I met money one day

I met money one day
I met money one day. I said, ''''You are just a piece of paper.''''
Money smiled and said, ''''Of course I''m a piece of paper, but I haven''t seen a dustbin yet, in my life'''' ;->
  

May, 19 2010     186 chars (2 sms)     3747 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Asi Pagl twady pichy,

Tusi Pagl kise Hor pichy,

Agon ''O'' Pagl kise Hor Pichy,

''O'' V pagl Kise Hor Pichy,

HaHaHa.....!

Sary Pagal aggay Pichy....! :-P ;-)''
Nokar! Mein nokari chor k ja raha hon.
Aap ko muj par barosa nein.

Saith! Had ho gahi hai thijori k
chabihan maz per padi reti hein.

Nokar! Un mein se eik bi chabi
thijori ko nein lagthi.
Mariz:Mere oper wali darrh ko keera kha rha he

Sardar Dr. ne neche wali daarh nikal di

Mariz: Janab oper wali ko kha rha tha

Sardar Dr.: neche wali pe khara ho k khata tha


MAiN Aaj TuMhE buhAt bArA RAAZ Likh k BhAij rAhA huN..

.

.

.

.

RAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAa
AaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaA
aAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaAaZZZzzzZ.. ;->
Happiest man is on whose,
daughter''s photograph is on femina cover,
son on india today,
girlfriend on playboy,
WIFE on missing coloumn of newspaper
KeAhTy HaN kHuD kHuShI kRnY WaLa
AchA AdMi NaHe HotA

AgR YeAh bI MaaN LaIn kY wo bHoAt

bUrA AdMi hY tU pHiR bI uSs Ny

AcHa kAm kIa ky

Aik bUrY AdMi ko kHaTm kIa
Q : If Parvati & Tulsi Are Running ….!

What Song Shud Be Played In D Back Ground …. ???












Think








Welll











It Willl











“Race Saaso’n Ki” ;->


What Is The Meaning
Of "P-C-B" ?









U Must Be Thinking

"Pakistan - Cricket -
Board"





But








Its Now

"Pakistan - Crises -
Board" ;->
Question Of The Year
Students raat ko Q parhte hein?






Q?





Answar:
Q k din me to dhoop parhti hai... ;->
(",)
<))>
_/?_ genius hun bhai genius... =P
''A Very Sexy Secretary To Boss:

Rote Howay

Sir Kya Aap Ne Mujhe Nokri Se Nikal Diya?

Boss: Nahi To!

Secretary: Tu Phir Sir Aap Ne Kamre Se Sofa Q Hatwa Dia''
1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)
Agar koi app ko dukh de,taklef de, apko rone pe majbour kare to ap b usko rula sakte hain pata hai kaise?? uski ankh main unghi mar k:-)