pathan 2 wazoo

pathan 2 wazoo
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....
  

Apr, 11 2011     137 chars (1 sms)     3456 views       Funny

more Funny SMS Messages

Food for thought: Why to suffer trying by all means to become rich and wear expensive branded clothes, when best things in life we do naked.


Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
KESC main job ayi ha sallary Rs 20000 karna hai to reply karo ziada mehnat ka kaam nai hai"bus bijlli ki taron per geella kapra marna hai"
*2007*
Dolha jahaiz mein Car, AC mangta tha.

*2008*
Dolhe ne jahaiz mein Aata, Gas Cylindr or Generator mang lia.

waqi..

farq tu para hai

GEO musharaf !
App Mujhay
Aikn jaga
se bohat
pyare
Lagtay hain.?





Maloom hai kahan se?







DOOR SE..........;->
As I watched da ants crawl up da wall,I noticed dat no matter how busy dey r, dey still communicate wid each other.Hope v''ll b like them,in touch..Always. . .
Why is Sex a 3 letter word? Its easier to spell than... OHMYGODYESNOOSSHITYESDEEPER-YESGODNOPLEASENOSHITYESOH- SHITFU*KNOYESYESYESSHITOH
ThErE iS a DiFfErEnCe
Of OnE lEtTeR iN ThE
sPeLlInGs Of
NeW eLeCtEd AmErIcAn
PrEsIdEnT & WoRlD''s
MoSt WaNtEd TeRrOrIsT ...


>> OBAMA

>> OSAMA ...
Incumtax Officer Has Raha Tha
Clerk : Kya Hua
Offi : Mallika Ka Letter Hai
C : Toh?
O : Kapde Pehanti Nahi Or Laundry Ka Bill1 Lac Banaya Hai
Sardar darvaze pe GUN liye khara tha
Wife: y r u standing here?
Sardar: Sher k shikar pe ja raha hon
Wife: To jao na..!
Sardar: Kase jaon baher KUTTA khara hai
Teacher : 2 aisi cheezo k naam batao,
jinhe Nashte me nhi kha skte.



Sid: Sir, LUNCH AUR DINNER.!
Subha Teri .....Shaam Meri Ho
Din Tera .......Raat Meri Ho
Hansi Teri ......Udaasi Meri Ho
Jab Maut Aaye Tou Dost
Kabar Teri Aur LASH.........












O. Hello
Teri Hi Ho
Meri Kion Ho.??? ;->