lo g mera 1 or sher arz hai

lo g mera 1 or sher arz hai

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
  

May, 05 2010     186 chars (2 sms)     3074 views       Funny

more Funny SMS Messages

agar tum merey khwab mein aa jayo to kya ho?


Ho hee nahee sakta k tum merey khwab mein aayo,"kyun k meinein khwabon par b SPAM ALERT lagwaya huwa hai"
(Astagfe ru llah)

Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;->
When a man steals your wife, there is no better
revenge than to let him keep her.
-- Sacha Guitry --
My Eyes Bear
Uncountable Tears ... :(


B''coz U''re Away From



I Wish U Were Here



To Cut These Onions
Instead Of Me ... ;->

Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko,
Chicken Biryani,
Qorma,
Tikka Boti,
Seekh Kabab,
Custard
Gulab Jamun,
Ice Cream,
Kabhi Hamare Ghar Mehman Bankar Ana
Hum Tum Ko
Chicken Biryani
Qorma
Tikka Boti
Seekh Kabab
Custard
Gulab Jamun
Ice Cream


Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Coldrink Ki Tasveeren Dikhaye Ge ;->

Modern Dictionary:

*Muhbt:Jske Dam Se Restaurants Abad Hain.

*Talib-E-Ilm:Mustqbl Ka Be Rozgar Tabqa.

*Parda:Jse Khawaten Khirki Pe Dalti Hain.

*Kitab:Wqt Zaya Krne Ka Zaria.

*Dil:Bgher Operation K B Ksi Ko Dye Jaskte Hain.

*College: Tafre Gah,

*University: Lover Se Milne Ki Jagah... =P ;->
Aaae,

Apun Tere 7 Sms Ka Dhanda Band Kerne Ka Hy

Bole To

Ek dum khalas

Agr Compromise Kerne Ka Hy To

4-5 Jhakaas Se Sms Bhej Daal

warna khalas.
Santa had a dream in which someone murdered him.
Next day he closed his bank account. Know why?
Because the bank’s slogan was:
We make your dreams come true…
Pir Sahib went to a prostitute for sex.
after having fun the prostitute asked: " pir sahib paise ?"
Pir sahib replied " pagli ,tujh se thori na longaa "

Faqeer
Rupia Dede Baba"
.
Aadmi
"Sharam Nahi Aati
Itne Hattay Kattay Khubsurat Nojwan
Ho K Bheek Mangte Ho''?
.
Faqeer
"Acha To Phir Apni Behen Ka Rishta Dede"..
Baap : bata ager sasoral walay shadi k din scoter dain to car mangna, ager computer dain to laptop mnagna.
Bata : abaa agr lerki dain to os ki MAA mang loon ?????/

IPL ne to 11 pakistani reject kiay they faraz !




sania ne to pura india reject kar dia

hahahahahahahahah:-D *GEO SHOAIB MALIK*