pathan 2 wazoo

pathan 2 wazoo
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....
  

Apr, 11 2011     137 chars (1 sms)     3455 views       Funny

more Funny SMS Messages

Khaansi Ka Elaaj

Balghum Nikaley Bagher Nahi Ho sakta

Balghum Se Nijaat k Liye

Subha Shaam

7 Baar

Khyber

Pukkhtoon Khwaaah

Pukkhtoon Khwaaaah

Bole''n

Balghum Nikla Jaye Ga . . . =P ;)
Abba ne beti ko Date marty hue pakar lia.

Bap beti se:Tumne khandan ki izzat pr daag laga dia.

Beti muskaraty hue: Daag tu chala jayega ye waqt phr nae ayega.
gum mein jeene me maza aata hai.
gareebo ke ghar bhi khudaa jata hai..
1 hum hai barish ki tarah sms karte hai
1 aapka sms sarkari nal k pani ki tarah aata hai
U came alone pick me from my home take t ur home in ur bedroom put off ur shirt touch ur head 2 my cheast put ur lips on my lips "THANK GOD I''M DA BOTTLE OF PEPSI"


Koshish karien k woh SMS bheja karain jo hamien pasand hoon..
ab aap hamari pasand poochien gay..
To hamien EASY LOAD walay SMS bht pasand hain.
AaiNdA,







Se,









''sms''












SenD,









KarNE ki koshish karna,

Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
Mod
Obedient
Neat
Kind
Elegent
Young


Hey! Thats me.
Pareshan na hona, tumhara naam b is mei hai,


Read the 1st letter of every word..
Ek Phatan mobile ki dukan pr gya ur Bola:

Mujhe Kaan main Lagane wala mobile chaheye

.

Dukandar after much thinking
"Aap ka matlab hy Bluetooh Handsfree se hy"
2 Punabi
Yaar Kal Main Tenu Kinni Wari Call Kiti
Par Tu Nahi Chukya

2nd:
Q Chukda, Yera Main 25 Rupay Da Gana Lawaya Hy
O tera Peo Suney Ga . . . ;->
Us Bewafa Ki Yad Me Jam Hathon Me Utha Liya

.

.
... ...
Phir Lgaya Bread Pe Aur fatafat Kha liya.

(",)>
<))
_/I_
Moral: Sare AASHIQ Sharabi Nhi Hoty.. :p :D