I met money one day

I met money one day
I met money one day. I said, ''''You are just a piece of paper.''''
Money smiled and said, ''''Of course I''m a piece of paper, but I haven''t seen a dustbin yet, in my life'''' ;->
  

May, 19 2010     186 chars (2 sms)     3750 views       Funny

more Funny SMS Messages


Yeh soch kar pareshan hoon mai
"kal bhi bhutto zinda tha aaj bhi bhutto zinda hai"
DOSTO!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kia bhutto
"STAR PLUS"
mai kaam karta hai..=P;->
InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->
2 choozo''n ko pyar ho
jata hy
Jab dono''nbaray ho
Jaty hyn tou unko pata
chalta hy k dono''n
Murghay hyn ...







Moral :

Choti Umar Mein Pyar
Nahi Kerna Chahiye ... ;->
Boy: Tum gaana bahut achcha aato ho.
Gal: Nahin, mein to sirf bathroom singer hoon.
Boy: To bulaao na kabhi, mehfil jamaate hain.
If U Like My Sms, It Means I m Smart


If U Save, U Agree I m Smart


If U Frwrd, U Spread That I''m Smart


&


If U Delete It

Simply

U''re Jealous

Coz

I m Smart ;->
Jab se aapko dekha hai,
yaqin karo,
Rat,
Din.
Subha,
Sham.
Sotay,
Jagtay.
Khatay,
Peetay.
Uthtay,
Bathtay.
Aatay,
jaatay.

.

.

Mera Hans hans k bura haal hai
Teacher:
Sach Aur Weham Me Kia Farq Hai?


Student:
Aap Jo Hum Ko Perha Rahe Hain
Wo Sach Hai

Lekin

Hum Parh Rahe Hain Ye Aap Ka Weham Hai . . . ;->
Bank Main Meyan Biwi Ka Joint Account Tha
Aik Roz Bivi Check Le Kr Ponchi
Aur Boli Mai Dus Hazar Ruppe Niklwana
Chahti Ho Lekn Kayal Rahe Jo
Hisa Mere Meyan Ka Hai
Aus MAI Se Dejye Ga . . . . . :->
Dil badal na dena sim ki terha
Mohabbat low na krna battery ki terha
Pyar kam na krna balance ki terha
Hamesha meri zarurat mehsus karna charger ki terha
Sardar goez 2 Gulabo''z
house



N


Knocks de door.


Gulabo:kon?


Sardar:mein!


Gulabo:mein kon?












Sardar:tu ghulabo hor
kon....->
Yaar Tum Se Ye Umeed
Nhi Thi
Tum Ne Ye Kehte Waqt
Kuch Tou Socha Hota
Aakhir Tum Ko Zarurat Hi
Kia Thi k Tum Mere
Bary Me Logo''n ko Ye
Btao k












I m So Sweet ;->
Bus Ko Joota Mara 2
Baar

Par Us K Face Pe Laga
Kyun Nahi ... ??































Aakhir Jootey Ki Bhi Koi
Respect Hy Yaar ... ;->