a child never saw his hips.

a child never saw his hips.
a child never saw his hips. Once his teacher slapped on his hips, he came home and saw his hips n said "Kaminey ne do tukde kar diye"
  

May, 22 2010     134 chars (1 sms)     3416 views       Funny

more Funny SMS Messages

agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,
agar koi mera naam poochey to mein naam tera bataoon gha,



khud kar k ultey kaam mar tujhe pardwayoun gha
Arz kiya hai


Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->

Sms dosto ko itne kiye
k jeet gay SMS k race


Mobile bhi unka pareshn
hoke kehne lga,



NO SPACE



NO SPACE


NO SPACE.........;->
ARZ KIYA HAI...
Na zarurat rakho sitaron ki

Na zarurat rakho falto yaaron ki

Bas ek dost maango mere jaisa

Jo waat laga de saaron ki...


A sardar had a child after 3 month of marriage.
He asked his wife ye 3 month k bad bacha kaise howa?

Wife replied:tumhari shadi ko kitna arsa hua?
sardar:3 months.

Wife: or meri shadi ko ?
Sardar: 3 months

Wife: or bacha kitne month k baad?
Sardar:3 month.

Wife: total kitne hue?
Sardar: oye 9 months & start dancing
Balle Balle;->
Wife, pointing at a couple next door, says 2 her husband: "Look at him he kisses her all the time. Why cudn''t U do that?" Husband: "I tried but she Slapped me

Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->


"OYE"



.

"HOYE"

bri Garmi Hai Yaar.
Man ask to GOD- whats love?
God said- Go To the garden & get the most beautiful flower.
Man returned empty handed & told that I founded the most beautiful flower but I kept walking in hope of a better one. And then I realised I ignored the best
one. I went back but could not find it there.
GOD said- This is love. U dont value it when u have it but repent when u lose it.
So never let ur love go!!
''Yaar Aik Kaam Tha Tum Se!
..........
.
.......
.
.....
.
.......
.
....
.........
Please Ye Nuktay to Gin k Bata Do.''
ENGINEERING ANTHEM*

Fight fight never surrender,
After may there is december.
Where there is a wil there is a way,
After december there is a may.
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"