pathan 2 wazoo

pathan 2 wazoo
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....
  

Apr, 11 2011     137 chars (1 sms)     3443 views       Funny

more Funny SMS Messages

FOOL se FOOL ne FOOLon ki FOOLwari me, FOOL k sath wish kiya,''U r the most beautiFOOL,wonderFOOL & colorFOOL amongst all FOOLS........!!!!!!!
In my past life, god said a gem is going to be born on (date) and i give u a boon that u get to be this beautiful gem''s friend...couldnt ask for anything more but thank the god for giving me a friend like u...happy birthday and dont forget that someone somewhere is wishing for ur happiness on every falling star.
What''s The Best Way To Get FAT ????
.
,
.
,
,
,
,
,
,
Go To Butcher Shop ... ;->
1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.
Sardarji is filling up a job application...........................
He promptly fills in the lines on Name, Age, Addr,& etc.
Then came the column Salary Expected.....................
After much thought he writes: Yes.............................

DUSHMAN wo jo marwa de,TAKLEEF wo jo tarpa de,TEACHER wo jo saza de,OUNG wo jo sula de,HADSA wo jo dara de,DOST wo jo DOST ko 250 wala card dalwa dehru?
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
Aap

Achy

Imandaar

Sundur

Samjhdar

Khobsurat

Dimagh wale

Ho....
.
.
.
.Pata karo ye afwahen kon phela raha hai..?


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
Zara Si Mobile Men De Jagah Tu

Zara Sa Inbox Le Saja..

Zara Sa Sent Items Me Ja Tu...

Zara Sa Balance Ko Le Ghata.

Me Bhejun SMS Tujh

Ko Meri Jaan Bepanah..
raja pakistani ka sms
"yaar I am receiving sms daily but not getting any interest coz I am in search of a Rani while the sender name shows to be Rana, so I have decided to sell my cell phone"
Fresh Flowers for you...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
What r u looking for...???



Flowers..?




Have some sense yaar..Yeh mobile hai Gamla Nahin:..