pathan and dost

pathan and dost
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?
  

Nov, 14 2013     216 chars (2 sms)     3403 views       Funny

more Funny SMS Messages

Benzeer apne kataab ma likhti hai
A for apple.
B for banana.


Bilawal k abu zara jaldi "oper" ana:-)
Aqqal ko soog mar detay hain,


ishaq ko roog maar
detay hain,


Aadmi khud nahi marta,
Aap jesay khubsourat
aur bewafa loog maar
deta hain...!!!!!!!!
Hum ho gaye tumhare tumhe sochne k bad,
Ab na daikhen gay kisi ko tumhe daikhne k bad,

Dunya chor dain gai tumhai chorne k bad,
KHUDA! Maaf kare itne jhut bolne k bad
SMS ek bimari hai jo waqt ko barbad kar rahi hai

Aao mil k kasam khaye k is bimari ko khatam kar dein ge.

Ek Call rooz app karo

baki MISS CALL hum kar dein ge
Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
1 Dulha Apnay Dost Se Shadi

K Din:Yar Koi Aise Baat Btao Jo

Main Apni Bewi Se Jatay He Kahon

To Wo Hearan Ho Jaey.

Dost:Tum Jatay He Apni Biwi Ko Talak Dy Dena!


Wife:Please bike taze na chalao
mujhey dar lag raha hay.

Sardar: Agar tujhy bhi dar lag raha hay
to meri tarah ankhein band kar lay.:P
''Ek kavi shaadi ke baad biwi se bola:
Aaj se tum hi meri kavita ho,kalpana ho, bhawana ho!
Patni: Mere liye bhi aaj se aap hi dinesh ho, rohit ho,rakesh ho!''
Employee:Boss Aap Shaadi-Shuda

Logo Ko Hi Naukri Kyon Dete Ho?


Boss:Kyonki Unhe Pehle Se

Hi Gaaliya Khane Ki Aadat Hoti Hai.
... F A C T ...

Teachers Are Those

Who Helps Us In
Resolving Problems

Which

Without Them



We Wouldn''t Have ... ;->
Never tell a lie to anyone about his love(That he is gonna die), May your this lie Cause a person to Heart Attack or even death.

Do You wana be cause of anyone''s Death, if not then stop April Fooling
''('','') ('','') ('','')
<[]> <))\, <))> /\_ / \_ / \_

jo b pasand aye bata dena Rishta karwa don ga Larkian saari Ache hain;-)''