Meet In RAJASTAN,

Meet In RAJASTAN,
Meet In RAJASTAN,

Love In HINDUSTAN Marrage In DEVASTAN,

Take Honymoon In AFGANISTAN,

But Dont Bring Ur Population 2 Our Pakistan
  

May, 14 2010     139 chars (1 sms)     3119 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->
Father Askd 2 H¡S SOn:Tum Baar Baar Matric Me Fail Hotay Ho Tum
Ne Aj Tak Kuch Na Kuch To Seekha Ho Ga?
.

.

.

.

.


Søn:Yes Papa . .!

Father:Wht?

Son:Kitab Kholna. .


Ek Muddat Se Meri Maa Nahi Soyi
JAn|x...


Main ne ek baar kaha tha,
Mujhe Raat Ko Bachiyan Phone Karti Hain... =P ;->
Aik raat ko 3 baje mera phone baja

''Jee yehan SAIMA MEHFOOZ hai?

Meinay kaha

''Pagal k putar, iss waqt agar Saima meray pas hoti to kya woh Mehføøz hoti''?
Teachr: What''s D Benifit Of Eating Spinach?

Studnt: Eat Spinach & U''ll GrowUp Big & Strong Lyk POPEYE
But
U''ll Also End Up Wid A GirlFrnd Who Luks Lyk OLIVE ;->
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'
I Have No Gold To Send U ..

I Have No Diamond To Send U ..

I Have No Credit To Call U ..

I Have Just Desi Words To Say U That






"Chal Bay Nikal" :P ;->
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..
Angraiz:
Hum Pehle Shakhs Hain Jo Chand Pe Sab Se Pehle Gaye..

Pathan:
Hum Wo Pehla Shakhs Hai Jo Suraj Pe Sab Se Pehle Gaya!

Angraiz:
Tum Agar Suraj Pe Jate To Jal Jate..

Pathan:
Hum Koi Pagal Hai, Hum To Raat Main Gaya Tha!
Wife: GanA gA rhi thi.
Hsbnd: Jb TuM GAti ho to LgtA hE IndrA GAndi gA rhi ho
WiFE: LekiN UsAy to GAnA hi nhi ata thA
HSbnd:Te Anni deAy TeNu kErA andA vE.. ;->
All Schools, Colleges and Universities of Pakistan will remain close till 11th November!



For details visit:



www.inni-vi-lut-nai-pai-hoi.com
:-)
Everyone will not get everything,
This is the RULE of LIFE,
Dont try to get which is not yours.
But dont dare to loose which is yours..!
Understand