lo g mera 1 or sher arz hai

lo g mera 1 or sher arz hai

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
  

May, 05 2010     186 chars (2 sms)     3067 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 day i went 2 ZOO.So many animals wre there
(>. .<)
"v"
Mouse
(@v@)
( "=" )
Owl
o(o¿o)o
(!)''(!)
Monkey
(@¿@)
"(<>)"
HayAllah! Tusi v?
''Boy:
Aj kaisa Feel kar rahi ho?
Girl:
Kal rat to hadd he ho gaye, Uff 2 ghantay! meri to jaan he nikal gaye
Saaray kapray geelay ho gae
Pehlay to aik ghanta kartay thay
Magar kal to pooray 2 ghantay tak saans he nahi aaye
1 Ghanta bhe buhat tha
.
.
.
.
.
ye 2 Ghantay ki Load Shedding to jaan he nikal leti hai''

Teachr: Konsa Parinda Sub Se Tez Urta Hai?
Student: Haathi!

Teachr: Nalaiq! Tera Baap Kia Krta Hai?
Student: Wo DSP Hain.

Teachr: Mera Khayal Hai Haathi Hi Sab Se Tez Urta Hai..... >
"sir! aap mere son ki shadi pe nahi aye,
bari shiddat se aap ka intezaar tha.
shadi bilkul be ronaq rahi aap ke baghair,
ham pe kuch to tars kha ke aa jatay.

sincerely yours
AMITAB BACHAN"








Sala! mujhe itna farigh samajhta hai
Jaan
.



Jaan



Jaan


Jaan
Jaan chor do meri


Mere sMs k Deewano


Hr wqt Mobile hath me liye


mere sMs ka wait krte rehte
ho... =P ;->
Dil se Jab Hum Tumhe Yaad Karte hain.

Aap Ka Sapno Main Hum Didar karte Hain.

Jab say Dekha Hai Aap Ko Qareeb Say.

Ab To Bas TOBA ASTAGHFAR Karte Hain.
_____________________

_____________________

_____________________

_____________________

_____________________


Kuch Nahi Bus Meray Mobile Ko apkay Mobile Se Pyar Ho Gaya Hai Ais Liye LINE Mar raha hai :)
When U Take My Name
Slowly, I Die In The
Spot ...






Samajh Aai ???









Nahi Aai !!









O Yaar !!
Jaddon Holi Jaee
Lena Aen Mera Naam
Main Thaan Marr Jaandi
Aan ... ;->

The sun makes Moon shine.
Electricity Makes Bulbs shine.
Wax makes Candle shine.


But what makes you shine......
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->
SAYING:
Early 2 bed early 2 rise,
Makes a man healthy wealthy n wise.

CURRENT:
Early 2 bed early 2 rise,
Your girlfriend will go with other guys.
Begum: Mujhe kisi mehngi jagah le k chaliye na ji.

Shohar: Chalo tayyar hojaoo..Petrol Pump chalte hain.

GEO MUSHARAF..!