pathan 2 wazoo

pathan 2 wazoo
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....
  

Apr, 11 2011     137 chars (1 sms)     3453 views       Funny

more Funny SMS Messages


Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
If ur world is spinning around
and
ur heart is beating fast..
Do u think its love?
?
?
?
Na Munna Na
it’s called High Blood Pressure
Sardar Bunks office n goes to home.
He saw his wife with his boss.
He comes back running office and says,
‘baap re, boss ne dekh liya hota to maar daalta.
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
Nahi PLZ



Neechy Mat Jao na



Kuch Ho Jaye Ga



PLZ



Dekho Mat Karo


Maan Jao Na PLZ



Warna



...Ho Jaye Ga



PLZ Mat Jao



Aaah



Dekha



Ho Gaya Na









SMS Khatam...;>
~SHARIF LARKi~




khabardar! Jo Ainda agar mera peecha kia to,,,
.
.
.
.
.
.






Woh saamney wali gali mein white gate wala mera ghar hai... ;->


Wife: Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan
kahan se aaya.. ?

Husband: Mai khud heran hon!
Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.. :-)
1st Boy: Yaar Larki ko
I Love u kehny ki sub se achi jaga kon si hy?

2nd Boy: Mazaar

1st Boy: kyun ?

2nd Boy: kyun k wahan Larkion ne chappal nhi pehni hoti.
(Pak traffic police)

Motorcycle wala: Sir Meray papers to Complete hen!
Phir Chalaan Kyn?

Police: Beta Double Sawaari Khul gai he
or Tu Single
ja raha hai.
U R my best frnd.

Bharosa nahi?

Chalo fir Mina-e-Pakistan par chadenge

Me 1 2 3 bolunga Tum Kood jana.

Baad me jab tum 1 2 3 bologi

to me kood jaunga... :)
Teacher To Student:
Tmhai''n Apne Papa Se Kitne Paise Milte Hyn ... ?

Student : Mjhe Kia Milenge, wo Tou Khud Mummy Se Le Ker Jate Hyn ;->
Piece Of Philosophy From A Passionate Smoker ... !!!

I Always Think Of

Leaving CIGARETTE ...

But ... !!!

For Thinking

I Need A

CIGARETTE .. ;->