pathan 2 wazoo

pathan 2 wazoo
1 din pathan ne 2 wazoo kiyey
tu molvi sahab ne pocha k tum ne 2 wazoo kiu kiyey....
pathan : ta k 1 toot jaye tu 2 kamm aye

hahahah....
  

Apr, 11 2011     137 chars (1 sms)     3447 views       Funny

more Funny SMS Messages



Buhut chahti hy mjhe pr iqrar nhi krti

wo pagal hy ya nadan
q izhar nhi krti

English me kehti hy I LOVE YOU
Urdu me kehti hy me tmse pyar nhi karti... ;->
You Filled My Dayz With Rainbow Lights

Fairy Tales And Sweet Dream Nights

A Kiss To Wipe Away My Tears

Gingerbread To Ease My Fears

You Gave The Gift Of Life To me

And Then In Love You Set Me Free

I Thank You For Your Tender Care


For Deep Warm Hugs And Being There

I Hope When You Think Of Me

A Part Of You

You''ll Alwayz See
Ek Pathan naqli note lekar Surf Excel lene gaya.

Dukandar:Is note mein Quaid-e-Azam ki topi nahi hai.

Pathan:O yara meli pari hai us k liye to surf lene aaya hun.
''Ha ha ha ha hha ha ha ha ha hha ha
ho ho ho ho ho oh oh oh ooh ohh eh eh he he
hhe he he hee he he hha ha ho ho ho ho he he he.........
KUCH NAHIN BAS TUMHARI
SHAKAL YAAD AA GAYI.... ha ha ha ha ho ho ho ho.....''
A Nurse Fell In Luv With

A Doctor But D Nurse

Spent Most Of D

Time In D Medical Store Y?

Only D Medical Boy

Could Read

Doctor''s Luv Letter!
Jab bhi tumhara msg aata hai
Hamara room room machal jata hai
Aang aang mein gudgudi hota hai
Yeh tumhara sms ka kasoor nahi hai
Yeh toh mobile ki vibration ka kamaal hai
Banta-Kya Hua,Ye Mitti Kyun Khod Raha Hai?

Santa-Dadaji Ne Bola Mene Unka Nam Mitti Me Mila Diya,

Wohi Dhund Raha Hu
Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;-


Main Nain R0 Kar Uss Se Puucha
Kya Tum Nain New Pyar Dhuund Lia Hai ?

Kamini Sharma Kar B0li~


"Bus Activate Karna Baqi Hai"...! =P ;->
Agar kisiko kisise pyaar hojaye toh kya karna chahiye????









think!!!!!!!!!!!!










dono ki shaadi karwa deni chahiye...
SAALON KA BHOOT UTAR JAAYEGA....... ;->
I''m so proud of
.... M Y S E L F ....

I finished a
Jigsaw Puzzle
In 6 months

And

The box said
2 - 4 years ... =P =D
Sardar: Pata he hmary gaoon me itni sardi parti he k bhensain jama hua dodh deti hen

Pathan: hmary gaon me is se b ziada sardi parti he.
Ek dafa me rat ko so raha tha k meri ankh khuli me ne apni charpai k nechy dekha wahan ek ajeeb c chez thi me ne usy aag py gram kya to awaz ai..

P000OON... ;->