Shaadi Me Dulha

Shaadi Me Dulha
Shaadi Me Dulha K Saath Barati Kyun Jate Hain ?
.
.
.
.
Kyun K Log Kehte Hain K Kisi K Sukh
Main Jao Na Jao

Par

Dukh Main Zarur Jana Chahiye ... ;-)
  

May, 26 2010     160 chars (1 sms)     3042 views       Funny

more Funny SMS Messages



Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!
Baharo phool barsao mera "DOST"aya hai.
Hoto pe muskan, gali me mehak laya hai.
Barso tak thi jise pani se "ELERGY" vo aaj "LUX" se nahaya hai.
Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.
Sweet But Not Honey

Precious But Not Money

Bright But Not Sunshine

Improves With Time But Not Wine


Chalo Maire Baare Me Tou HoGaya
Aap Sunao ? ? ? ;->


Plz sirf 1 bar kehdo

sirf ek bar..

December ki wo yaden mujhe lota do,

wo bhegi bhegi ratain,

wo haseen lamhaat,

jub tum mere bilkul qareb aaker,
ankhon me ankhain dalkar,

jub tum ne..

kaha!

Aande lee loo, garam aande
“SUB KO SEND KREN PLZ”
@
Gujrat k sath 1 elaaqa jiska
name “Lala Mussa” hy.
Wahan 1 insaan Paida huwa
hai jo andy deta hai..
(Astaghfirullah)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo b
100 Rupy Darjan… =D
Ragging ke waqt larko ne 1 larki se kaha,1 sawal ka jawab do:

Patna kahan par hai?

Larki-India mein

Boys-yahin pat jao itni dur jaane ki kiya zarurat hai..!
• When I send SMS to u, it doesn''t mean that u have to do the same... U can also send fruits, drinks, pizza, chocolates by courier. DD & Cheques r also accepted
A husband read an article to his wife about "How many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000.
The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked, " What?"
Heights Of Professional Respect..

A Begger Won 50 Lac Rs Lottery N He Took
Gold Utensil For Be
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''
I LOVE YOU..!

:

I REALLY LOVE YOU..!!

:

I Love You More Than Any Thing In The World...!!!


Yehi Kehna Chahta Tha Majnu Apni Laila Se..


Par Bichare Ko English Nahi Aati Thi...!!!