Height of satte bazi...

Height of satte bazi...
Height of satte bazi...

GAmblers playing for ash abhishek marrige..kitne din chalegee
  

May, 19 2010     88 chars (1 sms)     3395 views       Funny

more Funny SMS Messages


1 Pakistani Dosray Se: "Yaar Kehtay Hain Is Baar Jang Computer Se Lari Jay Gi?"

2nd: "Han Misile Computer Se Contorl Hotay Hain Na"

1st: "Phir To Ham Jang Haar Jainge"

2nd: :Wo Kaise"

1st: "Yaar Ager Misile Chalanay Se Pehlay Bijli Chali Gai Tu?..
Cho0se one number;

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

Then
i will tell you
Nothing
Tumhain to CHASKA he par gaya hai k kuch intresting reply hoga ... ;
Yesterday whole night i was thinking about only U...
.
.
.
.
.
Today i was
thinking of V
.
.
2nite i wil definitely think about..
W,X,Y&Z...hehehe!!!

Hont Se Hont Milay Tou Kia Hota Hai.........????































SocHo......????





















Nahi Pata....!!!!
















Uff Kitni Gandi Soch Hai Tumhari
Kuch Nahi Bas Muunh Band Hota Hai......... ;->
Pathan:Dr sahab 2 saal pehle mujhe bukhaar huwa tha,

Dr:To ab kya huwa hai ?

Pathan:Aaj yahan se guzar raha tha socha aapse puch loon......"Aapne nahane ko mana kiya tha, Kya ab naha loon? "
Suraj Dube Ga To
Chand Nikl Aega
Chand Ajega To Suraj
Nikl Aega
Abhi Waqt Hy Apni
Harkaten
Sudhar Lo Wrna Hr
Shaks Yhi Kehta Nazr
Aega
"AISA KROGE TOU
KON AEGA" ;)
1st Man:Janab Lagta Hy Menay Apka

Chehra Pehlay Bhi Kahin Dekha Hy

2nd Man:Ap Ko Glat Fehmi Hui HY Main Hr

Wqt Apna Chehra Sath Liay Phrta Hon
Teri Jheel Si Aankhon Me. . .




Doob Jaaane Ko Dil Chahta Hai








Agar Yaqeen Nahi Aata
Tou Suno




















"GHURRRUP" . . . ;->
A Brahmin & A Japanese Married. Wat Would They Name Their 1st Girl And 1st Boy?

Guess?


Guess?



Kaveri Kawasaki & Suzuki Subramanya
Kid: Aunty,mummy ne chini mangi hai.

Aunty chini dete hue,"achha aur kya kaha mumy ne?

Kid: Agar woh kamini na de,to Pinky aunty se le aana
B careful!
1Unkown No Se Apko sms Aa Sakta Hy
Jis Se Screen Pe Meri Foto A Jye Gi Plz Dekhe Bina Delete Kr Dain QK Pehle He Aadha Karachi Dewana Ho Chuka Hy ;->
I travel on bike because i dont have the thing causing motion due to circular motion of rubber shafted along the rod able to track direction over the movement of pistons due to the action of carbon n hydrogen producing flames in a chamber end resulting in the irreversable reaction of energy and gas and causing the friction of rubber along the concrete pebbles.

Aasan Lafzo Mein..
I Don''t Have A
Car... =P ;->