Real Fact Of D Millenium.

Real Fact Of D Millenium.
Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)
  

May, 17 2010     148 chars (1 sms)     3354 views       Funny

more Funny SMS Messages

RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.
This is "Top Secret"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
And
This is Bottom Secret ;->
Husban: Darling! tum mujhe aik jagah se boht achi lagti ho.

Wife(khush ho k): Kahan se?

Husband: dooooooooooooor se...
"Aap Ki Kahani
Humari Zubani"

Aap k pas dimag hy
Chlta nhi wø älag baat hy

Aap smart hyn
Køi mänta nhi alag bat hy

Aap ameer hyn
Kanjus hyn wo alag bat hy

Aap sharif hyn
Lgty nhi wø älag bat hy

Aap k pas cell fone hy
Call nhi krty alag bat hy

kafi izat hy aap ki
Koi krta nhi ye alag baät hy.
Ek Hoor Ne
Jannat Mein Khudkashi
Ker Li


Pata Hy
Kia Waja Thi ??


Ek Farishty Ne Hoor
Se Mazaq Kia Tha
k
Teri Shaadi
Qayam Ali Shah Se Hogi .. ;)
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
''Laakhon honge nigaah mein kabhi mujhe bhi pick karo....
Mere pyaar ke ICON pe
Kabhi to DOUBLE-CLICK karo........''
''Why''d the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.''

Jab Tum Umeed Se
Ziada Mal-o-Daulat
Jama Ker Lo

Tou Mulk Chorh Do
Ye Tumhare Haq Mein
Behtar Hy ...

( ASIF ZARDARI ) ;->
If ur world is spinning around
and
ur heart is beating fast..
Do u think its love?
?
?
?
Na Munna Na
it’s called High Blood Pressure

A

SHORT

LOVE STORY :

Somebody Proposed U

U

Said

"not interested"

And in this way

Somebody

Lived a

Happy life forever.

ha ha ha
One Technical question:


Where do u find MANGOES..?


NO,it is nt on mango tree


Fruit shop?


NO wrong


ANS


where ever WOMAN goes


Peeche-Peeche MAN goes!