hey wat do u call

hey wat do u call
hey wat do u call d Gal who Pushes her Father ..???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.


PUSH-PA
  

May, 18 2010     117 chars (1 sms)     3587 views       Funny

more Funny SMS Messages

"U-fone" Pesh Krta Hy
12 Aaney Package
Apne Un "Jazz"
Safeen k Liye Jinho''n
Ny 1st October 2008 Sy
Apni "Telenor" Sim
Istimal Nahi Ki,
Foran "Warid" Ka 100 Rs
Wala Recharge Kro
Aur Sab Keh Do ...

Mazeed Tafsilat K
Liye Apne
"Ptcl" Sy Dial Kare''n
0900 78601

Telefun Telefun ;->
Fizao me tum ho hawayo Main tum ho Dhoop main tum ho .. chahyoo main tum hoo .

Sach hi suna tha buri aatma ka koi theikana nahi hota
LIFE IS 5 STAR . . .

KIND STAR IS
MOTHER,ACTION STAR IS FATHER,ULTEMATE STAR IS
TEACHER,TOP STAR ISLOVER&THE SUPER STAR IS
FRIEND LIKE "hAmY" ;->
If U Feel A Bit Dizzy

U r Sad

Not Feeling Well

And

U Are Craving 4 Something Sweet


Do U Know What''s Wrong Wid U . . . .? ? ?













U Are Suffering From
VITAMIN ''''Me''''
Deficiency ;->
Q. y doesnt calvin klein sell raw material(cloth)..... y does it only sell finished cloth....??



i dont think its a tough one



well the answer is




Because....They Sell Cloth See kAy(CK)
1 Larkay Ne 1 Larki ko call ki
Larka:Hello Jaan
I Love U
Larki:
Sachi
Larka:
Muchi
Larki:
100 Ka Load Kara Do Please
Larka:
Sorry Baji rong number!
Teacher: "pappu ne dopahar ka khana khaya" Es ka future tense batao?

Student: "pappu thori deir baad poti karay ga ...
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
....Go To HELL....



Gusa Mat karu yar winter a gaya hai aur suna hai waha kafi garmi hai .. Sardiyaan Achi Guzr jaye gi Ok??

So

...GO TO HELL....
Please ap apna ghar achi tarha check karen

Kyun ke
Kal TV pe ASIF ZARDARI keh rahy thy ke
..
.
.
.
.
.
.
.
kehar ghra se BHUTTO nikle ga
ik admi nay kaha:is zindagi sy to mot achi hay
foran ik jin namoodar hua aor bola may nay ap ki rooh leni hay:
admi foran bola yar abi admi kya mazaq b nahi kar sakta
Amir Khan ne
3 IDIOTS mai Table pr Delivery Kr K Konsa Karnama Kardiya!!
.

.

.

.
Hum Pakistaniyo Ne Tu Rickshay Mai Delivery Kar Dali... =P

GEO PAKISTANI ;)