pathan 2 wazoo

pathan 2 wazoo
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....
  

Apr, 11 2011     137 chars (1 sms)     3433 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tuje apne Piar ki khushbu se door door kar dun,

Fauji boot utha k marun aur choor choor kar dun,

Cherry blosam ka istmal karo tuje Noor Noor kar dun,

Izhar-e- mohabbat k taor pe apni nazron se dafa door kar dun.

Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)
Phool Khil Ker Udaas Hyn

Samandar Ko Aaj Pani Ki Pyas Hy

Ek Bar Aap Muskura Do

Q k

Hum Ko Dunya Ki

Sab Se










"KHOFNAK"
Mukurahat Ki Talash Hy ... ;->
What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->
Zalil honay Ka Sub Se Asan Tarika...!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Uff Toba..! ! !
Zalil Honey Ka Kitna Shok Hai K Tarika dhonda Jaraha Hai...!!
Garibon k lye"paktl"

Knjuson k lye "Telenor"

Buzrgon or bachon k
lye "Jazz"


Lafngon k lye "ufone"



Lovely,Smart&Royal
people use krte hn
"WARID"
nigahe mila k dekho kabhi

kissi ko aapna bana k dhekho

gale milna chahte hai sab

kabhi LUX se naha k de kho.
Once in a soap industry in Japan,da soap cover was mistakenely packed widout soap in it i-e empty box.2 avoid da problem in future they purchased X-Ray machine of million dollars 2 check whether soap is filled in cover or not in assembly line.
Same problem arose in a poor city of Pakistan. Wat did they do?They simply put a rotating fan beside assembly line.Empty boxes were flown away! Genius!
My Heart Problem Has reached such a critical Stage that doctor says there are only 2 option left

I.C.U

Or..?

U C Me !!!
ager kabi tumko mere msg receive na hon to tum preshan na hona ;;;;;;;;;;; kyun k .................
.
.
.
.
main sms di factory nai lai mainu hoor v kam ney .
Rules 4 board exam:
Har sawal ka dat kar larna, lekhne me kami mat karna, mouka milay to peeche be dekhna. or 1 bat yaad rakhna aagay walay ka paper apna samajhna