Sub cheezen alldin ki nai hoti

Sub cheezen alldin ki nai hoti
Aik admi ko charag mila us ne use ragra dhamaka howa aur wo mar gaya

moral:sub chezen ala din ki nai hoti kuch mujahdin ki bi hoti hain
  

Apr, 11 2014     139 chars (1 sms)     3202 views       Funny

more Funny SMS Messages

Imagine World Without GIRLS


Roads Sunsaan,
Markets Viraan,
Na Janu Na Jaan,
Na Koi Girl Friend K Liye Pareshan,
Bus Namaz & Quran.......

&

All Boys Direct Jannat-ul-Muqam
Husband on wedding,askd his wife hd u any boy frnd befor our marriage?
Wife:silentHe said,mai iss khamoshi ko kya samjho,She replied

"TO0T PAINEA GINUN TE DE"
Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"


I always pray 4u that.

May ur life b bright & sunny
& ur partner b fat & funny

May ur life b filled wid roses
&
U have children with pheeni pheeni noses.

Just Imagine for a while, u''re a handsome Boy...
.
.


.
.
.













hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Aisa Karoge Tou Kon Ayega... =P ;->
Mulk e aziz ki salamti k liye student ko
1 hafta kya?
Aik saal b ghar ma bhetna paray tou
b is qurbani k liye hum tayyar hain
From,
NALAIQ STUDENTS ORGANIZATION.
Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:

Sindhi se:

Q: Taleem
A: B.A

Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.


Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.


Pathan se:

Q: Naam?
A: B.A

Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.

Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
Teri ummid tera intizar krte H

Ae sanam hm to sirf






















Teri Bahen se pyar karte He
"Aaj Ki Dua"

Ay Mere
Allah Pak!!!

Aj Mere Voh Tamaam Gunah Muaf

Farma De Jo Meri Duawaon Ki

Qabuliat Me Rukawat Bante Hein!

Ameen
Friendship is a "Give And Take" Relationship.


I Hope u Agree with me with this...

So....









Give me A Treat & Take me to a Movie... so simple...
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->