Sub cheezen alldin ki nai hoti

Sub cheezen alldin ki nai hoti
Aik admi ko charag mila us ne use ragra dhamaka howa aur wo mar gaya

moral:sub chezen ala din ki nai hoti kuch mujahdin ki bi hoti hain
  

Apr, 11 2014     139 chars (1 sms)     3210 views       Funny

more Funny SMS Messages

AgAr aap kisi Larki ko kahain
I LOVE YOU aur Larki aap ko kiss kar
ke apna mobile numbr Day dy
to
.
.
aap
Iss ko kya
kahain gay

Zahir he
.

.



KHUWAB.. :-D
Check Out 3D Msg First Time On Ur Mobile...
.
.
.
.
.
D D D

Nice Hai Na?
Agär Käho To Kal 4 D bhejun?
''After the Announcement the final result of class, father asked his son.
Father: Beta Tumhara result Kesa Raha?
Son: Abbu, Teacher ne kaha ke Zyada tar bachay fail hain.
Father: Beta Aapka Result kiya Aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo Dr uncle hai na unka beta bhi Fail ho gaya hai.
Fathar: Tumhara Result Kiya aaya hai?
Son: Abbu, Woh jo mera Dost hai na jiske Papa Engineer hain na, woh bhi fai ho gaya hai.
Father: Abay Tu bata, Tera result Kiya aaya hai.
Son: Mai kiya Allama ki Aulaad hon jo pass ho jaonga.''
Agr koi ap k pas aaye aur kahe,"tum bewaqoof ho"
To koi lamha zaya mat krna us ko gardan se pakrna aur kehna
!


!

Plz Kisi or ko mat batana yar ! ok !
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college
TuMhAri YaAd to MujhE AisE aAti hy "PAppu" , , ,

JesE Aandhi mEi ShopAr Aatay hEiN... ;->
Sardar aur us ka dost tange mai beth kar ja rahe the
ke achanak gory ne gobar kar dia.

Yeh dekh kar sardar apne dost se kene laga
dekho dunia kitni tezi se tarki kar rahi hai
yahan bi kima nikalne ki mashin laga di.


Honda City mei bethna mujy acha nahi lagta papPu...


Bus mei larkion k saath jany ka maza he kuch or hai... ;->
You are a DOG…
D = Darling
O = Of
G = Girls
Now u r smiling na?
Am i right??
Tu sach mein kutta hai
In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.
Shaadi ke pehle - Hum Aapke Hai Koun? :)
Shaadi ke baad - Barbadi Ka Kaaran :(


Shaadi ke pehle - Yes Boss :)
Shaadi ke baad - Yes Boss :(


Shaadi ke pehle - Mere Sapno Ki Rani :)
Shaadi ke baad - Chutki Ki Amma :(


Shaadi ke pehle - Kabhi Kabhi :)
Shaadi ke baad - If you are lucky :(


Shaadi ke pehle - Aao Pyar Karen :)
Shaadi ke baad - Aur Bhi Kuch Kaam Karen? :(


Shaadi ke pehle - Hum Apke Hain :)
Shaadi he baad - Hum Apke Hai Koun?
Wonderful Combinations in this World...

Heart & beats.

Night & Moon.

Music & Songs.

Roses & Love.


My costly SMS
& ur fokat ki smile...;->