lo g mera 1 or sher arz hai

lo g mera 1 or sher arz hai

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
  

May, 05 2010     186 chars (2 sms)     3081 views       Funny

more Funny SMS Messages



Aao Ehad Kare''n k
3 Cheezei''n Haath Se
Kbhi Nhi Jane De''n Ge

Sharafat



Sadaqat


Aur















Un Ki Girlfriends ... ;->


Today if anyone praises U 4 UR:
1.SMARTNESS
2.NATURE
3.STYLE
4.ATTITUTE
Kick them

how dare they
Can Fool U
before APRIL 1st....

Submited in : April Fool SMS

Characters : 157 | Sms Length : 1

Share
Submitted By HumAyuN From Multan ( 03216307893 )




Din raat SmS kr kr k aisa kr dia tUm ny pappU,


Ghar ki ghanti bajny pr b mobile utha leta hon... ;->
Man: U cheated me...

Shopkeeper: No, I sold good radio to u.

Man: Radio label shows Made in Japan
but
the radio says This is all Radio PAKISTAN!
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai.
Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.

Indian Cricket Team
AUR
Toilet mai
Kya similarity Hai ?

?

Nahi Pata

?

Socho?

Think

?

Simple Yaar
?
"Dhoni" Yaha Bhi hai
aur
"Dhoni" Vaha Bhi Hai.
''Punjabi version of baby baby yes mama!

Kaki kaki
Haan beybay!

Phak di cheeni
Na beybay!

Jhoot bakdi
Na beybay!

Lawan jutti
Na beybay!

Khol bootha
Ha Ha Ha!''
Taj mahal dekh kar,

Bola Shahjahan ka pota!

Taj mahal dekh kar,

Bola Shahjahan ka pota!





Apna bhi Bank Balance Hota,

Agar dada AAshiq na hota.
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->
Sardar : Was thinking .
Sardarni : Kya soch rahe ho?
Sardar : ye START TV walo ko pata kaise chalta hai
Sardarni :Kia?
Sardar : yehi k " Ap dekh Rahy hain STAR PLUS " !


Ab Kare''n Apni Ya
Relative Ki Shaadi
Ki Booing
NATIONAL STADIUM
Mein ...


Kyun k






CRICKET Tou Ab PAKISTAN
Mein Hogi Nahi ... ;->
Aaj “TOM & JERRY” ki barsi hai
un ki yaad mein
plz ye SMS kam se kum kisi
1 “CARTOON” ko zaroor send karo,
me ne apna farz pura ker dia.
ab aap ki baari