I met money one day

I met money one day
I met money one day. I said, ''''You are just a piece of paper.''''
Money smiled and said, ''''Of course I''m a piece of paper, but I haven''t seen a dustbin yet, in my life'''' ;->
  

May, 19 2010     186 chars (2 sms)     3757 views       Funny

more Funny SMS Messages

IF Engineer Starts Making Films .
The Name Will Be . . .

"Current Ho na Ho"

"Janam Supply Karo"

"Aa Ab B.Tech Karain"

"Kabhi A.C Kabhi D.C"

"Fuse Lagaya Tou Darna Kia"

"Engineer No.1"

"Engineeering Koi Khel Nahi"

"Input Wale Output Le Jayenge"

"Maine Engineering Kion Li ?" ;->
Principal 2 Students:

U People Must Sleep Atleast 7 Hours A Day.

Students:

Impossible Sir!

College Is Only For 6 Hours!
Pathan Bought A Car On Loan...

He Didn''t Pay The Dues,
The Bank Took Away His Car.
Pathan: If I Knew This,
I''d Have Taken A Loan For My Marriage Also! :-(
Life Is A Card Game


During d 1st Half
Of Whch
V Get Brthday, Valentine''s Day,
Bst Wshes, Frndship n
Wedding Cards

&

During 2nd Half
Get-well Soon Cards ... ;->
Pathan Ro Raha Tha
Admi;Kya Howa?
Pathan"Yara Hum Udas Ha Jis Say Pyar Karta Hay Uska Chumi B Nahi Lay Sakta"
Admi;Kion?
Pathan:Yara Uska Shave Boht Chubta Hay
wo hamarey binna beqrar rahtey hein,
shayad issi ko pyar kahtey hein,

naheen yeh kuch aur hee lagta hai,
mein maqrooz hoon un ka iss ko udhar kehtey hein


LOVE IS LIFE
LIFE IS WIFE
WIFE IS KNIFE

and
KNIFE IS DANGEROUS
Aadhi Raat Ko Kisi Ne Baja Di Faraz K Ghar Ki Bell
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah

Faraz Neche Aaya To Watchman Ne Kaha

All Is Well

All Is Well….
LIGHTS


CAMERA




ACTION





CUT CUT CUT




TAKE 2





LIGHTS





CAMERA






ACTION





AIK BAAT BATAO



PEHLEY APNA MOU DHOKAR AA PHR TAKE 3 LEY

Aik Bv ne apny Naraz Shohar ko msg Bheja (pora parhna)



Zara jo door jaty ho,

Tab ehsas hota hai

k baqi kuch nhi rehta

Mere jevan k angan main

Meri khushion k daman main

Tere bin kuch nhi rahta

Udasi Chahee rahti hai

Sapne Adhuray se lagte hain

Din Sadion se lagte hain

In Ankhon ki jalti lo Madhm parne lagti hai

Umeden marne lagti hain

Tere hathon se mere hath

Achank choot jate hain

Mere Armaan Roty hain

Tujhe awaz dete hain

Tujhe wapas Bulate hain

Suno Laot Aao na

Suno Laot Aao Na







Neez (: Aaty howy tandoor sy 15 Rotiyan Lety aana)
What Do U Get ?
When A Cow Dances.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
Vey Simple....
.
.
.
.
.

GUIDANCE.... (Gui-Dance)....!!
Meri Qoum K Bahadur Jawano Utho
Kab Tak Sote Rahoge?
Qoum Par ye Waqt Bohat Bhari Ha
Utho Jaldi Karo,Jute Chapal Sab Chorhdo

Utility Store Par Aata Agya Ha