Sardar: Agar

Sardar: Agar
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
  

May, 25 2010     154 chars (1 sms)     3127 views       Funny

more Funny SMS Messages



Doctor To A Kid:
Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?

Kid: Yes ... !

Doctor: When ... ?

Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
Teri Jheel Si Aankhon Me. . .




Doob Jaaane Ko Dil Chahta Hai








Agar Yaqeen Nahi Aata
Tou Suno




















"GHURRRUP" . . . ;->
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
Aik SARDAR jee NE APNI SAGAI(ENGAGEMENT) TOD DI.

BATAO KYUN?...







SOCHO SOCHO……






BECAUSE LADKI KUNWARI THI.





STRANGE NA ..



BUT SARDAR Jee HAS RESON FOR THAT?


















- SOCHO Socho





BECAUSE HE BELIEVES THAT

JO LADKI AB TAK KISI KI NAHI HUYEE, WO MERI KYA HOGI.

BALLE – BALLE

HAWAON
k hath 1
Arman
bheja hy

NETWORK
k zarye 1
Pegaam
bheja hy

FURSAT
mily to
Kabool
kr lena

Shehar-e-Multan k Shehzaday ''''HumAyuN'''' Ne Salam Bheja
Hy.. ;->
Sms Kiya HAi

??

??

Rewayat Hai Zamanay Ki

..

..

Dastak Hai Un k Dil Par

..
..

Jin Ko Aadat Hai Bhool Janay Ki..!!!
UFONE LAYA NEW OFFER
Khali JAGA PE ''U'' LAGAO AUR BAN JAO

ST__PID

B__DH__

BEWAK__F

__LL__

Dekha
Everything is incomplete without U

Ufone
Its all about U
Height of laziness-

@

@

@

STUDENT sticking CHITS

to answer SHEET..
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)


Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->


Judge:why did u shoot ur wife
instead of shootingher lover?

Sardar:Your honour,
it’s easier to shoot a woman once,
than shooting one man every week.