Sardar: Agar

Sardar: Agar
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
  

May, 25 2010     154 chars (1 sms)     3144 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Breakup Tips :

How 2 Create Da Biggest Doubt
In Ur Lover''z Mind 4 U ??


Simple

Just Suddenly Sms Her Saying:


I LOVE U TOO
Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
Chor 1 ghar me chori karne gaya, tijori par likha tha "TIJORI KO TODNE KI JARURT
NAI,452 No. LAGAO AUR SAMNE WALA LAL BATAN DABAO,TIJORI KHUL JAYGI" Jaise hi
button dabaya alarm baja aur police aayi. Jate waqt chor seth se bola"AAJ MERA
INSANIYAT SE VISHWAS UTH GAYA "! . . . . .
Bhikari Pathan sy!
mujhy khaany ko kuch mill sakta hy.

Pathan:kal ki Roti kha lo gy?
bhikari: G han bilkul.

Pathan: acha to phir kal Time se Aa jana... ;->


Hoslay saray azma baithay,
Hum zamanay k ghum utha baithay,

Jis ki chahat main umer bhar tarpay,
Us ki shadi ki biryani kha baithay:)


We pronounce
21 as twenty one
31 as thirty one
41 as forty one
51 as fifty one
Y not 11 as onety one...?
A doubt by back bencher association =P ;->
A Robber,
A Gangster & A Murderer Are In The Same Car,
Who Will Be Driving The Car?






Ans: A Police Officer!!
SMOKE every day plz! SMOKE means S=Send M=Me O=One K=Kool SMS E=Every day! So feel free 2 SMOKE more
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Husband:I''ll admit I''m wrong if u''ll admit I''m right!

Wife:I agree! u go first!

Husband: Ok

I''m wrong!

Wife
(with a twinkle in her eye):

you are right!
Kon Kehta Hai Tum Bewafa Ho.

Ye Aur Baat Hai Humse Khafa Ho.

Humko Pyaar Hai Sirf Tum Se.



Agar Tumko Nahi To Dafa Ho. :-)