Height of satte bazi...

Height of satte bazi...
Height of satte bazi...

GAmblers playing for ash abhishek marrige..kitne din chalegee
  

May, 19 2010     88 chars (1 sms)     3394 views       Funny

more Funny SMS Messages

Some Interesting Oneliners:

*If u cannot change ur mind,r u sure u hav one
;)

*If u cant convince them,confuse them
:)

*I couldnt repair ur brakes,so i made ur horn louder
;)

*The trouble with being punctual is that no one is there to appreciate it
:)

*In a country ov free speech,why r there phone bills?
:)

*Smile,it makes people wonder what u r thinkin
;)

*The light at the end ov the tunnel may be an incomin train
:)
Lady: Dr. Plz. call my husband inside

Dr:Trust me,main sharif aadmi hun
Lady:No Dr
ap ki Nurse bahar akeli hai aur mera husband sharif nahi hai... ;-)
This is the telephone terrorist team. While receiving this message a virus will be activated. This virus should have infected your mobile by now. Your mobile will be disabled, unless you are ugly.
Pathan ko 1 chirag mila,
usko ghisne se usme 1 jin nikla
Jin:"3 khwahishain btao"

Pathan:"1 aisi naswar lao jo kabhi khatam na ho"
jin ne usay naswar la k dedi

jin:"or 2 khwahishain btao"

Pathan:"Aisi 2 or lado" ;)
What do you call a lawyer
with an IQ of 50?
Your Honor:D.
Jageer Daar 1 Sardar Se: Agr Main Subah Apni Car Me Niklun To Shaam Tak Main Apni Aadhi Zameen B Nahi Dekh Sakta..
Sardar: Hamare Pas B Pehle Aisi Hi Car Thi.
PATHAN: O Yar!

Me Kal Film Dekhne Theater Gaya!

Wahan Such Much Admi Ko Kat Rahe Thy

SARDAR: O Tu Konse Theater Gaya Tha?
PATHAN:



"OPERATION THEATRE"
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
''Aya re larkiyon ki what lagane larkiyon ne kya hai larkon ko tang apni bi hai ab inse jung larkion ki baba assi tassi AYA RE LARKIOYON KI WHAT LAGANE BABA LARKE ZINDABAD''
''DO U KNW WHAT IS GIRLZ??

G=GHOST
I=IN
R=REAL
L=LIFE

SO AVOID GIRLS AND SEND ME HERR NUMBERS
I''M PROFESSIONAL
GHOST RIDER''


Wife: I wish I was a newspaper
so I would be in ur hands allday.

Husband: I too wish that u were
a newspapers so I could have
a new one everyday.



2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->