lo g mera 1 or sher arz hai

lo g mera 1 or sher arz hai

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
  

May, 05 2010     186 chars (2 sms)     3069 views       Funny

more Funny SMS Messages

Every Man needs a Beautiful wife, intelligent wife, caring wife, loving wife, sexy wife, adjusting & cooperative wife, but it’s sad that law allows only one wife.
Jab bhi tumhara msg aata hai
Hamara room room machal jata hai
Aang aang mein gudgudi hota hai
Yeh tumhara sms ka kasoor nahi hai
Yeh toh mobile ki vibration ka kamaal hai
ik admi jungle main jaa raha hota hai tu ikdam se ik well main gir jaata hai kaafi dair tak gir raha hota hai tu achanak ik tehni pekerleta hai thori dair main awaz ati hai seedha haath chor woh seedha haath chor deta hai phir awaz ati hai ulta haath chor woh choor deta hai neeche gir raha hota hai tu azaaz ati hai ke CHOOOTIYAAAA!!!

Teacher: Tum Badey
Ho Kr Kia Karo Gy ?

Student: Shaadi ..

Teacher: nahi, Mera
Matlab Hy Kia Banogy ?

Student: Dulha ..

Teacher: Oho .. I Mean
Badey Ho Kr Kia Hasil
Kro Gy ?

Student: Dulhan ..

Teacher: Uffo .. Matlab
Aisa Kia Karo ge, Jo
Tum n e Pehly Kbhi
Nahi Kia >

student: Nikkah ... =P ;)
Two lions broke loose in the zoo and were eating a clown.
One lion said to the other …
''''Does this taste funny to you?'''' ;->
God made a daylight n is called Sun, God made a entertatemaint n is called Fun, God made a nightlight n is called Moon, God made a U and is called Cartoon.
How did an intelligent boy propose to a girl? He took the girl along with him on a boat n at the middle of river said ''Marry me or leave the boat''. :-)
''2 Hijade Shaadi Ki Badhai Dene Gaye.
Haye-2 Main To 1100 Lungi.Dusri Boli 2100 Lungi.
Piche Se Pathan Bola Abey 2310 Le Le Usme FM Bhi Hai.''
Kon kehta hai larki hansi to phansi?.


Musrana to har larki ki ada hai

jo ise muhabbat samjhe wo gadha hai
"Cheechoo Cheechoo Cha Cha...

Mobile Pe ChoohA NaachA...

Mobile Nay Toon Toon Bajaya...

ChoohA MSG Parhnay AayA..!!"
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)