
3. DON’T HAV 2 BOTHER ABT MISSED CALLS…
4. DON’T HAV TO WORRY ABT HOW U LOOK…
5. CAN EAT IN ANY RESTAURANT…
6. NO BORING SMS IN THE MIDDLE OF NIGHT…
7. CAN TALK WITH ALL BOYS…
8. U WON’T HEAR “AAW… U R DULL TODAY”.
9. CAN GO ANYWHERE WITH ANY ONE…
10. DON’T HAV 2 LISTEN SAME OLD CRAP JOKES…?
BONUS: - U WILL LIVE A LONG LIFE…….
SO BE AWARE OF LOVER
Janay kia huga es mulk ka ?

Parhay likhay honay k bawajooj

Log anguthay ka estimal kertay hain

Ab es SMS perhnay walay ko hi dekh lo..

"Paindoo Kaheen k"