pathan and dost

pathan and dost
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
  

Nov, 14 2013     216 chars (2 sms)     3401 views       Funny

more Funny SMS Messages

Food for thought: Why to suffer trying by all means to become rich and wear expensive branded clothes, when best things in life we do naked.
Biology Teachr: Girls Can U Tel Me

Where Is Ur Heart Xactly?






All Girls Shoutd Loudly

Hamara Dil To "hAmY" K Pass Hai Madam!
Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
My nights are going sleepless,
my days are going useless.
So I asked GOD,
“is this love?”
GOD replied,
“no dear, result is near”
Ek Sharabi 3r Flor
Sy Neechy Gir Gaya

Log Us k Ird-Gird
Jama Ho Gaye Aur Us
Sy Poocha - Kya Hua
Bhai ?

Wo Bola - Pata Nahi,
Main Bhi Abhi Neechy
Aaya Hon ;->
''Aaj deedar,

kal yaar,

parson pyaar,

phir iqraar,

aur phir intezaar,

phir takraar,

phir daraar,

saari mehnat bekaar,

aur aakhir mein

Ek aur devdas at beer bar!''
Allama Iqbal Apni GirlFriend Ko Kis Trha Sms Kerte . . .

Ae Jaan-e-Jaan Tere Intizaar Main Aankhain Nam Hyn


Ye Last SMS Hy Kyun K Balance Kam Hy . . . ;->
parho ge., likho ge.,
ho ge Kharab...



Chori karo ge., Daka dalo ge.,
Bano ge Nawab...

(ASIF ALI ZARDARI)~~^~~
BoOk SaLeS MaN:TuM HaR RoZ

KiTaBiEn UlAt PuLaT KaR K ChAlE JaTe Ho,

MaGaR AaJ TaK TuM AiK BhI

KiTaB NaHe Le KaR GaYe

LaRkA:JaNaB MaI ToU HaR

RoZ 1,Ya 2 KiTbIeN Le JaTa Ho Ab

ApP Ko PaTa NaHe

ChAlTa ToU MaI KiA KaRo . . . :-P;->
''Hawaen kehti hen D0STI karo...
Fizaen kehti hen PYAR karo..
Baharen kehti hen SHADI karo...
Or gahr wale kehte hen...
"bakwas band karo aur PARHAI complete karo"''
Judge : Tum Teesri Adalat Main Aa Rahe Ho tumhain Sharam Nahi Aati ???

Pathan : Kocha , Tum Roz Aata Hy ,

Tum Ko Aati Hy Kia ??? ;->

- ZONG REVISTED -

Ab Koi Bathroom Sy
Uthe Aur Kahe k 75
Paise Me Call Kro
Wah Very Smart
Mere Aziz Pehle
Dho Tou Lo
Aur Wese Bhi Zong
k Customer Pehle
Din Sy Hi
Bathroom Me Beth Kr
Srf 75 Paise Me Call
Kr Rahe Hy
Tou Zong ka
Bathroom Me Beth Kr
Call Krne Wala
Package Istimal Krte
Raho Aur Sab Ker Do ;->