''Baat Baat Pr Ye

''Baat Baat Pr Ye
''Baat Baat Pr Ye "Shut Up" Kehna Achcha Nhi Lgta faraz,,
.
.
.
.
Tum Ek Dafa He "PONKA" Q Nhi Keh Detey... :-)''
  

May, 24 2010     118 chars (1 sms)     3646 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dr:Aapko kya prblmhai?

Patient:patlay motion

Dr:kitne patlay?

Patient:Bohot paylay

Dr:phr b kitne?
Patient:
Pagal k bache
itne k tu us se kulli kar sakta hai!!!!!
Mulana Fazal-ul-Rehman Reporter Ko Interview Dete Hoye :

Reporter: Ap k Hath Mai Hamesha Tasbeeh Hoti Hai Ap Kia Pahrte Hain Tasbi Pe ?

Mulana : Mai Ayetul Kursi Pahrta Hon.

Reporter: Ap Itna Jaldi Jaldi Aytul Kursi Kaise Pehr Laitay Hain ?

Mulana: Mai Waqt Ki Kami Ki Wajah Se Sirf Kursi Kursi Pahrta Hon.
The brain is a wonderful organ.

It starts working when you get up in the morning,

and doesn''t stop until you get to the office.
My Heart Problem Has reached such a critical Stage that doctor says there are only 2 option left

I.C.U

Or..?

U C Me !!!
1 Day A Man Called His
6 Childrn 2gethr n Askd
"Now Tell Me, Who''s
Been Mst Obedient
During Lst Week n Did
Evrythng Mummy Askd?"

All Answr In 1 Voice
"U, Daddy" ;->
Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->
SoMe1 AsKs Me Wht is hUmAnity,
I wud SiT nExT 2u,
PuLL U CloSe 2 Me,
PuT mY ArMs ArOuNd U
n sAy pRoUdLy,
DiS Is humanity..
Lovin ANIMALS..!
MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka!!!
ha ha ha
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d

Ab India Hum Se Hamesha Sir Jhuka Kar Baat Karega.






Kyon K

Hum Larkay Walay Hain. :-)

GEO Shoaib Malik
Teri Sada Ki Bay-Rukhi Ko Main Aaj Tak Bhula Nahi Paya,,,,,



Mubarakaan Jee mubarkan... Is Shair Mein "Faraz" Nahi Aaya.....!!!
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!