Height of satte bazi...

Height of satte bazi...
Height of satte bazi...

GAmblers playing for ash abhishek marrige..kitne din chalegee
  

May, 19 2010     88 chars (1 sms)     3392 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aaj kAdIn bArA *ManHooS* tha ..


ARRAY YAAR ...



ManhOOs Se yAAd AyA ....






KaisA hAi Tu ?? =P *
Pathan to Teacher: I'm going ka kya matlab hota hai ?

Teacher: Mein ja raha hun.

Pathan: Matlab bataye bagher to yaha se tera baap bhi nahi ja sakta.

Pakistan In 2010 ...

Ek Shaks Chilaya

Aa Gai

Aa Gai

Light Aa Gai ...


Dusra Shaks Kandhe
Pe Haath Rakhty Huey
''''Aisa Kch B Nhi , Ye Bas
Tumhara Wehem Hy Bhai'''' ;->
Sir 2 Student

What Is D Similarity B/w Girlfrnd N Mobile ???


Student:- Sir Both R

Diconnected Wen

There Is


"No Currency"
''Whenever i want youe presence, I read ur sms
Whenever I want to see you, I close my eyes
Whenever I want to hear your voice,
I throw stone on dog!!''
Son: Mom! Papa Bohat Shareef Hain.

Mom: Woh Kese?

Son: Jab Bhi Kisi Larki Ko Dekhte Hain.




Foran 1 Aankh Band Kar Lete Hain. :-)
Pakistan Aur Afghanistan Me Kia Farq Hai ????


..


..

..

..

..

..

Sochoo.


..

..

..

Me Batata Hoo

Afghanistan Ka Sadr KARZAI hai Aur Pakistan Ki poori Qaum KARZAI hai
Agar 5 minute mein tumhara koi bhi msg nahi aayato..
To

tO

to

aaj apni dosti khatam...

Aur

Kal sa phir shuru
What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!
sardar Bought A New Mobile.

Doston Ne Kaha Naya Mobile Lya Hay Mithai To Khilao..

Sardar Bazar Gya
Aur

Mobile Baich K Mithai Le Aya
1 Khusra Vote Mangte Hue

"Hamen Vote Do,

Mai Yakeen Dilata Hn Agar Mein Kamyab Hogya To Phr Kisi K Haan Bhi Kaka Paida Hoa To

"Govt."

Us K Ghar Muft Nachay Gi.

1 admi ki shadi hui, us ne dost se mashwra lya k wo kese apni bv ka dil jeet skta hy

Frnd: Us k pas cigerate lga kr jana or us ka dhunwa us k mu pe mar k kehna
Janu agr tm kaho to ye adat b chor skta hun.

Us ne ja kr esa hi kia....!

Bv ne sun kr jwab dia


"Agr Gold Leaf hai te ek suta menu v lawa"