hey wat do u call

hey wat do u call
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA
  

May, 18 2010     117 chars (1 sms)     3601 views       Funny

more Funny SMS Messages



An important msg 4 U

I promise to my Allah that I''ll send balance
of rupees 50 to the sender of this msg
& will not foward this message to sender..
Thank''s
A-Aik lady apny niwasay ko lori de kar sulanay ki koshish kar rahi thi
"so ja meray "DIPLOMA" so ja,lal plang per so ja, ......
2nd lady yekaisa nam tum ne bachay ka rakha hy?
1st lady mn ne apni beti ko college "DIPLOMA" lenay k liay dakhil karwaya tha wo college se ye le kar aye
jy ab isay "diploma" na bolon to kia bolon..?


B- Wife I yhink our daughter is in love withsomeone
H''band "how do u know"?
Wife B''coz she is not asking for pocket money.......


C- Boy: chalo kisi sunsan jaga chaltay hn...
Girl: Tum aesi wesi harkat to nhi karogay..?
Boy:bilkul nhi...
Girl:to phr rahnay do janay ka ki faida???
8 Saal Pehle Mobile Zyada Thay Orr Mobile Choor Kam ...

Lekin Aj Mobile Choor Zyada Hain Orr Mobile Kam


Jeo Musharaf
A sardar''s response to the comment, "THINK about it!": "I don''t have
to think-I''m sardar!"
U may have 3 reasons for not msging me:

1. No free msg

2. No bal

3. No guts to disturb a ''LION''
Doorie Na Rahay Koi Aaj Itnay Qareeb Aao !

.

.

.

.

.
























































.

Meray Khayal Se Yeh Lata Ka Song Hai :->
Everything is
"Pre-Written"
But, with Prayers
it can be
"Re-Written"... ;->

/GooD MorninG\

Have a Blessed Day (:->
Teri eik angrai laine se mera dum sa nikal jata hai
.
.
.
.
.
.
aey zalim
aey qatil
.
.
.
.
.
.
.
Body spray lagane mein tera kya jata hai.. ;->
1 Pathan Apne
Rikshaw k 7 Khara Tha

1 Aadmi Aaya Aur Bola:
"Bhai Gulshan Jaoge?"

Khan:
Me Tou Chala Jaonga
Lekin Mera Rikshaw Ka Ko
Khyal Rakhega ...? ;->



I am doing candle lite. . . . .
.
.
.
.
.
.
.
Poti !

"Geo WAPDA sada Geo"
laaloo k peechhe kutte ka bachha padh gaya
laloo bola,
"hum tho BSNL ka card dalwaa liya hoon
sasura e hutch ka network kaise pakadh raha hai"
All pakistani nation se guzarish hai
k chand dino k liye susoo bathrom me na krein
bal k shoper me pack kr k wapda k office
me jama krwa dein ta k jaldi pani ki
kami puri ho or or or

Load shedding ka jaldi khatma ho plz