pathan and dost

pathan and dost
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
  

Nov, 14 2013     216 chars (2 sms)     3405 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shayiri chor kar pakoray baich raha hun Wassi,
.
.
.
.
.
.
.
.
Kaleja moun ko aata hy
Anjaam-e-Faraz daikh kar ;-)
FOOL ne
FOOLon ki
FOOLWARI main
FOOL ke saath wish kiya hai
u r the most
BEAUTIFOOL
WONDERFOOL
and ColorFOOL
amngst all FOOL’s
HAPPY APRIL FOOL’s DAY

HAPPY APRIL FOOL - 2008!!!
Train Main 1 Machir 1 chiness k sar pe baitha , wo usko pakar k kah gaya

phir ek machir shiekh pe baitha , usne pakar k chiness se pucha "Khareedo Gaye?"
1 sardar ka electric engineer ki post k liye intrview tha.

OFFICER ne poocha: Sardar G Electric motor kaise chalti hay.
Sardar G:
.
.
.
TorrRrRrRrRrrr. . .!
There is a ruler named Aman Singh who is a playboy. He decides to have only women in his city and that too, under the name "Shanti Devi."

To bolo Aman Singh ke city ka anthem kya hai?!

-


Socho, socho!!

-
-Nahin pata... arey zor daalo na!

-
-
"yeh sheher hai AMAN ka... yahan ki fiza hai nirali... yahan pe sab SHANTI SHANTI hai"
BaThRooM SoNgS:

LooSe MoTioN: RuK RuK RuK ArAy BaBa RuK!


QaBz: EK bAr Aja Aja Aja Aja Aaa Jaa!


GaS TrOubLe: HaWa HaWa E HaWa KhUsHbU LuTa De.. :-


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)
Real Fact Of D Millenium.

"Whnevr U Throw A Stone In The Streets Of Lahore Or Karachi,

It''ll Surely Hit..

A Dog

Or

N ENGINEER." :-)
Jaane Kese
Jeete Hain
Log Yaadon
K Sahare "pAppu",,,


MaiN Tu Aik SawAL YAad kAr k sotA huN Wo Bhi SubAh bhooL jAtA hoN... ;->
Once A Woodcutter Went To A City.

Suddenly Al The Gals Started Followin Him

And Became Crazy About Him.


Guess Why?



THE AXE EFFECT
Ap k"Chehry"pe Noor ki"Smile"hai
Ap k pas
"Mehnga"Mobile hai
Ap k "Inbox"mein sMs ki "Lambi File"hai
Phr b "sMs"nhi krte ye to "MEMaNo''" wala"Style"hai.
Walking on hillside, Santa fell down a deep hole.
Banta: Are you ok?
Santa: Fine thanks!
Banta: Did you break anything?
Santa: No, theres nothing down here!