Can you guess,

Can you guess,
Can you guess, whats the ring tone of Osama..!






No !!not an Urdu song,







English music !! No ways..








It''s... Main yahan hoon, yahan hoon yahhan hoon yahaan.... ;->
  

May, 20 2010     209 chars (2 sms)     3195 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar Was Writing Something very slowly, friend asked: WHy u r writing so slowly ?
Sardar: I''m writing 2 my 6 year old son, he cant read very fast
'Katrina:
Me Tuhmare liye sub chor dungi,
Salman:
Ami Abu?
Ktrina:G
Salman:
Khana pina
Katrina:G
Salman:
Friends?
Katrina:G
Salman:
"Jo ye msg parh raha hai os"
ko B?

Katrina:
Zuban sambal k bat kar Salman!

Me sb ko chor sakti hun lekin apne bhai ko nhi.
Bhaiya G smile'
Jb Koi Dost Apne Dost
k Liye Khulos Se Dua
Krta Hy
Tou Wo Dua Us k Dost k
Haq Me Baad Me Or
Pehle Us k Apne Haq Me
Qubool Hoti Hy !

ALLAH Karey Teri Shaadi
Ho Jaye ;->
Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai

Khan''s Wife: Ek Phone Ker Loon?

Dr: Y?

Wife: Khan Shab Ko Batana Hai K

Urine Bottle Un K Tiffin Me Chali Gae Hai!
i hide my tears when i say your name but the pain in my heart is stil the same.though i smile and seem carefree theres no1 who misses u more than me!!
"Jis Ka Kaam Usi Ko Saajhay"


Exapmle>


Hamesh Reshamya In
"AP Ka Surror"


Flop . . . .


Is Film Ka Naam Hona Chahiay Tha,
"AP Ka KasoOR"
Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P
Kis kadar Khub hai dilagi aapki,
aaj bhi dil basi hay Mohabat aap ki,
jab bi fursat ke lamhe Mile hame dil ne mahsoos ki hay kami aap ki
2. A man got 2 wishes from GOD. He asked for the Best wine and Best Woman.
Next moment, he had the Best Wine and Mother Teresa next to him.
Moral : BE SPECIFIC
WHEN


YOU


CANT


SEE


THE


BRIGHT


SIDE


OF


THINGS...


THAN





POLISH
THE DULL
SIDE
OF
IT
SO SIMPLE. . . ;->
Congratulation!

Aamir khan ne Apni Film k Second Part k liye Aap ko chun lia hay

Jis Mein Aap kaa Bohut main role Ha

Film ka Naam ha,''Begarat Zameen Par''
U r Very special 4 me.
So i want 2 gift u N-73
.
.
.

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNN
Gin lena puray hy:-D