hey wat do u call

hey wat do u call
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA
  

May, 18 2010     117 chars (1 sms)     3608 views       Funny

more Funny SMS Messages

In The Absence Of Noor Jahan,

This Time Naseebo Lal
Will Sing Battle Songs Like:

''Aye Wattan K Sajeelay Jawano


''Dushman Ki Manjii Main Daang Phair Dalo''.
Jo Dete Hain Larkion Ko Tohfe

Wohi Rakhte Hain 1 Din
Unki Shadiyon Main Sofay

Jo Bhaagte Hain Larkion K Peechay

Wohi Aate Hain Road Pe Buson K Neechey .... ;->

Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”
I saw something in a shop window. It was stunning, cute, simply
adorable. I was supposed 2 buy it 4 u, then I realised it was my
reflection.
Do U Know?

How A Normal Person Becomes Abnormal?

How A Person Bears His Insult With Smiling Face?

How A Person Laughs And Weeps With No Reason?

How A Person Is Blackmailed To Study?

How A Person Becomes Old In The Teen Age?


Join...

.


.


.


.



.
"PAKISTAN"

"NAVY" =P ;->
Aik Bacha Boht Der Se Ro Raha Tha.Us Ki Maan Keh Rahi Thi .Melay Bachay Ko Ta Chiye ,Tofee ,Bikit, Chips ,Du Du..?

Baby Kehta Hai Nhi Kch Nhi Bs Ait
DRL FRND =P
Bunty: Kya Tumhe SUNNY DEOL Ka No Pata Hai?

Vicky: Nahi Pata Q Kya Hua?

Banty: Bus Vo Ghar K Bhar Handpump Hai Use Ukhadna Hai....:)

Wife:
Meine
"GADHO" par research ki Hai,

wo apni
"GADHI"
ke siwa kisi aur "GADHI" ko dekhta tak nahi!


HUSBAND:
Issliye to wo

"GADHA" Hai
Mod
Obedient
Neat
Kind
Elegent
Young


Hey! Thats me.
Pareshan na hona, tumhara naam b is mei hai,


Read the 1st letter of every word..
''Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye''
A l w a y s
R e m e m b e r !!

Be nice to people until you have made your
"First Million Bucks"
After That,
People will be nice to you... =P ;)