I Love U Yes I Love U

I Love U Yes I Love U
I Love U


Yes I Love U



Sach Main


Please Beleive Me Yaar



I Love U






Kyn K Doctor Kehte Hyn

''''Paagalo''n Ka Elaaj Pyaar Se Hii Hota Hy'''' ;->
  

May, 19 2010     182 chars (2 sms)     2260 views       Funny

more Funny SMS Messages

What did Tarzan think when he saw a dead Cheetah? Wow! New Underwear.
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Dis song is 4 U

Tum to tahere pardesi,

sath kya nibhoge,

subhah pehli

.

subhah pehli

.

subhah pehli

.

subhah pehli

.

lagta hai CD Kharab hai,

kisi aur din sunaunga
Aik borhi orat nay 100 police walon ki dawat ki.

Police officer: Amma G ye khana kis khushi mai khilaya?



Amma: Mai manat mani si k mera ghar bn giya
tay mai 100 haramdian nu roti khwaon gi

Es lai tawanon roti khawai



Police officer hans K bola:
Amma aina takaluf Q''n kita

1 wapda wala sadd laina C.
Shahrukh Khan kaunsa Chemical hai ???



Ok.. the answer is Sodium...




Bhool gaye...

He said Main Hoon NA...
NA is the chemical symbol for Sodium....

Once There Was A
Hungry Kutta
He Stole A Peice Of
Boti By Chacha Diimu
Shop
Then He Durki Lai &
Reach Ob Th Bridge
Of Naala
He Saw Another Kutta
In Water With Boti
His Thoughts Were
Kuttian Aali
He Maari Jo Chaal Wich
Tey He Lost His Own
Boti

Moral:
Kuttian Aali Socho Gy
Tey Kuttian Aali Howay
Gi ... ;->
Teri Maa Di
Teri Peo Di
Terie Bra di
Tere Babi De
Tere Poray Khandan Di
Te Meri V tu Jaan Hain
Hahahahaha
Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Bari warsi khatan gaya si, khat ke leyanda Taanga; Oye agge ki? Agge Ghora ...
Mehfil saji thi
msgs ka tha daur,

SmS mai kya tha
ye kisi ne na kiya Gor,

SmS mai paisey lagey thay mere Halal k,

Or sab kanjoos keh rahy they
1 aur 1 aur.
''Heer : Main Tumhare Ishq Main Barbaad Ho Gayi, Ruswa Ho Gayi...


Raanjha : To Main Kon Sa
UBL mein Manager Lag Gaya Hoon...
Walking on hillside, Santa fell down a deep hole.
Banta: Are you ok?
Santa: Fine thanks!
Banta: Did you break anything?
Santa: No, theres nothing down here!


Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D