Why We Dont Study

Why We Dont Study
Why We Dont Study The Whole Semester
&
Spen Sleepless Nights During Exams . . . .?













coz










Sahil K Sukoon Se
Humain In Kaar Nahi
Magar Tuufano''n Se Kashti
Nikalne Ka Maza Aur Hy . . . ;->
  

May, 18 2010     241 chars (2 sms)     3052 views       Funny

more Funny SMS Messages

Who Played The Double Role In Film "Sholay"........?
.
.
.
.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Film Tou dekhi ho gi
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
King George
Aray Wohi Jo Amitabh K Coin k Dono Side Pe Tha....... :)
Beautiful Girls Don''t Like to Study Because....

.
.
.
.
.
.


They Knows K Dunya K Kisi Konay Main.

Koi Na Koi Gadha, Unke Liye Parh He Raha Hoga. :-)


Teacher:

"Qarz-e-Hasna kisay kehte hain"?


Pathan:

"Jab Qarz denay wala paise wapis mangay, aur qarz Lene wala HANS day, to usay Qarz-e-Hasna kehte hen"!
1 Pathan ki beti ko kisi ne SMS kia
I LOVE YOU
Pathan ghuse ma beti se kehta hy:
jis ne sms kia hy usay ma dekh lu ga filhal tm uska sms usay wapis bhejo... ;->
Aik Bachey Ne Zardari Se Kha
Janab 14 Mahine Ho Gay Humare
School Main Teacher Nahin Aya.

Zardari To School Kaise Chal Raha Hai,
Bacha Jaise Mulk Chal Raha Hai
In class room 1 boy was praying Allah Allah.

Teacher: y r u praying in classroom?

Boy: Mom adviced me dat b4 sleeping u must pray Allah Allah


Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.

Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
I’m Not Sad For Being Single Rather
.
.
.
I’m Thinking Of Her Who Is Single Because Of Me..
.
.
.
.
.
.
.
Awwwh..

“Bechaarii”

Bhatak RHi H0 Gi..:P:P
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
''Any woman that thinks the way to a mans heart is through his stomach is aiming just a little too high.''
boy 2 pretty girl

boy: janeman meray dil main a ja

girl: sandle utraoon kya ????????

boy: pagal masjid thordi ha asay hi aja
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de..:p:p