Why We Dont Study

Why We Dont Study
Why We Dont Study The Whole Semester
&
Spen Sleepless Nights During Exams . . . .?













coz










Sahil K Sukoon Se
Humain In Kaar Nahi
Magar Tuufano''n Se Kashti
Nikalne Ka Maza Aur Hy . . . ;->
  

May, 18 2010     241 chars (2 sms)     3080 views       Funny

more Funny SMS Messages

kUCH KUCH HOTA HA



Exam pass aaye,sir
mera dukhaye,teacher
nd najaane kyun,dande
dikhae,ab to mera sir,
jage na sota hai,kya
karoo haye





KUCH KUCH HOTA HA
Kal 100 logon ko
bewakoof banaya..

kaise?
niche dekho..
.
.
.
aur niche...


Bas,
Aise hi..
Ha...Ha..
Ab 101 HOGAYE !
Banaras Chowk Pe 1
Pathan Gun Le Kr Khara
Hogaya . Jo b Wahan Se
Guzarta
Us Se Poochta: TUM KON?
Man : Mahajir
Pathan Shot
DhUzZzZ

Pathan: TUM KON ?
Man : Bihari
DhUzZzZz


Pathan: TUM KON ?
Memon : Bhai Main
Goonga Hon

Pathan : Jao Yaar
Bezaban Ko KonMaray ... ;->
BREAKING NEWS BY GEO : "



wazarat e bijli nay load shedding Khatam krnay ka elaan...."




Sorry, abhi itna he Suna tha k light chali gaie.
1 Pathan Or Sardar Ki Khub Pitai Hui.
Dono Roza Khushai Me Mufta Torte Hue
Pakre Gaye Or Us Pr Bolte Hen
.
?
.
?
.
G, Wo, Hum Larke Walo Ki Taraf Se Hy.. ;->
Man , Mistri G , Bed Mazboot banana , Mere bete ko Bahu k sath Sona hai

Mistri : aisa mazboot banaun ga k Sara Muhalla bahu k sath Soye Bhi tu Nahi totay Ga!
Suraj Hua Madham ,
chand bhi chalne laga,
mein thehra raha,
zamin chalne lagi, ...
sajna kya yehi pyaar hai ??
Nalayak, yeh pyar nahi
EARTHQUAKE hai ! BHAAG !
jis shAkh pe charAy thay GHALIB Aam churaNe.

Wo shakh Be WafA hogaye.


Aisay giray zameen ki Agosh main,


Taang jisAm se juda Ho gaye




......ali..........
Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->
Why women Love gold more
than men ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Because gold has 24 carrot
whereas man has only one carrot.
Question : When do you CONGRATULATE someone for their MISTAKE.
.

.

.

.

.

.

.

.
Answer : On their MARRIAGE.

Pakistanion ki pehchan kiya hia?


Stop!
Don''t Press down..!!






I Said Stop..!!


.


.
.



.
.
.


.
Kambakhtoon ko jis baat se mana karo Vohi kartay hain..!!