Sardar: Agar

Sardar: Agar
Sardar: Agar operation se mujhe kuch ho jaye to ussi doctor se shadi kar Lena.
Biwi: Aisay kyun keh rahay ho?

Sardar: Tou kya doctor ko muaf kar doon.
  

May, 25 2010     154 chars (1 sms)     3128 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil ka dard dil torrne waley kiya jaaney,
Pyar ke rivajon ko zamana kiya jaaney,

Hoti hai kitni takleef larrki ko pataney main,
Ye ghar pe baitha larki ka baap kiya jaaney
Jin Sheikh ko chimar gya. 3 din baad Jin khud eik aalim key paas gya aur bola, "Aalim Saab menu baar kaddo, mey tey bhukka mar chalaan"
Q: What is smaller than an Ant''s dinner ?




















A: An Ant''s mouth . . . ;-
WHAT IS THE SIMILARITY B/W DINOSOUR & SHARIF BOYZ????
.
.
.
.
.


.

.
.

.
.

.

.

.
.


DONO AB AIS DUNYA MAI NAE PAYE JATE...


Exams are like GIRL FRIENDS

1 Too Many Questions.
2 Difficult to Understand.
3 More Explanation is Needed.
4 Result is always FAIL!
In battle Sardar was wearing mosquito net
instead of bullet proof jacket
why?
?
?
?
Saradar replied
O jis wich machar nai war sakda
goli kithon lange gi
Ek Phatan Ko Hotle Me Job Mil Gye, Hotle Malik Ne Us Ki Duty Namak Dani Me Namak Bharne Ki Laga Di

Sham Ko Jb Malik Aaya To Us Ne Deakha K Phatan Ne Sirf Ek Namak Dani Namak Se Bhari Hai

Malik Guse Se Bola : Hudd Haraam Ho Tum

Phatan Bola ! Kocchaa Hm Kya Krta Is Ka Soorakh Hi Boht Tung Thaa

:-) :-)
''mere pyare allah mian
tere raz b gehre hain

un k rozay sehri wale
mere 8 pehre hain

dawat roza khulwane ki
unain milay sarkari ha

mere bacha roza rak k
dhonta phirray iftari ha''
2 Cockroaches eating potti in washroom.
1st: yar pait main buhat dard ho raha hai muje potti aa rahi ha
2nd: yar khanay k time pe to kam se kam gandi baatain na kar
Girl: Ao Chupan Chupai Khelty
Hen

Agr Tm Ne Mjhy Dhund Lia Tou
Me Tmhen Kiss Doungi


Boy: Age Me Na Dhund Saka To




Grl: Fkr Na Kro Me Chhat Pe Hi
Chupongi ;)
Height Of Maska
Professor: Where Is Your Homework

Student: Sir It Tore While I Was Fighting
With A Guy Who Said You Were Not The
Best Professor In The College
Request hai apse REFUSE mat karna,Frendship ka Bulb FUSE mat karna,

Hum Dost Hai Apke,Hamey CONFUSE Mat karna, Hamri jagha kisi B Or ko CHOOSE mat karna